Pepsi MAX -thread

Tämä miesten ketju on nostettava ylös pitkästä aikaa kesän kunniaks.

Oon kyllä syvästi pettynyt Maxiin viime aikoina Vuvuzuelan futisleimojen tulemisen jälkeen, maistuu nimittäin ihan laimeelle kokikselle... PRKL! Muutenkin tuntuu että joka toinen pullo on joko liian hapokasta tai sitten liian imelää, mitähän sählänevät.

On alkanut tuntua (maistua) siltä, et 2pack:it olisivat makeamman makuisia (parempia), kuin value pack:it.. Melkein aina ne kahden litran tötsät on sellasta happamampaa kak-kaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oi, Pepsi Max aka Sepsis. Pehmitä hampaani, vie keskittymiskykyni nyt ja iänkaikkisesti. Pyhitetty olkoon nimesi ja älä päästä pehmeitä pullojasi tippumaan kätösistämme. Aamen. :worship:

Ootteko muuten huomannu, että maussa on eroa sillä minkälaisesta lasista juo? Esim. mukista juotuna maistuu paskalle, etenkin pahvimukista. Parhaaksi oon havainnut tuommoset perus tukevat, esim. Iittalan lasit:)

Ootteko muuten huomannu, että maussa on eroa sillä minkälaisesta lasista juo? Esim. mukista juotuna maistuu paskalle, etenkin pahvimukista. Parhaaksi oon havainnut tuommoset perus tukevat, esim. Iittalan lasit:)

Heh heh:D Näin on. Iittalan laseista nautittuna huomattavasti parempaa kuin halvoista ranskalaisista laseista;)

Meikä vetää kyllä putelista suoraan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom