Pesettekö käsiänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryback
  • Aloitettu Aloitettu
SEAGRAM sanoi:
Itse en ainakaan pese käsiä kusella käynnin jälkeen vain sen takia että olen koskenut omaan vehkeeseeni, eihän siellä nyt mitään helvetin bakteereja kasva. Pesen kädet vain jos joudun koskemaan kahvoihin, nuppeihin yms. Ja käsien pesun jälkeen olen helvetin tarkka siitä etten koske käsilläni mihinkään siellä likaisessa vessassa. Jos esim. sulkee vesihanan kädellään voit yhtä hyvin unohtaa koko käsien pesun. Kirurginhanskat olisi kaikki parhaat, semmotteet käteen ja vessaan, vois jengi vaan pitää pikkasen neuroottisena ,mutta mitä sitten.

Toivon tosissani että tämä oli trolli...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi toivot?, ei ole trolli. Miksi joku haluaisi muiden bakteereja käsiinsä?

Huomannut koulussa että suunnilleen joka kolmas ei pese käsiään vaikka on käynyt isolla. Ällöttävää suorastaan. Itse pesen kädet vähän väliä niin ei tuu nii helposti flunssaa.

Avaan hanan alhaalta ja suljen sen päältä päin näin siis ei bakteerit tartu mukaan.

Kyllä huomaa että tää on suurin osa kaupunkilaisia :)

Kusemisen jälkeen pestä kädet?
ottaaha muijakki se suuhu :rolleyes:

kusemisen jälkeen en pese.
paskaamisen jälkeen yleensä.
runkkaamisen jälkeen aina.

liika hygieenia on perseestä.

Suljen hanan kyynärpäällä, ja vessan oven avaan myös poistuessani kyynärpäällä. Neuroottinen? ehkä, mutta en haluu niitä saatanan tauteja.
Nuolenko pillua? kyllä kiitos, eli hukkaan menee noi mun vessa hygieniat :D

Luin jostain tehdystä kyselytutkimuksesta. 90 prossaa vastaajista sanoi pesevänsä kätensä aina vessassa käynnin jälkeen, mutta empiiriset tutkimukset päätyivät 60 prosenttiin. Ihmiset tykkää antaa siistin kuvan itsestään.

tenu sanoi:
ei saakeli,mitäs iho tykkää kun käyt noin usein suihkussa?luulis tykkäävän kyttyrää varsinkin jos käyttää jokakerralla saippuaa.minkä takia yleensäkin käyt suihkussa noin usein,onko likanen olo vai ihan muuten vaan pöpöjen pelossa? :P

Iho voi ihan mainiosti
:)

Aamulla en saa silmiä auki ennekuin olen seissyt vartin suihkussa, iltapäivällä käyn koulun jälkee suihkussa. Alkuillasta salin jälkeen ja lopuksi vielä ehkä myöhään illalla saunan yhteydessä / ennen paneskelua. (niin ja usein senkin jälkeen)
Niin saunassa tulee käytyä n.5 krt. viikkoon :rock:

Paskan jälkeen joko huuhtasen (yleensä) tai pesen (jos jaksan). Kusemisen jälkeen huuhdon kädet. Jos tulen sisään ulkoa, niin en jaksa juuri ikinä pestä käsiä lukuunottamatta sitä, kun tyttöystävä katsoo. ;) Pesen kädet yleensä samalla, kun tiskaan, joten kerran päivässä sekin tulee ainakin tehtyä. :D

En nyt oikein ymmärrä miten toi käsilleen kuseminen ja käsien pesu liittyvät toisiinsa? Kusetteko te muka jotain bakteereja jotka sitten teidän suuhun joutuessa infektoivat teidät. Eikähän ne pöpöt tule ihan jostain muualta kuin OMASTA kusesta.

Ite pesen kädet aina tarpeiden jälkeen saippualla, jos siihen on mahollisuus ja ennen ruokailua. Ärsyttää varsinkin salilla, jos joku ei pese käsiään. Mulla ainakin hikoo vehkeet ja perse ihan törkeesti treeneissä, sitten niillä likasilla käsillä mennään hieromaan niitä oven kahvoja ja tankoja. Samaa hikeähän se on kuin muuallakin, mutta ajatus on tärkein.

SEAGRAM sanoi:
En nyt oikein ymmärrä miten toi käsilleen kuseminen ja käsien pesu liittyvät toisiinsa? Kusetteko te muka jotain bakteereja jotka sitten teidän suuhun joutuessa infektoivat teidät. Eikähän ne pöpöt tule ihan jostain muualta kuin OMASTA kusesta.

Oon ihan samaa mieltä.

Ja virtsahan ei ole myrkyllistä, kuten yleensä luullaan.Myrkyllistä vain todella suurina annostuksiana.(Tota en mene vannoon, mutta näin luin tieteenkuvalehdestä.)

Kevyt maito sanoi:
Oon ihan samaa mieltä.

Ja virtsahan ei ole myrkyllistä, kuten yleensä luullaan.Myrkyllistä vain todella suurina annostuksiana.(Tota en mene vannoon, mutta näin luin tieteenkuvalehdestä.)
Ja eikös ureaa poistu kehosta hikoilun kauttakin? Ja kyllä sitä jotkut ottaa ihan sellasenaankin :kuola: .

SEAGRAM sanoi:
Itse en ainakaan pese käsiä kusella käynnin jälkeen vain sen takia että olen koskenut omaan vehkeeseeni, eihän siellä nyt mitään helvetin bakteereja kasva. Pesen kädet vain jos joudun koskemaan kahvoihin, nuppeihin yms. Ja käsien pesun jälkeen olen helvetin tarkka siitä etten koske käsilläni mihinkään siellä likaisessa vessassa. Jos esim. sulkee vesihanan kädellään voit yhtä hyvin unohtaa koko käsien pesun. Kirurginhanskat olisi kaikki parhaat, semmotteet käteen ja vessaan, vois jengi vaan pitää pikkasen neuroottisena ,mutta mitä sitten.
Minkä ihmeen takia sit peset kädet jos olet koskenut niihin kavoihin, tuskin niissä kummosempia pöpöjä on kuin sun vehkeessäs. Niissähän on vain pöpöjä muiden vehkeistä.

Siis saatana, opetelkaa tollot :david: pesemään ne kätenne vessassa käynnin jälkeen, se ei ole iso vaiva.

Juu juu ei niissä ole kummosia pöpöjä tai ette kuse käsillenne. Silti mua ei kiinnosta ottaa samasta kahvasta kiinni minkä te olette "munasilla" käsillänne juuri "sotkeneet". Juu ottaahan muija suihinkin, no juu ehkä ottaa mutta minä en sen mieluummin ota munaasi taikka mitä siittä milloin irtookaan käteeni, vaikka sun muijas sitä kuinka lutkuttais. Vaikka niihin "munapöpöihin" ei kuole taikka sairastu, niin tuskin tykkäisitte siitä, että tulisin hieromaan munaani teidän käteenne. On se silti, vaikka siitä ei mitään ihmeempiä aiheudukkaan, vastenmielistä olla pesemättä käsiä vessassa käynnin jälkeen.

On se saatana kumma jos niitä käsiä pitää lutrata sen jälkeen kun on käynyt heittämässä kepillisen. Voi vitun nyyh jos joku oikeasti valittaa ettei ole kiva ajatella että toikin on koskenut lerssiinsä. Samaa ihoa sekin on. Ei siitä mitään automaattista tartuntaa imeydy. Eri asia tietenkin jos nyt menee käsilleen kusemaan, pidetään se urean haju vaan niissä aamubussien eläkeläisissä.

Sen number kakkosen jälkeen ne kädet sitten pestään, ihan vaan sen takia ettei paskalta haisevat kädet kiihota ketään, ja mitää suolistosta löytyvää ei ole hyvä levitellä ympäriinsä. Turha sanoa ettei koskenut perseeseen kuin paperilla, pesua niille silti.

Welho sanoi:
On se saatana kumma jos niitä käsiä pitää lutrata sen jälkeen kun on käynyt heittämässä kepillisen. Voi vitun nyyh jos joku oikeasti valittaa ettei ole kiva ajatella että toikin on koskenut lerssiinsä. Samaa ihoa sekin on. Ei siitä mitään automaattista tartuntaa imeydy. Eri asia tietenkin jos nyt menee käsilleen kusemaan, pidetään se urean haju vaan niissä aamubussien eläkeläisissä.

Sen number kakkosen jälkeen ne kädet sitten pestään, ihan vaan sen takia ettei paskalta haisevat kädet kiihota ketään, ja mitää suolistosta löytyvää ei ole hyvä levitellä ympäriinsä. Turha sanoa ettei koskenut perseeseen kuin paperilla, pesua niille silti.

:david:
Juu samaa ihoahan se on juu mutta silti varmasti on vastenmielisempää jos joku taputtaa sua munalla päähän kuin se, että taputtelee kädellä. Ja sitä paitsi ku se sun vehkees pöyrii siellä sun housuissa kusen ym. seassa niin kyllä siinä ihollakin on sit samat "aineet" kuin siellä housuissakin.

WTA sanoi:
Juu ottaahan muija suihinkin, no juu ehkä ottaa mutta minä en sen mieluummin ota munaasi taikka mitä siittä milloin irtookaan käteeni,

Voin luvata ettei munastani irtoa kädellesi mitään :hyper:

pesetkö kätes kun pitelet esim korvaasi?

onko sukupuoli elin jotenkin mielestäsi saastainen?

WTA sanoi:
:david:
Juu samaa ihoahan se on juu mutta silti varmasti on vastenmielisempää jos joku taputtaa sua munalla päähän kuin se, että taputtelee kädellä. Ja sitä paitsi ku se sun vehkees pöyrii siellä sun housuissa kusen ym. seassa niin kyllä siinä ihollakin on sit samat "aineet" kuin siellä housuissakin.

Sitä kutsutaan hygieniaksi, myös se leka pestään samalla kun muukin keho, voin vakuuttaa että minä tahansa päivänaikana melani vedetään housuista, on se puhdas. Eri asia jos on vaihtanut alusvaatteet viime täydenkuun aikaan ja käyttänyt saippuaa silloin kuin se keitettiin itse ja pallihiki virtaa kuin rykelmä alppipuroja mutta itsestään huolehtivalla miehellä ei se muna ole mitenkään likainen, jos on, jotakin on pahasti vialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom