Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos linssit ovat aina varmasti puhtaat, kannattaa lopettaa käyttö ja kääntyä optikon puoleen.Nyt kun tää ketju on todentotta nostettu.. Mistä johtuu se että mulla jos on piilarit silmissä nyt puoli tuntia, niin kaksi päivää silmät on punaiset kuin särjellä, ja kirvelevät kovasti.. Mikä mua vaivaa, ja miten kauan pitää vielä olla ilman piilareit?
Itsekin olen käyttänyt tuota Bio Soak all in onea. Jos sulla oli tota samaa en kyllä käsitä, miten oot saanut vuotamaan. Vaikka korkki ois auki nestettä ei tule ulos puristamatta paria tippaa enempää.
Ei tuu vaikka kuinka puristais. Btw ootko ottanut sen korkin alaosassa olevan "sokan" pois? Siis se semmonen saman tyyppinen osa, millaisia on vaikka limupullon korkeissa. Jos tätä ei ota pois niin varmaan vuotaa, kun korkki ei mene kunnolla kiinni. Pullon ohjeissakin neuvotaan poistamaan tämä "turvarengas".Siellä kassissa se on vaikka ylösalaisin ja aina puristuneena kun ei noissa meikkilaukuissa niin kauheasti sitä tilaa tommosille purkeille ole. Mutta musta olisi kohtuullista että se korkki estäisi nesteen valumisen kokonaan sieltä ulos... Kokeiles puristaa korkki kiinni jos sulta ei tule sieltä mitään mähmää ulos niin ehkä mun korkki oli vaan jotenkin virheellinen. Vika ei ole minussa :D
Kertokaas joku joka oikeasti tietää, että onko haittaa jos pitää kertakäyttö piilareita useampana päivänä kuin yhtenä. Itse ole kokeillut muutamaan otteeseen, että olen laittanut kertakäyttöpiilarit puhdistusnesteeseen yöksi ja sit seuraavana päivänä päähän enkä ole huomannut mitään eroa. Tulenko sokeaksi? Kannattaako lopettaa tuollainen säästäminen?
Ei tuu vaikka kuinka puristais. Btw ootko ottanut sen korkin alaosassa olevan "sokan" pois? Siis se semmonen saman tyyppinen osa, millaisia on vaikka limupullon korkeissa. Jos tätä ei ota pois niin varmaan vuotaa, kun korkki ei mene kunnolla kiinni. Pullon ohjeissakin neuvotaan poistamaan tämä "turvarengas".
Eiku olihan tässä muukin syy miksi käytin noita kertakäyttölinssejä. Muistin nyt kun laitoin kuukausilinssit silmään... Kertakäyttölinssejä ei edes huomaa mut kuukausilinssit tuntuvat kokoajan. Olen käyttänyt focus daylies kertakäyttölinssejä ja air oiptixin kuukausilinssejä. Onko kenelläkään kokemusta mitkä kuukausilinssit olisivat lähimpänä noita focus daylieksejä? Focusit istuvat omiin silmiin niin pirun hyvin mutta tulee kalliiksi ilman tuota uhkarohkeaa useamman päivän käyttöä.
Minä väitän, että tuo on paskapuhetta tuo kuukausilinssien "tuntuminen". Ei mikään kunnon linssi tunnu silmässä (paitsi ehkä 12+ tunnin jälkeen). Minulla on ollut kahta eri linssiä eikä kumpikaan tuntunut päivän käyttämisenkään jälkeen ollenkaan silmissä. Ainut miinus on jos sattuu ottamaan pienet torkut ja unohtaa linssien olemassaolon, niin herätessä meneekin sitten 5-60min sokeana kunnes linssit irtoavat luomesta ja menevät takaisin paikalleen. :jahas:
Eikä tuo useamman päivän vuorokausilinssin käyttö näytä olevan niin "vaarallista" kun on näitä kommentteja lukenut. :D
Mä vaihdan joka kerta, kertyy muuten protskut siihen linssin pinnalle, vaikka oliskin putsannut erikseen.
vaihtaako muutkin joka kerta? oon nyt pitänyt 5 päivää samoissa nesteissä, ja onha sinne vähä roskaa kertyny mutta tuntuu että se pullo loppuu aika nopeesti jos joka kerta vaihtaa ja joka päivä ottaa piilarit pois.
vaihtaako muutkin joka kerta? oon nyt pitänyt 5 päivää samoissa nesteissä, ja onha sinne vähä roskaa kertyny mutta tuntuu että se pullo loppuu aika nopeesti jos joka kerta vaihtaa ja joka päivä ottaa piilarit pois.
tuntuu omasta mielestä aika tuhlaukselta ja eihän niitä sais vedellä pestä? tai itellä lukee että ei siedä vesijohtovettä.
juuh..no pitää vaihella Pistetääs lisäksi tällainen aihetta sivuava kysymys että onko teidän menekki parantunut seuraelämämarkkinoilla otettuanne piilarit? :D
juuh..no pitää vaihella Pistetääs lisäksi tällainen aihetta sivuava kysymys että onko teidän menekki parantunut seuraelämämarkkinoilla otettuanne piilarit? :D
tuntuu omasta mielestä aika tuhlaukselta ja eihän niitä sais vedellä pestä? tai itellä lukee että ei siedä vesijohtovettä.
Mulle optikko sano, että just noi air optixit saattavat tuntua silmässä, koska ovat paksumpaa materiaalia (silikoni?) kuin mun kertispiilarit (focus dailies tms.). Sain noista kk-linsseistä kokeiluparin, mutten ole vuoden aikana vieläkään saanut kokeiltua :jahas:. Noh, piilareita tulee käytettyä ehkä 1 pv/kk, joten kuukausilinssit olis ehkä vähän liikaa. Yläasteella käytin pelkästään piilareita, mutta enää en jaksa puljata. Silloin teiniangstissa olisi ollut varmaan maailman hirvein juttu, jos olisi pitänyt mennä kouluun silmälaseissa :lol2:.Eiku olihan tässä muukin syy miksi käytin noita kertakäyttölinssejä. Muistin nyt kun laitoin kuukausilinssit silmään... Kertakäyttölinssejä ei edes huomaa mut kuukausilinssit tuntuvat kokoajan. Olen käyttänyt focus daylies kertakäyttölinssejä ja air oiptixin kuukausilinssejä. Onko kenelläkään kokemusta mitkä kuukausilinssit olisivat lähimpänä noita focus daylieksejä? Focusit istuvat omiin silmiin niin pirun hyvin mutta tulee kalliiksi ilman tuota uhkarohkeaa useamman päivän käyttöä.