Pihalla Kreatiinista !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaPike
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys !
Innostuin n. viikko sitten aloittamaan Kreatiini kuurin. Ensimmäisenä päivänä kokeilin tankkausta, 3 x 5 g = aamu-iltapäivä-ilta, ja menin ihan pihalle. Hikoilua ja päässä huippasi. Jätin tämän takia pari päivää syömättä ja aloitin uudestaan 5 g päivittäis annoksella. Tästä menee pää vähän sekaisin noin kolmeksi tunniksi.

Kysymys: Tämä ei varmaankaan ole tarkoitus? Kyseessä Evolution Creatine Monohydrate. Purkissa ei mainita mitään terveyshaitoista mutta netistä löytyy jonkin verran sivuja jotka spekuloivat krean haitoista.

Onkohan kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

Kiitoksia etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika outoa, en ole ainakaan tääl aikasemmin törmänny et jollai ois vastaavaa ongelmaa, ite alotin viime maanantaina fastin kuurin ja oon ottanu 20g/pvä eli 4x5g, mutta mitään haitta vaikutteita en oo oikestaa huomannu, väsymysystä vaa ollu sikana täl viikolla, johtuen kyl varmaa liia vähäsestä yö unesta :/

Jaunty sanoi:
Ainiin... minkä kokonen/ikänen kaveri oot? ja kui paljo nestet otat krean kaaa? :O

Ai niin. 185 cm, 90 kg. En mitenkään vakuuttavassa treenikunnossa, ajatus olisi ryhdistäytyä.

Vettä juon varmaankin riittävästi, mutta muuten yritän samalla tiputtaa vähän painoa. Tämä voi tietenkin olla osasyynä...

Jooh, kumma juttu... Pitää searchailla vähä myöhemmin tänään, postailen sit jos löytyy jotai järkevää.

Kreatankkauksen aikana kannatta todella juoda hyvin. Pari-kolme litraa vettä päivän aikana luulis riittävän. Ittellä nousee tankkauksen aikana vain ns.Kreakuume eli tuntuu kuin ois vähän lämpöä kehossa.

jaunty, onko sulle tullut ennen väsymystä kreasta?
Itse tunnun väsyvän heti tankkausjakson alussa, joten enää en ota kuin treenipäivinä yhteensä 4g!

edit: Tuntuu myös kuin olis lämmöt jossain 50ssä :curs:

Alotin fastin kreatiini tankkauksen maanantaina ja tais olla tiistaist lähtien nyt et on ollu melkee pakko nukkua tunti pari kun on koulusta tullu kotia. Mutta huomenna vika tankkaus päivä jonka jälkeen alkaa ylläpito 5g/pvä. että siinä luulis sit huomaavan.

Itseltä ei väsymys loppunut heti tankkauksen jälkeen, mutta kyllä sen luulis tosiaan huomaavan..

Mahaoireista sun muista olen kuullut. Mutta en tollasta milloinkaan. Kokeileppa vielä muutaman päivän päästä uudelleen ja katso käykö samalla tavalla. Ettei vaan ois joku yhteensattuma kyseessä.

mulla tais olla vatta vähän kuralla ku käytin kreaa. ei kuitenkaan pahasti ja se meni pikku hiljaa ohi...

En oo kyllä aikasemmin kuullu et kreatiini aiheuttais väsymystä... Ite oletan että syy on enemmän siinä ettei ole tullu nukuttua tarpeeks paljon.

Porkkanaraastin sanoi:
mulla tais olla vatta vähän kuralla ku käytin kreaa. ei kuitenkaan pahasti ja se meni pikku hiljaa ohi...

Jatkoitko siis uskollisesti vaan krean syömistä ja vatsa rupesi sitteen tottumaan?
Itelläni juuri meneillään viikon tankkaus ja toinen kerta kun kreaa kokeilen -- vatsa selvästi kapinoi hieman vastaan... Kuinka pitkään kesti, että oireet meni ohi?

Mä söin tankkaus kaudella 4x6,6g kreaa ja nyt alotin ton ylläpitojakson (tänään eka päivä) ja nyt tuntuu että olis lämpöä alko heti treenin jälkeen. Jokuhan tästä sanoi, eli ei oo ilm. mitään tavallisuudesta poikkeavaa. :david:

Huhhuh, on se toimiva aine :) Tänään 5 tankkaus päivä ja ojentaja reeni meni uskomattomasti paremmin, ranskalaiset punnerrukset meni yllättävästi isommilla painoilla ja jakso tehdä toistoja vaikka tuntu jo puuduttavalle :)

Mullakin on ollut noita oireita, eli voimakasta väsymystä ja tuntui verenpainekin nousevan aika mukavasti. Väsytti, mutta ei saanut unta palloon. Treenit kulki kyllä hyvin aina tankkauksen jälkeen, mutta ihossa näytti nuo pienet hiusverisuonet katkeilevan. Evolutionin kreatiini oli tuolloin käytössä. Aikaisemmin kulutin Mega Pron- kreatiinia kilon suhteellisen lyhyessä ajassa, mutta siitä ei tullut mitään oireita, ei vaikuttanut kyllä treeniinkään mitenkään. Verisuonet alkoi näyttämään sen verran rivoilta että päätin lopettaa käytön. Vettä join varmasti tarpeeksi ja ravintoasiat on muuten kunnossa.

Itellä toi väsymys ainaki oli eilen jo poissa kun oli toi 5 tankkaus päivä ja tänään en oo huomannu myöskää mitää väsymystä, nyt alkaa vielä ylläpito ni tuskinpa se sitte väsyttää :)

KelkanNaru sanoi:
Ittellä nousee tankkauksen aikana vain ns.Kreakuume eli tuntuu kuin ois vähän lämpöä kehossa.

Perhana, tämäkö on ihan fakta?

Mä olen miettinyt miten tulee kummasti kuumeinen olo aina kun alan sekottelemaan +5g kreatiinia palautusjuomiin, mutta en oo osannut mitenkään yhdistää. Tuoko voisi tosiaan olla kreatiinin "sivuvaikutus"? :david:

Onhan se tosiaan toimivaa tavaraa, kaksi asiaa jotka vaikuttaa mulla selvästi treenin kulkuun on syönti+juonti, sekä kreatiini. Jos on syönyt erityisen hyvin edellisenä päivänä ja juonut että on nestetasapaino kunnossa, treeni menee vihellellen kevyesti, jos ei, niin sitten ei painot nouse sitten millään.
Kreatiini taas selvästi pistää raudat kulkemaan mukavammin kun sitä ei ole hetkeen muistanut sekotella ja sitten taas ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom