Pepsi MAX -thread

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cittarissa 1,99e 2 plo! Ja voimassa 2.5 asti :O Vitsi miten kivaa. Täällä on noussu pepsien hinnat hirveesti ja jos ostaa vaikka yhden pullon niin se on yli 2e aina. Paha kävellen tai pyörällä niitä 4x2l paketteja sitä jotain 5km kärrätä.

Tänään onkin loistokeli tehdä pyöräretki sinne, tollanen pienempi paketti mahtuu hyvin kassiinkin :)

Cittarissa 1,99e 2 plo! Ja voimassa 2.5 asti :O Vitsi miten kivaa. Täällä on noussu pepsien hinnat hirveesti ja jos ostaa vaikka yhden pullon niin se on yli 2e aina. Paha kävellen tai pyörällä niitä 4x2l paketteja sitä jotain 5km kärrätä.

Tänään onkin loistokeli tehdä pyöräretki sinne, tollanen pienempi paketti mahtuu hyvin kassiinkin :)

Mulla on tossa nyt 15 litraa maxia...jos hakis huomenna taas vähän lisää:D

On se coca-cola zero vaan parempaa kuin tuo maxi :) Menee kyllä tuokin alas toki.
ÄLÄPÄS TULE TÄNNE HÖPISEMÄÄN PASKAA....:D Perusta oma ketju noille paskalimuille...:D
Pepsi-max = Jumalten Nektariini
Coca-Cola Zero = Kamelin Kusi !!!:urjo:

Kohtalo toveri. Itekki olen nyt hamstraanut tuota maxia. :D Viikonloppuna tulee kavereita käymään, cittariin tyhjentämään pepsi max 2packit. Kun tuossahan oli rajoitus 3 päkkiä /talous. 3 kaveria niin toihan on sitten 3*3*2=18 pulloa. :D tuo riittää jo vähäksi ajaksi. :D

no niimpä niin, sama tarjous tuli aamulla bongattua lehdestä. Noo lähdin sitten toiveikkaana hakemaan fillarilla isoa lastia pulloja, niin paskat siellä oli kaupassa vaan tyhjä kohta hyllyssä ja lappu, että hartwallin toimitusvaikeuksien aikana ei oo limuja. Mainoksia kyllä oli kaupankin edessä, helvetin cittari kuitenkin tilannut vaan pari päkkiä tärkyksi.

Mitähän vitun sakkaa tuolla Guava (wnb. kielletty hedelmä) pullon sisällä oikein on? Ostin tuossa janojuomaks ja pullo on hyvässä kunnossa yms vaan tollasta jotain himmeetä paskaa seassa. Kerääntyy pohjalle. Oisko porkkanaa?

Kyllä kuninkaiden juoma PepsiMAX ois eetwarttia näin kesähelteillä. :kuola:

Ite en edes jois limua mutta pepsiä ja maxia ryystän ihan mukavasti kun se sponsoroi mun lempi korisjengiä:D

Colajuomista Pepsiä suosivana olen poikkeus tuntemieni ihmisten joukossa. Kaikki tuntuu pitävän enemmän Cokiksesta.. Selvä erohan noissa on, ja Pepsi on kyllä ykkönen mulle. Tavallinen nimenomaan, ei Max.

Pepsissä säilyy hapot sentään kahen korkin avauksen jälkeenkin vielä, toisinkuin kokiksessa ne häipyy hetitullen. Varsinkin sit huomaa kun pistää 0.5 litran lasiin ja antaa jäiden kanssa seistä 5-10 minsaa niin hapot kyllä lähtee kokiksesta huomattavasti nopeemmin.

Pepsissä on liian vähän happoja ja se maistuu liian makealle (happopitoisuuden säilyvyydessä en kyllä ole havainnut eroa). Se on vähän sellainen lasten juoma :D

Elkää lyökö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom