Pieni gallup Pakkotoiston tasosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Palsta kasvaa ja voi hyvin. Viime aikojen "uudet" jäsenet esim.Marko ja Boogie vievät palstaa ihan uudelle tasolle.
On ainakin mulle kova juttu kun voi vaihtaa mielipiteitä tuollaisten "gurujen" kanssa.
Samoin Miken tekemät haastattelut ja valokuvat kilpailijoista ovat olleet hyvä lisä palstan tarjontaan.
Vippimaksulle saa lisää vastinetta noiden juttujen muodossa.
Kaupallisuus ei musta ole mitenkään liiallista tai päällekäyvää, päinvastoin ja
hyvä niin.
Versiopäivitys on aiheuttanut suonenpullistuksia, jumitusta on viimeaikoina
ollut ärsyttävän paljon, toivottavasti niistä päästään pian eroon.

En mä noita vittuiluna ole tulkinnut, vaan juuri kuten Belmondo asian ilmaisi, "se oli sellaista tavallista isoveli-pikkuveli -keulintaa, eli miehinen rakkaudenosoitus."
Tosin Eugenin(must say, ovelasti piilotettu influenssa trediin, jota en pääsääntöisesti seuraa) kakkausviesti oli ilkeä. täten vaadinkin:

a) Eugenille 3-11 sompun suorittaman kurinpalautuksen
b) Eugenin ohjaavan ensimmäisen treeni dvd:ni, "Pose to upperback, to the headlight of hookups, when raining sex", jossa kuvataan 4kk ajalta jaki_:n(se alaviiva on siinä ihan syystä ja sitä tulisi käyttää) selkätreenit ja tehdään 4 tunnin highligts pätkä. Tätä myydään ns. "widecover"-editiona, sillä selkäpose ei yksinkertaisesti mahdu normi. 135x189 kanteen.
c) Eugenin järjestävän illallisen MC Hammerin ja Vanilla Icen kanssa. Häkki putsattaisiin ja kiillotettaisiin ennen tapaamista.

Tietynlaista kaupallisuutta, joka suunnattais koko pakkisyhteisön ja meille yhteisen lajin eteenpäin viemiseksi vois surutta lisätä, isolla kädellä. Ja mieluusti ennen kuin on myöhäistä.

Esimerkiksi toivoisin, että palstalla mukana olevien ihmisten määrän kasvun tuoman mahdollisuuden(=talousellinen potentiaali) avulla saatais porukalla aikaiseksi muutama huippuseminaari. Esim joku Jenkki Fitness-Pro tai joku eurooppalainen huippu Prosälli esim Markus Ruhl käymään täällä. Sellainen tapaaminen ois varmasti todella antoisa, kun saatais istutettua vieras penkkiin ja Pakkis koko kapasiteeltillaan imisi kaiken tiedon mitä irti vaan vois saada. Luulisi arvoisan vieraankin tunteneen joutuneensa töihin. --> Maybe; Ironbutt+Faidra+Mike+Jouni=Action

Tälläistä ei mielestäni muuten kuin pakkotoiston avulla tule tapahtumaan vaan se jää ikuiseksi haihatteluksi. Sen verran otettiin joskus selvää, että esimerkiksi siihen aikaan vuodesta, kun Markus punkkaa Saksassa ei se kokonaiskustannus, joka muodostuu, kun se keikan Suomeen heittää ole mitenkään ylitsepääsemätön. Ja per pää se olisi varmasti siedettävällä tasolla. Varsinkin, kun pakkiksen avulla osallistujia varmaan riittäisi.

Eli aloitetaan porukalla hellävarainen painostus --> Ironbutt+Faidra+Mike+Jouni=Action

Myöskin allekirjoittanut, Mike, Make, Boogie ja muut vois aktivoitua treenikoulujen suhteen, niissä oli paljon positiivista monelle :nolo:

Ennen kisoja voitasi pitää enemmän posekouluja, myös mimmeille vaikka tuntuu, että kundit olis välillä enemmän opastuksen tarpeessa :nolo:

Pakkikselle oma kisaajista koostuva tiimi :thumbs:

Ihan kuin roinapuoli olisi jotenki väljähtänyt tai pysähtynyt tietylle tasolle.

Muiden tuotteiden mainostamista pitääkin rajoittaa. Ei K-Kaupan eteisessä myydä lohta ilman kauppiaan lupaa. Eikä salilla myydä omia protskuja. Siinä saa oikeassa elämässa ensin turpaansa, kovaa. Ja sitten kannetaan takaovesta pihalle. :curs:
Täällä virtuaalimaailmassa samanlaiset idiootit vaan säästyy opetukselta. Ja ihmettelee vielä perään, että miksi näin :itku:

"Taso laskee kuin lehmän häntä kaupallisuus tulee silmille todella rajusti ja kukaan ei bannin pelossa uskalla enää sanoa mielipiteitään. Ja sitten ne sun jees-jees-miehet: `määs blääst on iha paras q se maistu niin hyvältä`, ja muut säestää perässä"

Ehkä tässä näkyy henkilökohtainen pahaolo enemmän kuin mikään muu. Siihen ei ehkä maailman muuttuminen ympärillä auta...

tenu sanoi:
"Taso laskee kuin lehmän häntä kaupallisuus tulee silmille todella rajusti ja kukaan ei bannin pelossa uskalla enää sanoa mielipiteitään."

:anssi:

/me soittaa tälle "eräälle henkilölle" maailman pienintä viulua.

Ei pistä mun silmään kaupallisuus,ainoa mikä kiinnittää negatiivisesti huomion on toi partypokerin banneri joka "elää"

aivan sama homma jotenkin on muuten häiritsevä mainos! mutta silti kun se tollee häiritsee niin ainakin osuu silmiin! Kaupallisuus on :anssi: kaikki on kuten ennen. ja yhdyn kalimeroon täysin takaapäin! Roina puoli on jämähtänyt ja pahasti, syystä ei tietoa?!!?

Hyvin on homma pysynyt lapasessa.

Ei ole yhtäkään postia kirjottaessa tullut mieleen, että OMG mut varmaan bannitaan tän takia.

Kaupallisuus ei ole käynyt edes mielessä (että häiritsis).

Ehkäpä liian useit tietyt "30v kaikentietävät 7vuotta roinanneet" käyttäjät ampuvat nuorten kommentit alas.
Usein ei viitti edes omaa kommenttia pistää ku näkee ketkä ovat sinne jo postanneet..
Tietenkin ihmiset saa sanoa omat mielipiteet mutta nämä "Vitun kynäniska sä ett tiiä mistään mitään! Oon roinannu 7v ni tiiä salee KAIKESTA enemmän ku sä!"-kommentit alkaa vähän ottaa päähän.

Palsta toimii hyvin. Tosin joskus toivoisi rankempaa linjaa modeilta, etenkin yleisellä puolella.

Mainostusta en ole pahemmin huomannut, eli kaupallisuus ei mielestäni näy yhtään läpi.

Enpä minäkään yhtään ihmettele jos joku aloitteleva ei viitsi kysymystään roinapuolelle heittää, heti sitä ammutaan sillä "SEARCH" -tykillä, mikä on tietenkin ymmärrettävää vanhoilta konkareilta. Mutta ei se haun käyttäminen ole helppoa jos ei asiasta tiedä entuudeltaan mitään ja ison tietokannan läpikahlaaminen vailla selvää päämäärää on saatanan työläs homma. Eli vähän toivoisi suvaitsevuutta näiltä roina-asiantuntijoilta myös aloittelevaan ja tietämätöntä kohtaan. Jos joku ei tiedä, ei sen tilanteeseen auta se yhtään että asiasta vittuillaan. Eli tämän suhteen voisi yrittää jotenkin sitä puolta parantaa.

Mä olen varmaan yksi niistä sitkeimmistä nartuista, joka on roikkunut linjoilla aktiivisesti suhteellisen usean vuoden ajan. Tottakait foorumi on muuttunut, se on kasvanut ja ennekaikkea kehittynyt. Ja todella positiivista, että Mike pisti pystyyn tällaisen "kehitys- ja palautekeskustelun".

Tottakait kasvaminen on positiivista, mutta kasvu tuo mukanaan aina hieman negatiivisiakin asioita. Lähinnä sitä, että porukkaa lappaa linjoille niin paljon, että keskustelujen taso välillä on alhaisempi. Sekaan mahtuu kaikenlaista tallaajaa, on teinikyrpää ja vähän vanhempaa luuskaa, on kerran kuukaudessa salilla käyviä kebab-imureita ja toisaalta jokaisen suupalan punnitsevia hc kehoilijoita. Joten ei kaikki voi miellyttää kaikkia, ja eihän se ole tarkoituskaan. Erilaisia mielipiteitä saa ja PITÄÄ sanoa, siinähän koko keskustelun juju on. MUTTA. Jos ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään sanottava threadiin, niin mikä hemmetin pakkomielle joillakin on aina vastata ja ihan kaikkeen!? Ja yleensä silloin kun ei ole yhtää mitään sanottavaa, niin postataan juuri niitä postauksia, joissa mennään niin off topiciin kuin vaan voidaan mennä! Yleisellä puolella on todella paljon hyviäkin threadeja, ainakin silloin kun ne alkaa. Yksi hyvä esimerkki on tuo Ihanne fysiikkasi threadi, jonne porukan oli tarkoitus postailla kuvia omasta mielestään ihanteellisesta fysiikasta. Mua ärsytti ihan HELVETISTI, kun sitten tuli niitä, jotka kommentoivat toisten postaamiin kuviin että "ihan hirvee akka" "eihän tuo oo edes hyvännäköinen""en antaisi" tms. Ehkä ei threadin tarkoituksena ollut tietää jokaisen mies/naismakua siinä mielessä ketä olis valmis vetämään takaapäin, vaan se, millanen fysiikka ketäkin noin kehollisesti miellyttää. Eli toisinsanoen, joidenkin osioiden,lähinnä tuon yleisen keskustelun taso on mennyt hieman alaspäin, mutta minkäs sille voi? Ei modet ainakaan mun mielestä hommaansa paremmin voisi hoitaa. Ehkä me kirjoittelijat voisimme vähän aina ajatella, että ennenku painetaan sitä post a replyä, että liittyykö homma laisinkaan aiheeseen, vai tuleeko postattua taas pelkkä "JOO" hymiöllä. Ja sellainen huomio, että välillä tulee ihan paha mieli, kun toiset on niin pirun ilkeitä. Keskustella voi, väitelläkkin voi ja oman mielipiteensä saa esille ilman että tarvitsee tahallansa ja tarkoituksellaan loukata toisia. Pieni vittuilu ja huumori on vaan hyvästä, mutta ihan oikeita ihmisiä täällä kirjaimien takana on, eli toisia voi kunnioittaa! Eli tiivistettynä: Taso paikoin mennyt hieman alaspäin, joka johtuu lähinnä siitä, että meitä on niin paljon ja niin erilaisia. Mutta pääasiallisesti taso on huisin hyvä keskusteluissa, ja meno senkun paranee. Yritetään yhdessä viedä keskustelujen tasoa ylöspäin niillä hieman heikommilla alueilla:)

Muutenhan foorumin taso ja palvelut nousee ku Annien jalka. U P E A T kokoelmat kuvia kisoistamme, ja vielä Suomen paras laatuisia nähväillämme. Galleria osio on huippu! Lisäksi nuo haastattelut/kuvat on ollut ihan järkyttävän upea asia. Niitä vaan lisää! Sitten tuo kisakuvat ja raportit osio on kanssa ihan helmi, tuloksia ja kuvia kisoista pukkaa sellaista tahtia ettei tosikaan, kiitos osion aktiivisille kun jaksavat uutisoida ja linkitellä, olette kullanarvoisia:love: Toi Gymguide on taas palvelua parhaimmillaan! Mun makuun alkaa olemaan aika täyden palvelun paikka;)

Kaupallisuus? Kaikki kauppaan liittyvä, niin Pakkotoiston kaupan ku muidenkin "yhteistyökumppaneiden" mainonta on mielestäni hoidettu äärimmäisen asiallisesti ja siististi. Kaupan tuotteiden keskustelu on rajattu omaksi alueekseen ,samoin kun Sport heavyn tuotteille oma keskustelu. Tämähän on palvelua parhaimmillaan, porukka voi vaivattomasti kysellä ja tiedustella tuotteista ja saada vielä niihin vastaukset nanosekuntiin. Mua ei itseäni ainakaan haittaa nuo bannerin mainokset pätkääkään. Koskaan en ole kokenut, että mulle olis mitää pilleriä tai purnukkaa, hieromasauvaa tai pokeripelejä tyrkytetty. En todellakaan. Mun mielestä on vaan äärimmäisen hyvä, että jostain tulee pari penniä foorumin pyörittämiseen. Tästä hommasta vois ottaa niin paljon enemmän irti bisnesmielessä, mutta näin ei ole kuitenkaan tapahtunut, mikä osoittaa, että Mike tekee tätä hommaa ihan muista syistä kuin pisnesmielessä. Henkilökohtaisesti näen kaupan ja foorumin yhteyden pelkkänä positiivisena asiakkaiden palveluna. Ja tollaisia yhteistyöelimiä kuten Sport heavy ( vipeille alennukset) sais olla enemmänkin:) Ja hei haloo, jos hommaa meinaa kehittää, niin jostain sitä rahaa on tultava. Eikä mun tarvitse kahdehtia Mikeä, jos sen bisnekset luistaa paremminkin ja että hän saisi näin palkkaa tekemästään työstä. Ei me muutkaan hommiamme pelkästä hyväntekeväisyydestä tehdä, eikä pitäiskään.(mietin vaan, että montakohan ilmaista työtuntia mikekin on tän foorumin eteen paiskonut..)

Mikekin on ihminen, jolla on mielipiteet. Ja ihan niinkuin keiden tahasa mielipiteistä, myös miken, voi olla samaa mieltä. Ei se siis, että sattuu olemaan asioista samaa mieltä Miken kanssa tarkoita välttämättä sitä, että kyseessä olisi mikään nuolemistoimenpide.. ja ei täällä todellakaan mikään bannipelko elä, halloooj!! Mun mielestä on vaan hyvä, että ne jotka ei osaa käyttäytyä, nakataan getouttiin ja äkkiä. Kyllä täällä edelleen voi omat mielipiteensä ilmaista kärkkäästikkin, ne joille bannia on tullut, on takuulla sen itse ansainneet.

Tällä foorumilla on ihan hirmuinen voima kokonsa takia. Tätä voisi käyttää ihan hurjien asioiden tekemiseen. Toi esille tullut idea huippujen seminaareista olisi sellaista kermaa, ettei näillä leveysasteilla sitä ehkä muutoin saataisi aikaiseksi. Pistäkäähän harkintaan ehdottomasti, PRO LIHAA SUOMEEN:hyper: :rock:

Annie has spoken;)

Jos palsta ois mun, se ois ehkä vielä kaupallisempi. Onhan kyse sentään Miken duunista.
Aikaisemmin etsin enemmän tietoa treeniin ja ravintoasioihin, nykyään palsta on pääosin vain ajankulua. Kynnys neuvoa asiallisissakin kysymyksissä on noussut, koska osalla porukasta näyttää olevan vain tarve kyseenalaistaa hyväksi todetut menetelmät väärinä. Tosin mua hieman ärsyttää se pelkkä myötäileminenkin, joten ehkä pitää katsoa peiliin..
Ns. nimimiesten juttuja on toki aina kiva lukea, erityisesti Make,Hanssi Felli ja Boogie.
Kyllähän työpäivä paljon tylsempi olisi, ellei Pakkista olisi olemassa.

Vasta muutaman kuukauden oon pakkista selannut niin en sitten tiedä foorumin alkuaikojen tasosta mutta tämä taso miellyttää kyllä minua. Kaupallisuutta on juuri sopiva määrä, tuotteita ei tyrkytetä kenellekään väkisin eikä tuotteita markkinoida suoranaisilla paskapuheilla, kuten kenties jotkut muut lisäravinnepuotit. Jos käyttäjiä on yli 20000 niin totta kai korkeaa tasoa on välillä vaikea pitää yllä mutta kun palstaa on jo jonkin aikaa selannut, osaa tunnistaa ne käyttäjät jotka oikeasti tietävät aivan helvetisti asioista ja puhuvat asiaa. Aloittelevat jäsenet eivät ehkä uskallakaan sanoa mielipiteitään niin hanakasti mutta eikös se ole ihan normaalia. Sitten kun on sopeutunut joukkoon ja on enemmän perillä asioista niin uskaltaa jo avata suutaan ja sanoa mielipiteitään. Totta kai mielipiteitä täytyy olla, eihän muuten tulisi minkäänlaista keskustelua. 20000 jäsenen palstaksi pakkis pysyy yllättävän hyvin kasassa verrattuna esim irc-galleriaan, jossa on jo 270 000 käyttäjää, eikä valvontaa juuri ole. Pakkiksella asiattomat thredit ja viestit poistetaan melko nopeasti ja turhia provoilijoita varoitellaan silloin tällöin.

Tällä hetkellä tämä on mielestäni Suomen paras foorumi. Mielenkiinnolla odotan millaiseen suuntaan pakkis on menossa käyttäjämäärän lisääntyessä suhteelliseen nopeaan tahtiin. :5:

Jos hakemalla haetaan niitä negatiivisia juttuja, niin yhdyn Annieen tuossa yleisen tasossa. Eli siellä pilataan ihan asiallisiakin ketjuja sillä joutavanpäiväsellä paskanjauhannalla, mutta toisaalta se on joskus niin hyvin huumorilla sävytettyä, että saa hyvät naurut naurettua. No eipä tuohon todellakana ole muuta ratkaisua, kuin että kirjoittajat itse miettisivät että mitkä ketjut on niitä huumoriketjuja (niitäkin on hyvä olla) ja mitkä taas asiallisempia ja mihin voisi jättää vastaamatta jos ei sanottavaa ole.

Toinen "miinuspuoli" on se, että jos olet päivän poissa, niin menee toinen päivä että ehtii lukeen kaikki uus ja mielenkiintoinen joka tänne on tullu. ;) Eli kaikki varmaan tajus ettei tuo ole mikään huono asia, vaan palsta on ihan järjettömän iso verrattuna siihe mitä se oli pari vuotta sitten kun tän löysin, vaikka luettavaa riitti silloinkin.

Nämä asiaosiot on pysyneet asialinjalla ja pitää pysyäkkin. Mun DELETE-nappi lualaa välittömästä jos siellä jotain joutavaa paskaa jauhetaa ja mä luen varsinkin aloittelijoita ja treeni&ravintopuolta tosin paljon ja täytyy sanoa, että aika saatanan vähän siellä moderoimista on. Suurin moderointi on varmaan ketjujen siirtelyä osiolta toisella, yleensä siis treeni&ravintopuolelta aloittelijoihin ja päällekkäisten ketjujen yhdistelyä tai lukotusta. Eli loitavasti näinkin suuri käyttäjäkunta osaa sielläpuolella olla siististi tai pysyä poissa jos ei ole mitään annettavaa sinne.

Uutta hyvää on sitten nämä loistavat kuvagalleriat, jutut varsinkin Suomen huipuista kehomiehistä ja naisista, jotka kiinnostaa ainakin mua ulkomaisia enemmän. Hyvä homma että Mike jaksaa puuhata tänne kaikkea uutta ja mielenkiintoista.

Uutta hyvää onkin sitten tullut paljon.

Timba79 sanoi:
Enpä minäkään yhtään ihmettele jos joku aloitteleva ei viitsi kysymystään roinapuolelle heittää, heti sitä ammutaan sillä "SEARCH" -tykillä, mikä on tietenkin ymmärrettävää vanhoilta konkareilta. Mutta ei se haun käyttäminen ole helppoa jos ei asiasta tiedä entuudeltaan mitään ja ison tietokannan läpikahlaaminen vailla selvää päämäärää on saatanan työläs homma. Eli vähän toivoisi suvaitsevuutta näiltä roina-asiantuntijoilta myös aloittelevaan ja tietämätöntä kohtaan. Jos joku ei tiedä, ei sen tilanteeseen auta se yhtään että asiasta vittuillaan. Eli tämän suhteen voisi yrittää jotenkin sitä puolta parantaa.
Pysyispä ne edes sielä roinapuolella.. Alkaa vain näkymään tämä "ongelma" muuallakin foorumilla.

Janne sanoi:
Ootko joku sen IRL kaveri tai jotain? Meinasin vaan ettei nyt oo asiat kovin hyvin jos anonyymina kirjoittelee foorumilla ja sitten isot pahat pojat vähän kuittailee. "Päin naamaa" tollanen päteminen olisi vähän eri juttu.

En ole. "isot pojat vähän kuittailee..." ei se ollut enää pientä kuittailemista, vaan ihan järjestelmällistä vittuilua, joka tosin oli aika helvetin hauskaa ja jaki-:kin oli hommassa, hyvin mukana, mutta pakkohan hänen oli. Toinen vaihtoehto olisi suuttuminen, niin olisiko se ollut parempi vaihtoehto?

Belmondo sanoi:
Mikä ihmeen jaki-dissaus? Mun mielestä kukaan jotka Iskuyritykset salilla -tredin selkälihoista ym. kuittaili ei ollut liikenteessä mitenkään pahalla? Ok, oli se joku joka kutsui jakia ja yhtä toista tyyppiä idiootiksi (mistä mun mielestä saisi tulla vakava huomautus, oli tyyppi kännissä kuten väitti tai ei), mutta muuten ainakin Eugen ja reino sun muut (minäkin) oli ihan sympaattisessa hengessä liikkeessä. Jaki rokkaa täysillä, enkä usko sen itsekään pitäneen tuota vittuiluna. Se oli sellaista tavallista isoveli-pikkuveli -keulintaa, eli miehinen rakkaudenosoitus.

Kyllä siinä mielestäni oli vittuilua. Vaikka sinä olisit kuinka isoveli asenteella siinä mukana, niin kaikki eivät varmasti olleet.
Tuollahan se Jaki- sanoi, että ihan vitsiähän se vaan kaikki oli, mutta se oli periaatteessa hänen ainoa mahdollisuutensa selviytyä siitä kunnialla.
Vaikka kuinka pitäisi jotakin "miehisenä rakkaudenosoituksena" saattaa tulokset ollakin sitten jotain ihan muuta.

Tuli mieleen kyllä tuosta Annien kanssa jutellessa, tuo Rinkun ja Aimon joka threadinen pakkoposti, sisällöltään: porkkana.
Jaksaako kukaan enää nauraa noille?

(nyt tulee joku Rinkku taas puskista ja iskee Marchia sapelilla selkään, mutta iskekööt, kaikkien mielestä ette ole hauskoja.)

Kerrankin olen -Marchin- kanssa jostain samaa mieltä, vai onko jo toinen kerta? :D

Eli tuo porkkanajuttu alkaa tosiaankin olemaan jo aikalailla kulahtanut, eli sitä huumoria ei välttämättä ole pakko viljellä väkisin, se väkisin vääntäminen usein pilaa sen hyvänkin jutun. No ehkä mä sitten olen vain huumorintajuton kun näin ajattelen.

Pitäiskö hieman sitten tiukentaa moderointia entisestään? Offtopic viestit poistellaan automaattisesti ja toivoisin, etteivät käyttäjät ottaisi viestin poistoa henkilökohtaisesti. Jos viesti katoaa, niin se ei noudata moderaattorien ja ylläpidon linjaa, ei sen kummempaa. Eli me voimme alkaa rankalla kädellä karsimaan totaalista offtopiccia etenkin asiatredeissä. OT ei kuitenkaan meinaa sitä, jos kyykyn tekniikasta keskustelu muuntautuu reisilihasten kasvatukseen keskustelun edetessä, se on ihan normaalia. Kaikki vois lukea tuon Curly-Miken viparipeijaiset tredin läpi miten keskustelusta kuin keskustelusta voi tulla aikamoinen tietopankki vaikka vähän aiheesta eksytäänin pysyen kuitenkin treenaamisessa.

Täällä sentään homma on pysynyt jotenkin hanskassa, vaikka porukan määrä on kasvanut räjähdysmäisesti. Eräs nimeltämainitsematon Suomalainen elokuvafoorumi oli ennen vakipaikkojani, mutta siellä on paskanjauhanta ja (piilo)vittuilu kasvanut samaa tahtia uusien kirjoittelijoiden kanssa. Nykyään tulee tsekattua Pakkis melkein joka päivä ja sit tuo toinen foorumi kun jaksaa tai viitsii.

Eniten minua on täällä nyppinyt Annie Starkinkin mainitsema "yrjöhymiö/en panis" -syndrooma, joka aina välillä nostaa päätään. Melkein satavarmasti lähes aina esim. naiskehoilijoita koskeviin ketjuihin tulee joku saatanan deivid kertomaan, että onpas ruma ämmä. Moderointi kai kuitenkin pyrkii näitä poistelemaan?

Paras keskustelupalsta johon olen tähän mennessä törmännyt. Tosin elokuvista menen vielä keskustelemaan tuonne toiselle foorumille... :)

Mike sanoi:
Pitäiskö hieman sitten tiukentaa moderointia entisestään? Offtopic viestit poistellaan automaattisesti ja toivoisin, etteivät käyttäjät ottaisi viestin poistoa henkilökohtaisesti. Jos viesti katoaa, niin se ei noudata moderaattorien ja ylläpidon linjaa, ei sen kummempaa. Eli me voimme alkaa rankalla kädellä karsimaan totaalista offtopiccia etenkin asiatredeissä. OT ei kuitenkaan meinaa sitä, jos kyykyn tekniikasta keskustelu muuntautuu reisilihasten kasvatukseen keskustelun edetessä, se on ihan normaalia. Kaikki vois lukea tuon Curly-Miken viparipeijaiset tredin läpi miten keskustelusta kuin keskustelusta voi tulla aikamoinen tietopankki vaikka vähän aiheesta eksytäänin pysyen kuitenkin treenaamisessa.

Eiköhän tuo moderointi ole juurikin nyt niin likellä sitä kultaista keskitietä kuin voi ollakaan. Toki se voisi olla kireämpääkin mutta epäilempäs vahvasti ettei tuolla mitään positiivista tästä enää savuteta. Offtopicia on, mutta monasti siitä kuitenkin poikii mielenkiintoisiakin juttuja. Ei niitä kaikkia tarvikaan pois ottaa.

Kalimero sanoi:
Pakkikselle oma kisaajista koostuva tiimi :thumbs:

hieman :offtopic: nyt mutta tartun tähän sen verran kuitenkin, että ei tuo huonolta idealta kuulostaisi. Olisiko ihan kuolleena syntynyt idea tehdä siitä rekisteröitynyt yhdistys ja sitä kautta sitten se yhdistys olisi kehorakennusliiton jäsen ja voisi osallistua kehonrakennusliiton kokouksiin omilla edustajillaan ja äänestää kokouksissa.

Pakkiksella on ollut paljon puhetta liiton päätöksistä ja monilla tuntuu olevan mielipide asiaan. Eikös tässä olisi ainakin yksi tapa vaikuttaa asioihin ja olla aktiivinen??

Se mitä muuta se tiimi pitäisi sisällään, on sitte minua fiksumpien ja kokeneempien päätetävissä.

Jos tuntuu siltä että aiheesta syntyy jotain mielipiteitä tai keskustelua niin voihan siitä sitten laittaa pystyyn ihan oman treadin.

Back
Ylös Bottom