Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pepsissä on liian vähän happoja ja se maistuu liian makealle (happopitoisuuden säilyvyydessä en kyllä ole havainnut eroa). Se on vähän sellainen lasten juoma :D
Elkää lyökö.
Harmi kun täältäpäi ei oikee taho löytyy lemon pepsi maxia :(
Tohon kyllästyy aika äkkiä, mutta maistuu kyllä hyvältä jos ei ole vähään aikaan sitä juonu. 0,5L pulloina silloin tällöin toimii hyvin.
Hitto, oon jääny koukkuun tähän pepsi maxiin. Kuukauden pari oon sitä nyt juonut, kun sitä prismoista on saanut tosi halvalla 4x2L 5,79e viikossa menee about yks tollanen pack, ei varmaan oo hyvä juttu, mutta ainakin dieettiin tuo pirististystä
Itse teen näin että ostan joka päivä 2x1,5l päkin ja jokatoinen päivä ostan tuollaisen lemon vibe pullon noille kaveriks.
Kauanko oot juonu? Itelläkin on aika paljon juomataustaa, mutta vain epäsäännöllistä hörppimistä. Suositelkaa jotain hyvää ohjelmaa. Kerkeekö palautua jos joka päivä juo, eikö pitäis olla lepopäiviäkin? Kannattaako vetää 2dl sarjoja vai kenties 0.5l?
4-6v?No siis joka päivä menee tuo 2x1.5l. Viikonloppuna sit krapulassa ei pysty pepsi maxia juomaan kun närästää niin maan perkeleesti. Silloin ravistan hapot pois ( hyvää!) ja saattaa mennä se 4.5l päiväkin. Itsellä on senverran kovat tropit päällä että kroppa palautuu ilman välipäiviäkin.
Siinä on kone! Ottakaa vaan nuoret tästä mallia! Ite ottaisin jos olis varaa ostella tollasia määriä.
[E] Onko hampaitte kiile kärsiny pahasti tai tullu mielenhäiriöitä?