Pepsi MAX -thread

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko teillä keltaiset hampaat tai hammaskiilteen puutosta? :D

Itsellä ahdistaa toi light limppareiden juonti jokseenkin noiden seikkojen vuoksi. Haluaisin että hampaat pysyisivät edes vähän valkoisina, koska se nyt vaikuttaa ulkonäköön aika paljon.

Itsellä ahdistaa toi light limppareiden juonti jokseenkin noiden seikkojen vuoksi. Haluaisin että hampaat pysyisivät edes vähän valkoisina, koska se nyt vaikuttaa ulkonäköön aika paljon.

Ei ainakaan hiilihappo edes syö kiillettä, kun se ei ole tarpeeksi vahvaa, vaan ongelmana on colajuomien fosforihappo.

Ei oo pepsodent hymy, vaan pepsi hymy mutta:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=super5&image_id=76464477

Ja jos se hampaiden väri muuttuisi, tai hammaskiille lähtisi, niin se tuskin johtuisi siitä, millä aineella se juoma on makeutettu. Eli eiköhän normilimpparit tuhoa hampaita sitten ihan samalla tavalla, koska se happo lienee siinä se haittatekijä.

Ja jos se hampaiden väri muuttuisi, tai hammaskiille lähtisi, niin se tuskin johtuisi siitä, millä aineella se juoma on makeutettu. Eli eiköhän normilimpparit tuhoa hampaita sitten ihan samalla tavalla, koska se happo lienee siinä se haittatekijä.

Joo, siis tottakai. Normilimpparithan on vielä pahempia sen sokerin takia ymmärtääkseni. Mutta emmä nyt normilimuja juo kun olen hcbodymunk jne jne :lol2:

Joo, siis tottakai. Normilimpparithan on vielä pahempia sen sokerin takia ymmärtääkseni. Mutta emmä nyt normilimuja juo kun olen hcbodymunk jne jne :lol2:
Ja kaiken lisäksi normilimut, tai noh, puhutaan nyt normipepsistä, on paljon pahempaa maxiin verrattuna. ;)

Vieläkö porukoille maxi vain maistuu? Vittu miten paljon makueroja oon alkanu huomaamaan noissa pöteliköissä. Välillä on ihan laimeeeta paskaa, joskus niin hapokasta että kurkku tuntuu sulava ja joskus on sitten juuri sitä oikeaa. Tällä hetkellä sheikkerissä juuri oikiata ja puolenkymmenellä jääpalalla varustettuna. :rock:

Tavallista Pepsiä parhaillaan lipitän. Parempaa kuin kokis, ja paljon parempaa kuin Max.

edit. Lisättynä tietysti höpöhöpö-ainesosalla, onhan nyt aloitteluaika. ;)

Omalta osalta loppui Maxin juominen vuosien jälkeen, kun totesin, että alahampaat ovat kärsineet melko pahaa eroosiota. Joskus tulevaisuudessa pitää varmaan laitatella jotain posliiniproteeseja päälle.

:curs: ULOS!

Tiedän tulleeni tahallaan teidän ketjuun häiriköimään, mutta oikeesti jos joskus vaan juo näitä limuja, pitää sen silloin maistua joltakin. Ei kai nyt kukaan oikeesti pidä Maxin mausta?? Ihan oikeesti. Mutta antakaa palaa sen litkunne kanssa jos siltä tuntuu, on niitä pahempiakin syntejä. ;)

Tiedän tulleeni tahallaan teidän ketjuun häiriköimään, mutta oikeesti jos joskus vaan juo näitä limuja, pitää sen silloin maistua joltakin. Ei kai nyt kukaan oikeesti pidä Maxin mausta?? Ihan oikeesti. Mutta antakaa palaa sen litkunne kanssa jos siltä tuntuu, on niitä pahempiakin syntejä. ;)
Kyllä pitää

Tästä ketjustapa tulikin mieleeni. Koskahan tätä Maxia alettiin myymään? Siitä on kyllä varmaan jo yli 10v. Oma muistikuva tosta on se, että Maxia ois juonu koska se oli MAX, eli muka jotenkin siistimpää ku tavallinen Pepsi. Maistukin muka paremmalle kun sitä mainostettiin (kuten edelleen) jotenki, että "maximum taste". Sillon ei ollu mistään ravintoasioista todellakaan kiinnostunu ja en oo varma tajusko light- ja normijuomien eroista mitään. Jos ois tajunnu, niin sillon olis kyllä varmasti valinnu sen sokeriversion. Tosta on nyt sitten joku 10-12v ainakin aikaa.

Nykypäivänä harvoin limsoja tai mehuja tulee kotioloissa lipiteltyä, mutta kyllä se toi Maxi on jos jotain sattuu ostamaan. Nyt sitä muuten just on pari pulloa kaapissa.

Itte nyt juon välillä cokista, välillä pepsiä ja välillä maxia joten olen kait oikeutettu tänne kirjoittamaan?

Itse kuulun ryhmään joka ostaa ehkä 2l-tuplapackin kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Juon hyvin harvoin ja silloin kun juon, juon myös vähän kerrallaan.

Ei tajua mitä järkeä sitä on vetää kuin vettä, eihän siitä mausta voi enää tuolloin "nauttia"? Alkaa olemaan merkki jo jonkinmoisesta addiktoitumisesta tuolloin.

Ite tuli vedettyä vuosina 2005-2007 päivittäin limuja ja oon niin onnellinen että oon päässyt siitä eroon. Ei sitä ehkä heti huomaa mutta takuulla näkyy vanhempana jos vedät päivittäin. Ei oo tarkotus olla pappa palstalla.:kuola:

Mä oon nyt livenny ihan kokonaan... löysin nimittäin dr.Pepper cherryä kaupasta... Ollu kohta kuukauden samat maxi pullot jääkaapissa. Mutta ei kyllä oo maxin voittanutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom