harrastelija 69:n ehdottama progressio EI MISSÄÄN NIMESSÄ ole mun systeemin idea, vaan yhden ihmisen itelleen rakentelema ehdotus mun systeemin pohjalta.
3*4 -> 6*6 -systeemiä voi piikkailuineen pyörittää kyllä kuinka kauan hyvänsä, kunhan se vaan toimii. käytännössä ärsykevaihtelua tulee riittävästi ja usein, että kehitystä tulee. toki pitäsin varsinkin aloittelijoilla mukana myös bodailua. tota systeemiähän voi modailla mielin määrin. se perusidea vaan pitää olla selvillä.
jos vuoden on ollu maksimi samoissa, on kyllä ihan omaa laiskuutta tms. ettei kehitystä tule. ei oo mitään järkee hakata päätään seinään toivoen, että se menis läpi jonain päivänä. mun ehdotus sun suhteen oiskin, että otat tähän alkuun ihan rehellistä bodailua kuukauden verran ainakin, missä keskityt suht laajaan liikevalikoimaan siellä 8-12 toiston paikkeilla. sen jälkeen sitten tohon mun systeemiin. ainakin apuliikkeissä kannattaa toistoja nostella ekan parin kk ajaksi.
ellei bodailu kiinnosta, se 3*4*110 (85%) tuntuis suht ok alotukselta. eli tavoitteena vois aatella 3 kk:ssa määrätasoa 6*6*120 ja toistomaksimia 5*125. piikkailua 2 kk ja uus ykkönen ois siellä 145 paikkeilla.