Pepsi MAX -thread

Harmi kun täältäpäi ei oikee taho löytyy lemon pepsi maxia :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto, oon jääny koukkuun tähän pepsi maxiin. Kuukauden pari oon sitä nyt juonut, kun sitä prismoista on saanut tosi halvalla 4x2L 5,79e :) viikossa menee about yks tollanen pack, ei varmaan oo hyvä juttu, mutta ainakin dieettiin tuo pirististystä :)

Tohon kyllästyy aika äkkiä, mutta maistuu kyllä hyvältä jos ei ole vähään aikaan sitä juonu. 0,5L pulloina silloin tällöin toimii hyvin.

Komppaan, itsekkin ostin tuota pullotolkulla heti kun tuli mutta sitten rupes tökkimään.
Itse teen näin että ostan joka päivä 2x1,5l päkin ja jokatoinen päivä ostan tuollaisen lemon vibe pullon noille kaveriks.

Hitto, oon jääny koukkuun tähän pepsi maxiin. Kuukauden pari oon sitä nyt juonut, kun sitä prismoista on saanut tosi halvalla 4x2L 5,79e :) viikossa menee about yks tollanen pack, ei varmaan oo hyvä juttu, mutta ainakin dieettiin tuo pirististystä :)

Hmm,.. lidlistä on tullu kolat ostettua nyt pitkän aikaa.. tuo ei nyt paha hinta jos oli maxin hinta tuo pantteineen?

Itse teen näin että ostan joka päivä 2x1,5l päkin ja jokatoinen päivä ostan tuollaisen lemon vibe pullon noille kaveriks.

Kauanko oot juonu? Itelläkin on aika paljon juomataustaa, mutta vain epäsäännöllistä hörppimistä. Suositelkaa jotain hyvää ohjelmaa. Kerkeekö palautua jos joka päivä juo, eikö pitäis olla lepopäiviäkin? Kannattaako vetää 2dl sarjoja vai kenties 0.5l?

Kauanko oot juonu? Itelläkin on aika paljon juomataustaa, mutta vain epäsäännöllistä hörppimistä. Suositelkaa jotain hyvää ohjelmaa. Kerkeekö palautua jos joka päivä juo, eikö pitäis olla lepopäiviäkin? Kannattaako vetää 2dl sarjoja vai kenties 0.5l?

4-6v?No siis joka päivä menee tuo 2x1.5l. Viikonloppuna sit krapulassa ei pysty pepsi maxia juomaan kun närästää niin maan perkeleesti. Silloin ravistan hapot pois (:kuola: hyvää!) ja saattaa mennä se 4.5l päiväkin. Itsellä on senverran kovat tropit päällä että kroppa palautuu ilman välipäiviäkin.

ite lisäilly tavan maxiin sitruunamehuu, aika hyvin passaa.

Ennen meni älyttömiä määriä ja nykyään satunnaisia 0,5L pulloja. Porukat osti joululahjaksi limuntekokoneen tämän takia ja sen jälkeen limpparit jääny vähemmälle koska tolla saa oikeasti ihan hyvää limua (sokeritonta tietenkin). PS. oli pakko käydä ostaan 0,5l tän threadin takia. :kuola:

Eiks tää tredi muutenkin ollut Pepsi MAXille, ei fantoille ja muulle skeidalle.

Noin neljä 1,5l pulloa tulee viikossa juotua, eli olen siis aika amatööri vielä.

4-6v?No siis joka päivä menee tuo 2x1.5l. Viikonloppuna sit krapulassa ei pysty pepsi maxia juomaan kun närästää niin maan perkeleesti. Silloin ravistan hapot pois (:kuola: hyvää!) ja saattaa mennä se 4.5l päiväkin. Itsellä on senverran kovat tropit päällä että kroppa palautuu ilman välipäiviäkin.

Siinä on kone! :worship: Ottakaa vaan nuoret tästä mallia! Ite ottaisin jos olis varaa ostella tollasia määriä. :kuola:

[E] Onko hampaitte kiile kärsiny pahasti tai tullu mielenhäiriöitä? :hyper:

Siinä on kone! :worship: Ottakaa vaan nuoret tästä mallia! Ite ottaisin jos olis varaa ostella tollasia määriä. :kuola:

[E] Onko hampaitte kiile kärsiny pahasti tai tullu mielenhäiriöitä? :hyper:

Ei ole kärsinyt, ei ole edes reikiä vaikka TODELLA laiska olen hampaitani pesemään. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom