Pihalla Kreatiinista !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaPike
  • Aloitettu Aloitettu
pitipä editoida tuo aiempi viesti pois ku olin siinä vähän turhan tyly;). huimaus voi johtua verenpaineen noususta joka taas johtuu kreatiinista koska kerää aika paljon nestettä kehoon(2-4kg painonnousu ihan normaalia kun kreaa syö). herkimmät siis voivat tuntea huimausta siitä syystä, uskoisin. verenpaineen nousun taas voi helposti todeta mittarilla. krea "kuurilla" mittaus ja sitten kun on ollut pidemmän aikaa ilman. yksilöllistä tietty tuokin miten paljon se heittelee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli vastaan uudestaan (Miken luvalla, alkuperäinen viesti ILMAN sitä linkkiä): :)

----------------------------------------------------------------

On parilla tutulla päässä huipannu, ja hikoilu on aika "normaalia".

Kre-Alkalyn tabuja käytettäessä ei tarvitse tankkausta ollenkaan, vaan tabut kehiin pari tuntia ennen treeniä runsaan veden kanssa. Kre-Alkalyn on ph-tasoltaan "oikeanlainen" kreatiini jota ei tarvitse tankata, jolloin käyttökin voidaan rajata treenipäiviin.

Minä ja salikaverit ollaan todettu Kre-Alkalynin olevan hyvä tuote siinä missä muutkin kreat. Helppous tässä tuotteessa iso plussa!

----------------------------------------------------------------

Lisäys:
Huomatkaa nyt kaikki että Kre-Alkalyn on tuotteen raaka-aine. Eli EI esim. valmistaja tai brändi, vaan patentoitu raaka-aine joka on kaikkien valmistajien "vapaassa käytössä". Suosittelen! :rock:

Eli ensimäiseksi tere kaikille, oon uus ja ois vähä tosta kreatiinista kysyttävää. En jaksanut käyttää oikeen hakua mutta kysyisin että onko liikaa kolmesti päivässä,5grammaa joka kerta eli 15g/päivä ja painan 60kg ja oon 170cm ja rasvaprosentti on suhteellisen pieni eli oon harrastunut jo kauan kamppailulajia?Oon käynyt kuukauden salilla ja haluan vähä vauhtia kehitykseen ja lihasmassaa.:thumbs:

Eli ensimäiseksi tere kaikille, oon uus ja ois vähä tosta kreatiinista kysyttävää. En jaksanut käyttää oikeen hakua mutta kysyisin että onko liikaa kolmesti päivässä,5grammaa joka kerta eli 15g/päivä ja painan 60kg ja oon 170cm ja rasvaprosentti on suhteellisen pieni eli oon harrastunut jo kauan kamppailulajia?Oon käynyt kuukauden salilla ja haluan vähä vauhtia kehitykseen ja lihasmassaa.:thumbs:

Kuten jo mainittiin, hoidat normaali safkat kuntoon. Ei sitä nyt tollasia määriä tarvi vetää. Vai meinaatko tuolla sitä krean tankkausjaksoa? Itse vedän päivässä 5g, eli kukkurallisen teelusikan verran.

Mitä tarkotat tolla palkkariin-sanalla ja tarkotaks että päivässä yhteensä 3g vai?
Palkkari=palautusjuoma treenin jälkeen.

OK...itse olen syönyt 16V joka aamu puuroa ja muut ruuat on kunnossa,mutta haluaisin kokeilla onko tolla lisäravinteella jotain vaikutusta,niin ja siitä määrästä että koska aloitin tänään niin nyt pitäisi olla menossa se tankkausjakso eli paljon sit sitä pitäis vetää per päivä ja monta kertaa ja se vielä että voiko sekoittaa maitoon ton kreatiinin.Kiitoksia

onpa tarkkaa hommaa nää lisäravinteitte ottamiset. Kavereil on kova homma pähkäillä ottasko 5g vai 10g kreatiinii päivässä tuskin niin hirveesti väliä ellet ole valmistautumassa MR.O kisoihin.. =):worship::dance:

En oikein ymmärrä kun itellä ei lennä paska, ei kuumota, ei huippaa, ei tule paha olo, uni maistuu ja kaikki on muutenkin ihan ennallaan vaikka kreatiinia vedänkin. Painoa tietty vähän enemmän kuin tauoilla ja treeni kulkee himpun verran paremmin.

Tulee mieleen, onko osa vaikutuksista placebovaikutusta. ;)

Placebo lienee yleensä jotain muuta kuin *odottamaton* vaikutus. Omasta puolestani voin sanoa, etten ole mitenkään varma onko kreatiini oireiden aiheuttaja vai miten paljon esim. allergia vaikuttaa siihen, tai vaikka kovempi treeni. Mulla ainakin silloin kun kreatiini kuuluu säännölliseen ruokavalioon ni toisaalta samalla treenitkin on säännöllisiä ja kovempia.

Selvää on kuitenkin se, että jostain tulee välillä päiväkausiksi ruumiinlämmön nousua (jonka heti tuntee ja voi varmistaa mittaamalla), silmänaluset tummenee ja turpoaa, v...umaisimpana on kuitenkin sellanen voimakas kuuman paineen tunne päässä (ei kuitenkaan särje koskaan) joka esiintyy sekä treenin aikana että sen ulkopuolella. Treenin aikana se muistuttaa silmissä sumenee-ilmiötä. Aika tarkalleen sellaista kuin jos treenaisi kunnollisessa kuumeessa, ainut vaan että flunssat on sairastettu eikä ny puolta vuotta voi aina paria päivää silloin tällöin infektioitakaan olla.

Jos tulee noin voimakkaita sivuvaikutuksia, niin ainakin itse jättäisin suosiolla kokonaan väliin. Mua ainakin pelottaisi kaiken maailman kuumeilut, huippaukset sun muut kun kyllä se jerkku reiteen kasvaa ilman kreatiiniakin.

Oon miettiny, että merkitsis ihan kalenteriin noita krea/oire-jaksoja jos sillai selviäis liittyykö se siihen. Tosiaan siitepölyallergia on kans yks vahva veikkaus näin keväisin, tuntuu et iskee aina juuri keväisin, toisaalta kreatkin iskee keväisin kunnolla ;) Allergiahan muistuttaa koko kehon lievää tulehdusta tavallaan ja heikentää yleistilaa.

Itellä oli alussa (ns. tankkausvaihe) krean kans kylmänhiki onkelma... kiskasin 5 kertaa päivään sen kukkurallisen tlk... mut ei tullu ku tosiaan tankkausjakson aikana nyt ku on toi 1 tlk/pv nii välillä vatsa kuralla mut ei muuta... ja huomattavaa hyötyä mun mielestä ainaki tullu jaksamiseen.. isompaa painoo jaksanu sarjoissa ja hyvällä väännöllä loppuun asti... eli plussat kyl menee miinus puolien ohi... :hyvä:

minulla joskus meni ns "pää sekaisin" ku alotin joskus muutama vuosi sitten palautusjuoman kun ekan kerran join sen litkun tuntui kun olisi polttanu 10 röökiä putkeen yms.. nykyään kreatiinin tankkaus aikana tuntuu myös että lämpö nousee mutta silti ei ole kuumetta. ja väsymys on toinen vaikka nukun joka yö 10h+, itse juuri eilen alotin join varmaan vetta liian vähän kun aamulla heräsin ala selkä on vähä kipeenä joten taitaa mununainen tehdä jonkulaisen kepposen. vettä vaan PALJON!

EDIT: Voiko eilinen 4 bissen juominen vaikuttaa siihen. että munuainen ei kerkee suodattaa alcoholia ja kreatiinia samaan aikaan? vastatkaa nopeesti kiitos. pitäs ottaa aamun eka annos..?

Maksasi toivottavasti käsittelee alkoholin, ei munuainen, muutenkin yhden oluen etanoli palaa n. kahdessa tunnissa, hajoamistuotteet tietysti jäävät kiertoon. Lisäks jos oikeesti esim. kreatiinista tulis munuainen kipeäksi niin sillon oot hengenvaarassa (munuaiset paskana).. eli eiköhän se ole vain lihaskipua tms.

Uskon, että voit huolettaa ottaa annoksesi.

Hei se on kreatiinia eikä mitään myrkkyä. Sitä on joka päiväisessä ruoassa, kuten lihassa, jne. Pää sekaisin, kuumeinen olo jne johtuvat yleensä siitä, että on allerginen jollekin palkkarin ainesosalle. Tämän olen itse kokenut muutamaan otteeseen esim. soijan kanssa. Jauhot suuhun ja salille sanon minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom