Peppu on pop

Originally posted by Jylli81
Näyttää kovasti kirurgisedän tekemältä perseeltä. Ainakin tuo pakara rajautuu mielestäni jotenkin luonnottomasti tuosta alapuolelta.
Natu or not, so not, kyllä mulle kelpaisi. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Käväisin tässä pari viikkoa sitten eräällä toisella punttisalilla, kuin missä normaalisti käyn, ja siinä sattui sitten ylemmässä kerroksessa olemaan plastiikkakirurgin vastaanotto.

Siihen punttiksen sisäänkäynnin viereen oli sitten levitelty vastaavanlaisia julisteita, joissa oli pyöreitä takapuolia hyöstettynä tekstillä:"Unelmiesi takapuoli ilman rasittavaa urheilua ja hikoilua!"

Eli suomeksi silikoniperseitä kaupittelivat siinä punttiksen ovenpielessä.

Vaikeahan sitä on oikeaa persettä silikoniperseestä erottaa, kun leikkausarvenkin saa "sopivasti piiloon"...

Taustalla soi aihetta sivuava LL Cool J:n Doing It...joten päätin kirjoittaa!
Peppudokkari pitää toki nauhoittaa! Kyllä sellainen mukavan
täyteläinen ja ulkoneva peppu on .....mmmmmmhh;)

Jep, pakko kattoo toi dokkari tänää.. Meen nyt jo väijyyn tohon telkkarin eteen, et en vaan missaa sekuntiakaan siitä.

Ja sit noi kuvat mitä tänne oli postattu ni :kuola: ja :5: ..Täydellistä..

:eek: X 5

C1.jpg

natu or not ?

Originally posted by Tomi
voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"

No voi perse. Sinnekö se onkin joutunut? Ja mä kun oon ettiny ja ettiny...

Mutta jos en nyt muuta sanomista tähän enää keksi lisätä, niin ottakaa ja lukekaa mun sigu huolella, 'cause it's booty tiiiiiime!!!!!
:thumbs:

Originally posted by gmuud
Viddumikäpersecompetition

Taitaa olla jo :wanha: , mutta aina vaan yhtä IHANA!!! :haart:
Poiminta tuolta sivulta:
attachment.php

Tuonkin naisen kun saisi viihtymään kyykkytangon alla, niin hän voisi alkaa näyttää ihmiseltä. Nyt on aika häiritsevä epäsuhta noiden "reisien" ja tuon perseen välillä. Ei näytä mielestäni kovin hyvältä :rolleyes: . Kyllä lihaksikas ja treenattu alakroppa näyttää naisella niin paljon paremmalta, kuin tikkujalat ja kuplaperse.

Liitteet

• reef16.jpg.jpeg
    reef16.jpg.jpeg
    46,7 KB · Katsottu: 2 631
Originally posted by Jylli81

Tuonkin naisen kun saisi viihtymään kyykkytangon alla, niin se voisi alkaa näyttää ihmiseltä. Nyt on aika häiritsevä epäsuhta noiden "reisien" ja tuon perseen välillä. Ei näytä mielestäni kovin hyvältä :rolleyes: . Kyllä lihaksikas ja treenattu alakroppa näyttää naisella niin paljon paremmalta, kuin tikkujalat ja kuplaperse.

Täysin samaa mieltä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom