Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hippa
clip clip* ...Käsienpesu on periaatteessa turhaa, koska ihan tuolla bakteeritasolla homma menee niin, että kun avaa hanan bakteerit jää siihen hanaan ja sitten kun sulkee hanan ne tulee takaisin käteen.... clip clip*
Originally posted by muumi76
Tää menee nyt hiukka off-topic mutta...
Olin joskus ns.kimppapaskalla intissä, koska siellähän ei ollut vessassa koppeja tai edes väliseiniä:mad2:
Viereinen kaveri oli just vääntämässä paskaa...Tämä kyseinen henkilö nousi heti paskaamisen jälkeen ja veti housut jalkaan.
Että jäi joku muukin siltä, kuin käsien pesu tekemättä :urjo:
Originally posted by id&t
Luin tosta hygieniasta taannoin jutun jossa kerrottiin, että afrikan maissa ja muilla ns.kehitysmaiden ihmisilla on huomattavasti parempi immuniteetti kuin meillä, jotka huolehditaan hygieniastamme(mua ei lueta mukaan). Sitä perusteltiin sillä, että he ovat kosketuksissa kokoajan kaikenlaisten bakteerien yms. tautien kanssa ja tottakai vastustuskyky kehittyy siinä jos missään. Kun me taas jotka ollaan ylihygienillisiä ja vältellääm kaikkia tauteja lääkkeillä ja muilla "tropeilla"vastustuskyky on heikompi ja tauti iskee heti hyvän paikan tullen. Yleensähän kun lähtee ulkomaille. Lentokoneen toisella rappusella on jo maha kipee ja sitten tulee kiire viettään "mukavaa lomaa" hotellin vessaan.:D
Originally posted by Hgu
Pelimies pesee kädet ENNEN kuselle menoa.
Olin joskus ns.kimppapaskalla intissä, koska siellähän ei ollut vessassa koppeja tai edes väliseiniä:mad2:
Viereinen kaveri oli just vääntämässä paskaa...Tämä kyseinen henkilö nousi heti paskaamisen jälkeen ja veti housut jalkaan.
Originally posted by gnut
turhaa hienostelua mun mielestä.
ja yleensä eräretkillä ja partioleireillä jätän perseen pyyhkimättä :D. siitä vaan tulee niin hieno olo:lol2: