Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli noinko olis hyvä "bodarille" Kuinka monesti viikkoon ja tehdäänkö samana päivänä tuo 4*10*150 kg ja 5*12*160 kg vai miten?- systeemi toimii modattuna erinomaisesti myös bodareille ym. sisällöillä riippuen kauden tavoitteesta.
- ehdottomasti kokeilun arvoinen variaatio on tehdä tätä systeemiä voimakestävyyspohjaisesti (volyymi kasvaa ja sarjatauot lyhenee). esim. 4*10*150 kg/ 2´ -> 5*12*160 kg/ 1´30". varsinkin tämä tuppaa aiheuttaa runsaasti patin kasvua
[/SIZE]
Kannattaa muistaa että ei se lihas tiedä onko siinä 60kg vai 62,5. Lihas tietää vain että 62,5 painaa enemmän kuin 60kg ja sama sitten isommilla painoilla.Tämän takia nämä ohjeet päteet ihan yhtä hyvin kaikilla painoilla.Mutta sinänsä olen samaa mieltä kanssasi enkä itse ole väittänyt, että tämä kovin vaikeaa olisi. Ja itse kun treenaan absoluuttisesti pienillä painoilla, niin olettaisin vastuksen vaihtelulla olevan vielä pienempi merkitys kuin 2-3xisommilla tekevälle (vrt. 60kg>62.5kg tai 180kg>187.5kg)