Pepsi MAX -thread

Itte nyt juon välillä cokista, välillä pepsiä ja välillä maxia joten olen kait oikeutettu tänne kirjoittamaan?

Itse kuulun ryhmään joka ostaa ehkä 2l-tuplapackin kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Juon hyvin harvoin ja silloin kun juon, juon myös vähän kerrallaan.

Ei tajua mitä järkeä sitä on vetää kuin vettä, eihän siitä mausta voi enää tuolloin "nauttia"? Alkaa olemaan merkki jo jonkinmoisesta addiktoitumisesta tuolloin.

Ite tuli vedettyä vuosina 2005-2007 päivittäin limuja ja oon niin onnellinen että oon päässyt siitä eroon. Ei sitä ehkä heti huomaa mutta takuulla näkyy vanhempana jos vedät päivittäin. Ei oo tarkotus olla pappa palstalla.:kuola:

Mulla on nyt ollu sama homma että melken joka päivä 2l tullu juotua. Saa jäädä tästä lähin viikonloppuhin, siitä yritän pitää kiinni. Ja kun se juominen on just sellasta pahinta sorttia eli jatkuvaa lipittämistä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itte nyt juon välillä cokista, välillä pepsiä ja välillä maxia joten olen kait oikeutettu tänne kirjoittamaan?

Itse kuulun ryhmään joka ostaa ehkä 2l-tuplapackin kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Juon hyvin harvoin ja silloin kun juon, juon myös vähän kerrallaan.

Ei tajua mitä järkeä sitä on vetää kuin vettä, eihän siitä mausta voi enää tuolloin "nauttia"? Alkaa olemaan merkki jo jonkinmoisesta addiktoitumisesta tuolloin.

Ite tuli vedettyä vuosina 2005-2007 päivittäin limuja ja oon niin onnellinen että oon päässyt siitä eroon. Ei sitä ehkä heti huomaa mutta takuulla näkyy vanhempana jos vedät päivittäin. Ei oo tarkotus olla pappa palstalla.:kuola:

Riippuvuuden se tosiaan aiheuttaa. Ite tulee nykyään juotua n. 2litraa päivässä ja sen kyllä myös huomaa, jossei jostain syystä sitä saa päivän aikana. Tulee sellanen olo, jos on "kahvikoukussa" ja ei saa kahvia. Eli väsyttää ja vituttaa.

Riippuvuuden se tosiaan aiheuttaa. Ite tulee nykyään juotua n. 2litraa päivässä ja sen kyllä myös huomaa, jossei jostain syystä sitä saa päivän aikana. Tulee sellanen olo, jos on "kahvikoukussa" ja ei saa kahvia. Eli väsyttää ja vituttaa.

No mulla se on vaan koko ajan mielessä, että jotain puuttuu. :/ Ei muita oireita oo ollu.

Onko muuten hampaiden kannalta terveellisempää juoda pillillä? Onko tää myytti vai onko jotain todisteitakin olemassa?

Onko muuten hampaiden kannalta terveellisempää juoda pillillä? Onko tää myytti vai onko jotain todisteitakin olemassa?
Voisi kuvitella, että neste menee nopeammin kurkusta alas eikä jää syövyttämään alahampaita. Omista lähti varmaan 2mm 10 vuoden juomisen aikana.

Mä ainakin yritän killittää limukat kurkusta alas kieltä "ränninä" pitäen. :D Mutta toi pilli ois ihan jees kyllä, mutta vittu entäs se maku?? Sama juoda vettä kun eihän se neste pääse kunnolla koskettelemaan kielen makuhermoja pillin kanssa. :(

Päätinpä itekkin just pitäytyä tuohon vkl maksimissaan 2 pack maxia. Tänäänkään en ostanut maxia vaikka olis ollu kaikenlisäks tarjouksessa... -.-

Päätinpä itekkin just pitäytyä tuohon vkl maksimissaan 2 pack maxia. Tänäänkään en ostanut maxia vaikka olis ollu kaikenlisäks tarjouksessa... -.-
Suosittelen tosissaan pitämään huolta hampaista. Itse aliarvioin happamien juomien vaikutuksen ja vasta vähän aikaa sitten havahduin siihen, miten matalat alahampaani ovat. Aikamoinen paniikki siinä iski. Vihlomisoireita ei ole, mutta en ihmettele, jos alkavat jossain vaiheessa. Todennäköisesti jonkunsortin korjausta pitää joskus tehdä.

Suosittelen tosissaan pitämään huolta hampaista. Itse aliarvioin happamien juomien vaikutuksen ja vasta vähän aikaa sitten havahduin siihen, miten matalat alahampaani ovat. Aikamoinen paniikki siinä iski. Vihlomisoireita ei ole, mutta en ihmettele, jos alkavat jossain vaiheessa. Todennäköisesti jonkunsortin korjausta pitää joskus tehdä.

Mulla on tän perheen parraimmat hampaat näöllisesti. Mutta kovuudeltaan ne on ihan paskaa. Reikiä tulee vaikka mitä tekisi. Veljellä taas on niin kovaa että ei se viitti ees pestä niitä välillä eikä ole ollut yhen ainutta reikääkään 22 vuoden aikana.:hyvä: Sit aina itel tuppaa unohtumaan että pitäsköhän sitä maltella näitten juomisten kanssa. En siis vedä edes 1 pullo/päivä rytmilläkään. Korkeentaan noi 2 pulloa on menny viikkoon. Iltasin kun tuppaa aina janottamaan.

Mutta pullo viikonloppuun mieluummin limpparia kuin se 24 päkki olutta.

Juu kantsii ehkä mieluummin vettä vetää jos janottaa, se kun on tehokkain janon poistaja :D

On muuten ihme juttu, että kaljaa ja limua saa halvalla kaupasta, mutta yritäppäs ostaa vettä samaan hintaan.

Ai ettäku tekis mieli just nyt vähän pepsimaxia nam nam nam!

tossa ois 10 puolentoista litran pulloa oottamassa...tullu vähän tarjouslimsaa osteltua

Itekin kävin tänään hakemassa 3x2-pack, ku on niin halpaa! nyt taitaa olla viiden päkin verran tätä täällä........... mut surkean nopeaan ne meneekin vaikken mitään pulloa päivässä juokaan.

Itekin kävin tänään hakemassa 3x2-pack, ku on niin halpaa! nyt taitaa olla viiden päkin verran tätä täällä........... mut surkean nopeaan ne meneekin vaikken mitään pulloa päivässä juokaan.

menee muuten nopeemmin sillon kun sitä on paljon tarjolla. Itse en ikinä osta suuria määriä tarjouslimsoja (tai muutakaan kulutustuotteita), sillä se halpa hinta häviää kun tulee juotua sitä pepsiä paljon enemmän kuin normaalisti. Tai näin ainakin itsellä :D

menee muuten nopeemmin sillon kun sitä on paljon tarjolla. Itse en ikinä osta suuria määriä tarjouslimsoja (tai muutakaan kulutustuotteita), sillä se halpa hinta häviää kun tulee juotua sitä pepsiä paljon enemmän kuin normaalisti. Tai näin ainakin itsellä :D

Totta! Jotenkin se maistuu niin hyvältä nyt :D Viikonloppusin ehkä menee nyt enempi limpparii, muuten vähän turhan vähän, tai kerkee hapot lähtä pullosta niin se loppu on aina vähän pahaa :( Oon niin kyrpiintynyt tohon niiden kantamiseen kävellen tai pyörällä ja nyt kun autolla pääs, niin pakko oli vähän ostaa! Mut se 4x2l menee aina oikeasti hävyttömän nopeaan, ku se limppariki kulahtaa niin paljon helpommin, niin hengenhädässä sitä sitten tuppaa juomaan.....

Syksyt ja talvet juon lähinnä teetä (hampaat kiittää vielä joku päivä näistä valinnoista...) niin yllättävän vähän tuota pepsii uppoo. Mut saatavilla sitä on oltava, sen verran addikti oon!

prismassa oli halpaa pepsiä, 4-pack 2litran pulloja 5,7€ :dance2:

Sittarissa ja superissa 1.89e / 2pack 1.5L pepsi/pepsimax. Sisältää pantit! Eli lähes Saksan hinnoissa!

Ostin perinteisesti 4x2L packin pepsi maxia. Kotona huomasin sen olevan normaalia pepsiä. VITTU!!! :curs: Maistuu sentään melkeen samalta, maxi kyl parempaa. :itku:

Sittarissa ja superissa 1.89e / 2pack 1.5L pepsi/pepsimax. Sisältää pantit! Eli lähes Saksan hinnoissa!
Ainakin keskiviikkona oli ilmotus, että tarjous loppuis 7.10.

Onks saksas maxii? tai oltii berliinis nii nähtii vaa light-pepsiä (vai oliks se diet pepsi en muista...), ja hyi, tulin onnelliseks siitä et asun täällä. Onko tuota maxii muuten ees monessa maassa? Käsittääkseni tuota laittilitkuu melkein joka puolella, en ymmärrä!

Tämä miesten ketju on nostettava ylös pitkästä aikaa kesän kunniaks.

Oon kyllä syvästi pettynyt Maxiin viime aikoina Vuvuzuelan futisleimojen tulemisen jälkeen, maistuu nimittäin ihan laimeelle kokikselle... PRKL! Muutenkin tuntuu että joka toinen pullo on joko liian hapokasta tai sitten liian imelää, mitähän sählänevät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom