Pepsi MAX -thread

Nyt on tullu kauppoihin pepsi maxia 0,33 muovipulloissa:)

Myydään 6-packina, ja lähistön kaupassa tuo kustanti 4,99€.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuis sillai?

Ei kovin suopaa joittenki ala-asteikästen litkiä litratolkulla noita juomia päivittäin. B-vitamiinin liikasaanti hirvittävä ja mikä kofeiinin määrä nuorelle lapselle. Kaikenlisäks se sokerin määrä, niiku kaikissa sokerilimuissa.
Yleisestikin mun mielestä on vanhemmilta kovin vastuutonta antaa kakaroiden litkiä hirveitä määriä sokerilitkuja päivittäin, diabetes ja läskit täältä tullaan.
Surulla katselee aina kaupoissa koulusta tulleita penskoja limppari ja karkkiostoksilla. Puhumattakaan niistä perheiden ostoskärryistä missä on monta litraa sokerililimuja. Eikä ne sokerilla maustetut mehutkaa oo juurikaa sen parempia.

Tää ketju on kyllä hieman koominen ottaen huomioon sijaintipaikan, pakkiksen sivut. Kyllä itsekkin välillä juon, mutta jotenkin ristiriidassa omasta mielestäni pakkikselle tyypillinen hifistely ruokavalioiden ja treenien suhteen, mutta sitten litkitään 8 litraa viikossa pahinta myrkkyä kurkusta alas? :D

Nyt muuten tiedän miksi suomalaisilla on niin surkeassa kunnossa hampaat.

Pepsi max muuttuu hyvin pieneks myrkyks sit ku sitä juodessa ei tarvi kahvia, energiajuomia tai alkoholia, eikä pirtelöäkään! Niin hyvää se on, et ei ees näin keväälläkään (sataa tosin räntää just :)) tee mieli shakeriin juomaan tohtorin rakkauksia tai muita hienoja tyttömäisiä drinksuja. Ainoa paha on, et meinaa korvata veden tolla limpparilla, sehän on vähän huono juttu, mut niin pitkään annan sen anteeks itelleni kunnes otan pullon pepsiä salille mukaan :rolleyes:

Kyllähän tosta tavasta pitäis yrittää eroon päästä, mut ei oikein tunnu onnistuvan. Niin ja ikinä ei tosiaan oo reikiä ollut hampaissa tai muitakaan ongelmia, että niitä en oo vielä pilannut.

Oi vitja satuin härän silmään perhana! Toi tropiikin guava, wannabe kielletty hedelmä, on kyl saakelin hywää! Iha samallaine pullo ja ulkonäkö ku tol kielletyl hedelmäl mut maku on mielestäni erilaisempi. mmmm.... sori et menee vähän ohi aiheesta. :)

Ei kovin suopaa joittenki ala-asteikästen litkiä litratolkulla noita juomia päivittäin. B-vitamiinin liikasaanti hirvittävä ja mikä kofeiinin määrä nuorelle lapselle. Kaikenlisäks se sokerin määrä, niiku kaikissa sokerilimuissa.
Yleisestikin mun mielestä on vanhemmilta kovin vastuutonta antaa kakaroiden litkiä hirveitä määriä sokerilitkuja päivittäin, diabetes ja läskit täältä tullaan.
Surulla katselee aina kaupoissa koulusta tulleita penskoja limppari ja karkkiostoksilla. Puhumattakaan niistä perheiden ostoskärryistä missä on monta litraa sokerililimuja. Eikä ne sokerilla maustetut mehutkaa oo juurikaa sen parempia.
B-vitamiinihan on vesiliukoinen joten sen liikasaannista ei ole harmia, koska ylimääräinen poistuu virtsan mukana. Ja onhan noita energiajuomia myös sokerittomia versioita siinä missä limujakin. Ainoa mikä noissa voisi olla minkä takia noita ei välttämättä penskoille suosittelis on tuo kofeiini eikä sekään nyt niin hirveä aine ole kohtuudella käytettynä.

2L:n 4-pack kestää minulla hyvällä tuurilla kaksi päivää, joskus menee 6l päivässä. Pistän pullon aina pakastinlokeroon jäähtymään aivan jääkylmäksi ja juon sitten isosta lasituopista pitkin päivää. Aivan järkyttävän hyvää, varsinkin nyt dietillä :) Kahden litran pullolla kestää vaan vähän turhan kauan kylmetä ja usein ensimmäisen 0,5L:n lasin joutuukin juomaan liian lämpinä, jotta loppupullo jäähtyy nopeammin :hyper:. Sitten kun on about litra jäljellä jääkylmää Maxia, niin pitääkin pistää pakkaseen jo uutta pulloa. 1,5l:n 2x pack loppuu kyllä kesken joka päivä jos sellaisen on erehtynyt ostamaan.

2L:n 4-pack kestää minulla hyvällä tuurilla kaksi päivää, joskus menee 6l päivässä. Pistän pullon aina pakastinlokeroon jäähtymään aivan jääkylmäksi ja juon sitten isosta lasituopista pitkin päivää. Aivan järkyttävän hyvää, varsinkin nyt dietillä :) Kahden litran pullolla kestää vaan vähän turhan kauan kylmetä ja usein ensimmäisen 0,5L:n lasin joutuukin juomaan liian lämpinä, jotta loppupullo jäähtyy nopeammin :hyper:. Sitten kun on about litra jäljellä jääkylmää Maxia, niin pitääkin pistää pakkaseen jo uutta pulloa. 1,5l:n 2x pack loppuu kyllä kesken joka päivä jos sellaisen on erehtynyt ostamaan.

Tossa kohti vois olla hyvä vähän hillitä tahtia :D mut jääkylmä pepsi max :haart: jumalaisen hyvää. Todella ärsyttävää kyllä jos unohtaa sen sinne ja se jäätyy, sit se maistuu jotenkin kuralle, vaikka oliskin kokonaan sulanut.

Tämän threadin innoittamana ostin perjantaina pitkästä aikaa maxia ja nyt jäin koukkuun tähän :D
Äsken kävin taas ostamassa pari isoa pulloa.

Mulla on syvä viha kaikkia virvoitusjuoma-addikteja kohtaan. Ostan kokista ehkä kerran tai pari kuukaudessa, mutta tietysti juuri silloin joku addikti tulee kyläilemään ja juo mun kokiksen. Tai sitten raahaa mut mukaansa yhdeksältä lauantaiaamuna ärrälle ostamaan lisää... Seurustelin joskus kokisaddiktin kanssa ja se sai mutkin melkein koukkuun :eek:

Ihan hyväähän joku Pepsi Maxikin on silloin tällöin juotuna, mutta mua ei kauheasti houkuta juoda joko a) aspartaamipaskaa tai b) sokeripaskaa. Vesi on jees :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom