Pepsi MAX -thread

Oi vitja satuin härän silmään perhana! Toi tropiikin guava, wannabe kielletty hedelmä, on kyl saakelin hywää! Iha samallaine pullo ja ulkonäkö ku tol kielletyl hedelmäl mut maku on mielestäni erilaisempi. mmmm.... sori et menee vähän ohi aiheesta. :)

Kiitos vinkistä! Täytyy testata heti huomenna :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ImageVaultHandler.aspx

TÄTÄ SAA TAAS! :rock: :kuola:

Mä en oikein oo varma noista 2L pulloista. Minusta maku ei oo sama kuin 1.5L pulloissa. Kuitenkin ostan noita 4x2L satseja kahdesti viikossa. Itse käytän uutta pulloa vähän aikaa auki ja sitten vasta pakkaseen. Maku jotenkin paranee kun ottaa sisältö vähän ilmaan.

Jäähileinen PepsiMax on parasta lääkettä angiinaan sekä yskään!!!

Itse vielä käytän tuota vaikka mihinkä ruokaankin, spagettiin ja lasagneen esim...

Oi vitja satuin härän silmään perhana! Toi tropiikin guava, wannabe kielletty hedelmä, on kyl saakelin hywää! Iha samallaine pullo ja ulkonäkö ku tol kielletyl hedelmäl mut maku on mielestäni erilaisempi. mmmm.... sori et menee vähän ohi aiheesta. :)

Sitä on minullakin nytten tuossa, ja hyvää on:kuola:

Jos pääsee pullo jäätymään pakkasessa niin laskekaa kuumaa vettä ämpäriin tai lavuaariin ja laittakaa pullo sinne niin puolessa tunnissa on jo täysin sulaa tavaraa. Itselleni kävi kerran niin että unohdin pullon pakkaseen->jäätyi->laitoin kuumaan vesiämpäriin ja unohdin sen sinne liian pitkäksi aikaa->liian lämmintä->takaisin pakastimeen->SUCCES!

Tuossa meinasi kyllä jo välillä olla melko FFFFUUUUUUU-fiilikset:david:

Otin jo kantoon 4x2l, mutta kassalla huomasin, että perkele oli tavallista pepsiä. Ripeää kävelyä hyllylle ja pepsi max lava tyhjä. Pakko oli tyytyä 6x0,33:iin melkein samalla hinnalla.

Otin jo kantoon 4x2l, mutta kassalla huomasin, että perkele oli tavallista pepsiä. Ripeää kävelyä hyllylle ja pepsi max lava tyhjä. Pakko oli tyytyä 6x0,33:iin melkein samalla hinnalla.
Kamalin tilanne mitä voi kuvitella kaupassa tapahtuvaks!!! :itku::itku::itku:

Meitin rismassa, oli tänään tuo Jumalten Nektariini kohtalaisessa tarjouksessa. 4x2L satsi maksoi 5,89 ja yhteensä 16L sai ostaa... Palautuspullot pois, niin litrahinta 0,54e. Minä tykkää paljon, paljon tykkää minä...:dance2: Pepsi-maxia koneeseen ja episodi Pasilaa. Tähän kohti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom