Pesettekö käsiänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryback
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee pestyä 90% kusija 100% paskareissunjälkeen ja pari kertaa päivässä käytän sellaista käsidesi-ainetta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs on porukan taktiikka julkisissa vessoissa ovien aukomiseen ja kiinni laittamiseen... kyynärpää, rystyset, hihaa apunakäyttäen? :)

Ulkopuolella taitaa olla vähemmän haitallisia bakteereja joten ihan kädellä auki mahdollisimman vähällä hipelöimisellä jos ei ole jo valmiiksi, sitten pala paperia jolla ovi lukkoon ja jalalla kansi auki, vedetään vessa/avataan ovi myös paperinpalalla ja sitten paperi roskiin.Ja kyllä, olen bakteerikammoinen.
Kusella käynnin jälkeen en yleensä pese käsiä koska en kuse käsille ja nimenomaan hanoista tulee vaan lisää bakteereja. Jos pesen niin suljen hanan kyynerpäällä tai käsipaperilla sen jälkeen kun olen kuivannut kädet.
Gillyannelle:omat bakteerit ei yleisesti ole haitallisia itselle, joten korvessa ei tarvitse superhygieniaa.

Ryback sanoi:
Elikkä kysynkin nyt kaikilta muilta, että pesettekö käsiänne kusella, tai jopa PASKALLA käydessänne???

:urjo:

Äh, mä en pese käsiä koskaan kusemisen jälkeen. Minä en kuse käsilleni ja iso, ihana elimeni on aina puhdas.

Täysistunnon jälkeen tulee kyllä huutastua, varsinkin jos liikaa sattumia tarttuu mukaan.

Kätelläänkö ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom