Mä olen varmaan yksi niistä sitkeimmistä nartuista, joka on roikkunut linjoilla aktiivisesti suhteellisen usean vuoden ajan. Tottakait foorumi on muuttunut, se on kasvanut ja ennekaikkea kehittynyt. Ja todella positiivista, että Mike pisti pystyyn tällaisen "kehitys- ja palautekeskustelun".
Tottakait kasvaminen on positiivista, mutta kasvu tuo mukanaan aina hieman negatiivisiakin asioita. Lähinnä sitä, että porukkaa lappaa linjoille niin paljon, että keskustelujen taso välillä on alhaisempi. Sekaan mahtuu kaikenlaista tallaajaa, on teinikyrpää ja vähän vanhempaa luuskaa, on kerran kuukaudessa salilla käyviä kebab-imureita ja toisaalta jokaisen suupalan punnitsevia hc kehoilijoita. Joten ei kaikki voi miellyttää kaikkia, ja eihän se ole tarkoituskaan. Erilaisia mielipiteitä saa ja PITÄÄ sanoa, siinähän koko keskustelun juju on. MUTTA. Jos ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään sanottava threadiin, niin mikä hemmetin pakkomielle joillakin on aina vastata ja ihan kaikkeen!? Ja yleensä silloin kun ei ole yhtää mitään sanottavaa, niin postataan juuri niitä postauksia, joissa mennään niin off topiciin kuin vaan voidaan mennä! Yleisellä puolella on todella paljon hyviäkin threadeja, ainakin silloin kun ne alkaa. Yksi hyvä esimerkki on tuo Ihanne fysiikkasi threadi, jonne porukan oli tarkoitus postailla kuvia omasta mielestään ihanteellisesta fysiikasta. Mua ärsytti ihan HELVETISTI, kun sitten tuli niitä, jotka kommentoivat toisten postaamiin kuviin että "ihan hirvee akka" "eihän tuo oo edes hyvännäköinen""en antaisi" tms. Ehkä ei threadin tarkoituksena ollut tietää jokaisen mies/naismakua siinä mielessä ketä olis valmis vetämään takaapäin, vaan se, millanen fysiikka ketäkin noin kehollisesti miellyttää. Eli toisinsanoen, joidenkin osioiden,lähinnä tuon yleisen keskustelun taso on mennyt hieman alaspäin, mutta minkäs sille voi? Ei modet ainakaan mun mielestä hommaansa paremmin voisi hoitaa. Ehkä me kirjoittelijat voisimme vähän aina ajatella, että ennenku painetaan sitä post a replyä, että liittyykö homma laisinkaan aiheeseen, vai tuleeko postattua taas pelkkä "JOO" hymiöllä. Ja sellainen huomio, että välillä tulee ihan paha mieli, kun toiset on niin pirun ilkeitä. Keskustella voi, väitelläkkin voi ja oman mielipiteensä saa esille ilman että tarvitsee tahallansa ja tarkoituksellaan loukata toisia. Pieni vittuilu ja huumori on vaan hyvästä, mutta ihan oikeita ihmisiä täällä kirjaimien takana on, eli toisia voi kunnioittaa! Eli tiivistettynä: Taso paikoin mennyt hieman alaspäin, joka johtuu lähinnä siitä, että meitä on niin paljon ja niin erilaisia. Mutta pääasiallisesti taso on huisin hyvä keskusteluissa, ja meno senkun paranee. Yritetään yhdessä viedä keskustelujen tasoa ylöspäin niillä hieman heikommilla alueilla
Muutenhan foorumin taso ja palvelut nousee ku Annien jalka. U P E A T kokoelmat kuvia kisoistamme, ja vielä Suomen paras laatuisia nähväillämme. Galleria osio on huippu! Lisäksi nuo haastattelut/kuvat on ollut ihan järkyttävän upea asia. Niitä vaan lisää! Sitten tuo kisakuvat ja raportit osio on kanssa ihan helmi, tuloksia ja kuvia kisoista pukkaa sellaista tahtia ettei tosikaan, kiitos osion aktiivisille kun jaksavat uutisoida ja linkitellä, olette kullanarvoisia
Toi Gymguide on taas palvelua parhaimmillaan! Mun makuun alkaa olemaan aika täyden palvelun paikka;)
Kaupallisuus? Kaikki kauppaan liittyvä, niin Pakkotoiston kaupan ku muidenkin "yhteistyökumppaneiden" mainonta on mielestäni hoidettu äärimmäisen asiallisesti ja siististi. Kaupan tuotteiden keskustelu on rajattu omaksi alueekseen ,samoin kun Sport heavyn tuotteille oma keskustelu. Tämähän on palvelua parhaimmillaan, porukka voi vaivattomasti kysellä ja tiedustella tuotteista ja saada vielä niihin vastaukset nanosekuntiin. Mua ei itseäni ainakaan haittaa nuo bannerin mainokset pätkääkään. Koskaan en ole kokenut, että mulle olis mitää pilleriä tai purnukkaa, hieromasauvaa tai pokeripelejä tyrkytetty. En todellakaan. Mun mielestä on vaan äärimmäisen hyvä, että jostain tulee pari penniä foorumin pyörittämiseen. Tästä hommasta vois ottaa niin paljon enemmän irti bisnesmielessä, mutta näin ei ole kuitenkaan tapahtunut, mikä osoittaa, että Mike tekee tätä hommaa ihan muista syistä kuin pisnesmielessä. Henkilökohtaisesti näen kaupan ja foorumin yhteyden pelkkänä positiivisena asiakkaiden palveluna. Ja tollaisia yhteistyöelimiä kuten Sport heavy ( vipeille alennukset) sais olla enemmänkin
Ja hei haloo, jos hommaa meinaa kehittää, niin jostain sitä rahaa on tultava. Eikä mun tarvitse kahdehtia Mikeä, jos sen bisnekset luistaa paremminkin ja että hän saisi näin palkkaa tekemästään työstä. Ei me muutkaan hommiamme pelkästä hyväntekeväisyydestä tehdä, eikä pitäiskään.(mietin vaan, että montakohan ilmaista työtuntia mikekin on tän foorumin eteen paiskonut..)
Mikekin on ihminen, jolla on mielipiteet. Ja ihan niinkuin keiden tahasa mielipiteistä, myös miken, voi olla samaa mieltä. Ei se siis, että sattuu olemaan asioista samaa mieltä Miken kanssa tarkoita välttämättä sitä, että kyseessä olisi mikään nuolemistoimenpide.. ja ei täällä todellakaan mikään bannipelko elä, halloooj!! Mun mielestä on vaan hyvä, että ne jotka ei osaa käyttäytyä, nakataan getouttiin ja äkkiä. Kyllä täällä edelleen voi omat mielipiteensä ilmaista kärkkäästikkin, ne joille bannia on tullut, on takuulla sen itse ansainneet.
Tällä foorumilla on ihan hirmuinen voima kokonsa takia. Tätä voisi käyttää ihan hurjien asioiden tekemiseen. Toi esille tullut idea huippujen seminaareista olisi sellaista kermaa, ettei näillä leveysasteilla sitä ehkä muutoin saataisi aikaiseksi. Pistäkäähän harkintaan ehdottomasti, PRO LIHAA SUOMEEN
Annie has spoken;)