Pesettekö käsiänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryback
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hgu
Pelimies pesee kädet ENNEN kuselle menoa.

Toi on aivan totta ja olisi melkein suotavaakin.. Ei ole mitenkään mahdottomuus, että olet saanut käsiisi esim huuliherpeksen bakteerejä (tms) ja kun menet vessaan pesemättä käsiä ensin, niin seuraavaksi sulla voikin olla genitaaliherpes.
Eli ei kannata välttämättä kätellä ketään, kenellä on huuliherpes aktiivisena ja sen jälkeen mennä kuselle pesemättä käsiään. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pelottaa

kuolisipa jo nopeasti, niin ei tarvitsisi kaikesta huolehtia...:rolleyes:

IMHO perushygienia, eli käsienpesut ennen ruoanlaittoa ja genitaalien sörkkimisten jälkeen on ihan ok, mutta neuroottinen hygienia ei VOI olla hyvästä. (korjatkoon joku viisampi)

eikös sairaaloissakin, joissa ainakin pitäisi olla todella puhdasta, ne pöpöt sitten loppupeleissä muodostu pahimmiksi=> sairaalabakteeri?

edellinen siis täysin mutua, mutta muiistelen ainakin, että jossain varoitettiin käyttämästä oliko se nyt fairy antibacterialia joka päivä, kun lopputulos olisi siis juuri päinvastainen kuin toivottu...:confused:

Re: pelottaa

Originally posted by total13

edellinen siis täysin mutua, mutta muiistelen ainakin, että jossain varoitettiin käyttämästä oliko se nyt fairy antibacterialia joka päivä, kun lopputulos olisi siis juuri päinvastainen kuin toivottu...:confused:

Kun ei ole pöpöjä pörräämässä, niin ihmisen immuniteetti kärsii ja muodostuu juuri parempia/pahempia pöpöjä kun pöpöt tekee itselleen immuniteetin jotain ainetta vastaan.

Hyvänä esimerkkinä (toivottavasti ei) saamme (niin no) seurata Maikkel Jaksosen lapsen kasvamista täysin anti-bakteerisessa ympäristössä kaikelta suojattuna...

Originally posted by id&t
Luin tosta hygieniasta taannoin jutun jossa kerrottiin, että afrikan maissa ja muilla ns.kehitysmaiden ihmisilla on huomattavasti parempi immuniteetti kuin meillä, jotka huolehditaan hygieniastamme(mua ei lueta mukaan). Sitä perusteltiin sillä, että he ovat kosketuksissa kokoajan kaikenlaisten bakteerien yms. tautien kanssa ja tottakai vastustuskyky kehittyy siinä jos missään. Kun me taas jotka ollaan ylihygienillisiä ja vältellääm kaikkia tauteja lääkkeillä ja muilla "tropeilla"vastustuskyky on heikompi ja tauti iskee heti hyvän paikan tullen. Yleensähän kun lähtee ulkomaille. Lentokoneen toisella rappusella on jo maha kipee ja sitten tulee kiire viettään "mukavaa lomaa" hotellin vessaan.:D

Tuo on totta. Kehitysmaalaisten vastustuskyky on parempi kuin länsimaalaisilla. Tosin siellä on myös paljon ärjymmät bakteerit joiden takia ihmistä lakoaa. Hygieenisessä ympäristössä ihmisen oma immuniteettijärjestelmä lamaantuu.

no kyl se nyt kuuluu pestä kädet vessassa käynnin jälkeen. miten joku voi olla pesemättä käsiään jos vaikka on käynyt paskalla ja vaikka syö sen jälkeen?! :urjo: :urjo: :urjo:

noh, miten se laulu menikään.. ihminen on sitä mitä hän syö.. se juice leskisen joululaulu.. :jahas:

Aylah sanoi:
no kyl se nyt kuuluu pestä kädet vessassa käynnin jälkeen. miten joku voi olla pesemättä käsiään jos vaikka on käynyt paskalla ja vaikka syö sen jälkeen?! :urjo: :urjo: :urjo:

noh, miten se laulu menikään.. ihminen on sitä mitä hän syö.. se juice leskisen joululaulu.. :jahas:
Käytitkö paljonkin aikaa tämän etsimiseen? Eihän tää threadi oo vasta pysytelly ku pari vuotta maan alla. Mutta joka tapauksessa hyvä että näinkin merkittävän tapauksen kaivoit ylös :)

Myönnetäköön, että pieni valistus ja oppitunti käsien pesun tärkeydestä voisi olla minulle ihan paikallaan, mutta en väitä, ettenkö pesisi käsiä wc käynnin jälkeen.

Mikään ei ole kyllä rasittavampaa, kuin istua yleisessä vessakopissa ja kuunnella, kun joku vetää housut jalkaan ja ravaa pesemättä pois vessasta, sellaisessa tapauksessa tekisi mieli juosta perään ja repiä takaisin "Tuu ny saatana takaisin pesemään ne sun kätes".

Mä pesen käteni aina vähän väliä. Vessareissun jälkeen aina ehdottomasti ja muutenkin tulee ehkä turhankin usein niitä pestyä, siksi iho onkin ihan pirun ruvella käsissä.
Ennemmin liikaa kuin liian vähän tässä asiassa IMO!

Kusimato sanoi:
Mikään ei ole kyllä rasittavampaa, kuin istua yleisessä vessakopissa ja kuunnella, kun joku vetää housut jalkaan ja ravaa pesemättä pois vessasta, sellaisessa tapauksessa tekisi mieli juosta perään ja repiä takaisin "Tuu ny saatana takaisin pesemään ne sun kätes".
Mä teen tolleen aina salin vessassa. Treenin jälkeen pureskelen mankan valkaisemista käsistäni känsiä irti.

Mikään ei kyllä vituta enempää kuin "iiik pöpöjä! iik epähygienistä! iik pakko saada antibiootteja! iik otan vähän buranaa! iik toi kaivaa nenää! iik toi ei pyyhi persettä! iik munahikeä! iik luolamies! iik etkö laita saippuaa!" -tyyliset nössömiehet.

Sairaana viimeks joskus 2003 :o

gnut sanoi:
Kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa viimeks joskus 1993 :o

Korjattu.

Kusimato sanoi:
Korjattu.
Noh noh, senkin hassu pikku munakarva. Miksi heittäydyt vihamieliseksi, vaikka viestini oli täysin ystävällisessä mielessä kirjoitettu? En hyökännyt sinua vastaan, vaan kerroin, kuinka itse toimin tietyssä tilanteessa. Se lienee tämä keskustelun tarkoitus.

Hygienialla ei vielä naisia hurmata, vaan tärkeämpää on kokonaisuus ja luonne. Sinä voit olla vaikka kuinka puhdas fyysisesti, mutta jos olet mulkku luonteeltasi, on varmaa, etteivät naiset kiinnostu.

Kusimato sanoi:

Jep, täysin samaa mieltä. Vaikka en ole mikään hygieeniafanaatikko, niin silti IMO käsien pesu vessareissun jälkeen kuuluu jo hyviin tapoihin. Ja salilla nyt kuitenkin aika paljon käytetään samoja käsikahvoja. :D

Kyllä tulee kädet pestyä, myöskin ennen ja JÄLKEEN ruuanlaiton jne. Suihkussa käyn 2-4 kertaa vuorokaudessa ja hampaat pesen 2-3 kertaa päivässä.

En tiedä onko liioittelua mutta olen aika tarkka hygieniastani. :)

gnut sanoi:
Noh noh, senkin hassu pikku munakarva. Miksi heittäydyt vihamieliseksi

No sori sitten vaan, tämän pikku munakarvan pikku antennit vaan aistii hieman vihamielisyyttä sun piilo- ja ei niin piilovittuiluissasi. Älä nyt pelihousujasi revi vaikka paskaa kirjoittelenkin.

Pyranha sanoi:
Suihkussa käyn 2-4 kertaa vuorokaudessa ja hampaat pesen 2-3 kertaa päivässä.

En tiedä onko liioittelua mutta olen aika tarkka hygieniastani. :)

ei saakeli,mitäs iho tykkää kun käyt noin usein suihkussa?luulis tykkäävän kyttyrää varsinkin jos käyttää jokakerralla saippuaa.minkä takia yleensäkin käyt suihkussa noin usein,onko likanen olo vai ihan muuten vaan pöpöjen pelossa? :P

salilla ollessa pesen kädet ennen kuselle menoa tai muuta munaan hipovaa otetta ennen, sillä niissä kahvoissa voi olla mitä tahansa. niitä ei kuitenkaan koskaan puhdisteta tms. kotona ei kyl tarvii pestä käsiä ihan joka hetki mut ei ole tapana ollutkaan kusta käsilleen.

Kyllä käsien peseminen ihan muutenkin kuin pashaamisen jälkeen kuuluu yleiseen hygieniaan, niinku hampaittenpesu vähintään kaks kertaa päivässä. Itsellä tulee pestyä kädet vähänväliä kun ne tuntuu paskasilta ja nihkeiltä.

Itse en ainakaan pese käsiä kusella käynnin jälkeen vain sen takia että olen koskenut omaan vehkeeseeni, eihän siellä nyt mitään helvetin bakteereja kasva. Pesen kädet vain jos joudun koskemaan kahvoihin, nuppeihin yms. Ja käsien pesun jälkeen olen helvetin tarkka siitä etten koske käsilläni mihinkään siellä likaisessa vessassa. Jos esim. sulkee vesihanan kädellään voit yhtä hyvin unohtaa koko käsien pesun. Kirurginhanskat olisi kaikki parhaat, semmotteet käteen ja vessaan, vois jengi vaan pitää pikkasen neuroottisena ,mutta mitä sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom