Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvastava tämä perussuomalaisketju. Koko ketju on keskustelua siitä mitä joku letkautti ja onko se ymmärretty väärin vai oikein. Aaronp kerkesikin jo ihmetellä missä on muut saavutukset.
Siihen nähden että PS oli vaalien suurin voittaja ja kolmanneksi suurin äänimäärältään, sai mahdollisuuden hallituksen muodostamiseen ja pääministerin paikkaan saavutukset ovat olleet aivan olemattomat. Täysin alle riman. Ymmärrettävää toki kun kyseessä on nuori kokematon puolue mutta siitä huolimatta mielestäni epäonnistunut täysin.
Itse olisin suonut perussuomalaisten onnistuvan politiikassaan edes jollain tasolla. Vaikka monesta asiasta olen eri mieltä niin olisihan puolue tuonut uusia tuulia vanhojen puolueiden kaartiin. Ja Soinilla olisi perkele ollut mahdollisuus jättää RKP ottamatta hallitukseen, mutta ei sitten miehessä ollut munaa ja puolueessa ammattitaitoa...
Kuvastava tämä perussuomalaisketju. Koko ketju on keskustelua siitä mitä joku letkautti ja onko se ymmärretty väärin vai oikein. Aaronp kerkesikin jo ihmetellä missä on muut saavutukset.
Siihen nähden että PS oli vaalien suurin voittaja ja kolmanneksi suurin äänimäärältään, sai mahdollisuuden hallituksen muodostamiseen ja pääministerin paikkaan saavutukset ovat olleet aivan olemattomat. Täysin alle riman. Ymmärrettävää toki kun kyseessä on nuori kokematon puolue mutta siitä huolimatta mielestäni epäonnistunut täysin.
Itse olisin suonut perussuomalaisten onnistuvan politiikassaan edes jollain tasolla. Vaikka monesta asiasta olen eri mieltä niin olisihan puolue tuonut uusia tuulia vanhojen puolueiden kaartiin. Ja Soinilla olisi perkele ollut mahdollisuus jättää RKP ottamatta hallitukseen, mutta ei sitten miehessä ollut munaa ja puolueessa ammattitaitoa...
Et näköjään tahallaan halua tajuta. Eronen ehdotti hihamerkkejä ulkomaalaisille ja tämä oli kirjoituksen asiayhteys. Se, miten tosissaan Eronen oli, on ihan toisarvoinen juttu. Jos joku kokoomuslainen mongertaisi kännipäissään vitsinä toimittajalle, että punikit pitäisi muiluttaa itärajalle, niin aivan samalla lailla siitä voisi tehdä jutun, jos tämän sanonut henkilö olisi julkisessa virassa tai muuten tunnettu. Ei JSN:n tarvitse ottaa tähän mitään kantaa varsinkaan nyt kun Persutkin pistivät kaverin ulos kirjoituksensa takia.
Et näköjään tahallaan halua tajuta. Eronen ehdotti hihamerkkejä ulkomaalaisille ja tämä oli kirjoituksen asiayhteys. Se, miten tosissaan Eronen oli, on ihan toisarvoinen juttu. Jos joku kokoomuslainen mongertaisi kännipäissään vitsinä toimittajalle, että punikit pitäisi muiluttaa itärajalle, niin aivan samalla lailla siitä voisi tehdä jutun, jos tämän sanonut henkilö olisi julkisessa virassa tai muuten tunnettu. Ei JSN:n tarvitse ottaa tähän mitään kantaa varsinkaan nyt kun Persutkin pistivät kaverin ulos kirjoituksensa takia.
Suurin saavutus on ehdottomasti se, että Soini kertoi selvällä suomen kielellä miten silloinen toimiva hallitus juonitteli tulevien sukupolvien verorahat toisten valtioiden velkojen maksuun. Soini sanoi jo tuolloin että tämä silmänkääntötemppu ei tule onnistumaan ja mikäs onkaan päivän tilanne Espanjan kanssa?Aaronp kerkesikin jo ihmetellä missä on muut saavutukset.
Entä jos demari mölisee "nahkurin orsista"? Uutisoidaanko silloin että se uhkasi kuolemalla, vai yritettiinkö ymmärtää vaan hassutteluksi? Tai että "siperia opettaa" tarkoittaa sitä että vastapuoli ollaan lähettämässä työleirille?Jos joku kokoomuslainen mongertaisi kännipäissään vitsinä toimittajalle, että punikit pitäisi muiluttaa itärajalle, niin aivan samalla lailla siitä voisi tehdä jutun
Olen minä sen lukenut ja kyllähän siitä nopeasti näkee, että kyseessä on epäjohdonmukaisesti kirjoittavan ihmisen epäonnistunut läppä. So what? Kysymys on siitä, että tarvitseeko jutusta kirjoittavan toimittajan mainita, että kyseessä oli erittäin suurella todennäköisyydellä kirjoittajan haparoiva yritys tuottaa huumoria. Ei tarvitse.Jatketaan keskustelua kunhan olet lukenut ensin Erosen tekstin läpi.
En nyt suvaitsevaisuudesta tiedä, mutta tottakai näin on. Samalla tavalla on menossa Finnairin jahtaus ja eläkefirmojen johdon kytkösten tonkiminen. Niinkuin tuossa edellä jo kirjoitin, joku taho on median raportoinnin kannalta hyvä tai paha, musta tai valkoinen. Vastakkainasettelu tekee jutuista mielenkiintoisempia ja kun joku kupru on löydetty, helpoimmalla tulee juttua tökkimällä samaa paikkaa lisää. Halla-ahon ja Hakkaraisen aivopierujen jälkeen on lauma toimittajia, jotka todennäköisesti lukevat noita FB-tilejä, kolumneja ja blogeja vain saadakseen lisää bensaa tuohon tuleen.Kyllä teidän suvaitsevaistenkin nyt on vaan myönnettävä että harvinaisen törkeää mustamaalausta harjoitti koko valtakunnan media.
Olen minä sen lukenut ja kyllähän siitä nopeasti näkee, että kyseessä on epäjohdonmukaisesti kirjoittavan ihmisen epäonnistunut läppä. So what? Kysymys on siitä, että tarvitseeko jutusta kirjoittavan toimittajan mainita, että kyseessä oli erittäin suurella todennäköisyydellä kirjoittajan haparoiva yritys tuottaa huumoria. Ei tarvitse.
Hulvattominta tässä on se, että persut varmaan kelaa että jos muut puolueet rupeaisi heittämään vastaavaa natsiläppää niin media ei ollenkaan kirjottaisi? Auttaisikohan siihen mediaongelmaan se, ettei lauottaisi näitä älyvapaita juttuja jatkuvalla syötöllä? :D Ei kaikki ole salaliittoa, tietty persuista ja Nykäsen Matista kirjoitetaan koska se on niin helppoa ja huumoripuolue oikeen tuntuu hakevan huomiota.
e. Innolla odotan "kyllä suvaitsemattomuuttakin pitää suvaita herp derp" settiä jota varmaan kohta tarjoillaan.
Halla-ahon ja Hakkaraisen aivopierujen jälkeen on lauma toimittajia, jotka todennäköisesti lukevat noita FB-tilejä, kolumneja ja blogeja vain saadakseen lisää bensaa tuohon tuleen.
Why feed the trolls? Media on jo täynnä trolleja, eivät ne tarvitse yhtään enempää tukea.Kerrotko vielä, että kuka on heittänyt natsiläppää, ja millä perusteella se on natsiläppää?
Tarvitsee.
Huolestuttavinta on se kuinka moni merkittävässäkin asemassa oleva kommentoi asiaa edes tekstiä lukematta. Millaisia ajatuksia herättää esim. se että ex-pääministerikin tuomitsee telkkarissa jonkun blogitekstin ja sitten myöntää ettei ole sitä edes lukenut?