Peppu on pop

Originally posted by HooEee
Täytyy sanoa, että oli hirveä dokkari:urjo:

J-Lo:n perse sitä ja J-Lo:n perse tätä. Mikä siinä naisessa niin viehättää!?
Nyt alkaa varmaan näkymään baarien tanssilattioilla sellasia 100kgsia hirvityksiä sellanen "minulla on upea hehtaarilylly perse" tyylinen ilme naamalla, jotka tanssii sitä mustien perseenpyöritys rituaali tanssia läskiperse lyllyen ainakin 4 metrin paremmalla puolella :urjo:

Just aamulla joku jokironsu tilitti chatissä että on se hienoa että vihdoin osataan arvostaa isoa peppua. Hyi VITTU!!! Kaikki Läskiperseet luulee nyt olevansa ihan vitun hyvän näkösiä ja selittää kuinka NAISIA ne on. Ottaa jo nyt pattiin. Kyllä mä olen edelleenki pienen pököpyllyn perään. Nam Nam...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laiskojen huvia toi, jos ei viiti persettänsä hinata salille ja alkaa sitä muokkaamaan paremmaksi niin ei muutakuin antaa mennä sit vain. Laittaa nyt lisää rasvaa perseeseen :wall: järkyttävää. Parempaan suuntaan leikkauksen tehnyt eukko meni mut silti se perse kummassakin tapauksessa sellainen :urjo: läski hyllyvä selluliitti perse. Ja jos siitä muijasta olis oikeesti halunnu hyvän näköisen olis sen tekeminen pitänyt aloittaa pikkuvarpaista asti. Mut täähän oli vain mun mielipide -> toinen pitää äidistä ja toinen tyttärestä :D
Mut jos tähän väliin laitettais sitä mitä pojat haluaa :
http://www.whatboyswant.com/babeoverview/8

mutta 14000 dollaria siitä että joku tekee sun perseentä isomman vittu mikä juttu :)

Voi eih. Kohta siitä saa taas kuulla, miten kauheita me miehet ollaan; naisten pitää muokata huulet täyteläisiksi, ruiksia silikonia tisseihin, meikata naama, kävellä ikävissä korkokengissä ja nyt sitte vielä muotoilla Perse.

Ja sen takia, kun muuten miehet ei tykkää.
:(

Itse nyt en oikein jaksa innostua tuosta mustien naisten takapuolien "paremmuudesta" Tavallisella mustalla naisella kun kasvot ovat yleensä aika "kirveellä veistetyt" niin ei mikään hyvä perse nyt oikein tee kyseisistä naisista mitenkään haluttavia, kokonaisuus kunniaan, heh...olenkin aina ihmetellyt miksi esim:Williamsin sisaruksia pidetään seksisymboleina? Ei minun makuuni, yök..

ÄRSYTTÄVIÄ ne kax mustaa norsua!!!! Molemmat klotkotti ku kalkkunat yhtä aikaa..voi :curs: että teki mieli heittää tv seinään! Ja ärsyttää tollaset laiskat akat, se kili tuskin aikoo salilla hikoilla joten vuoden päästä se on viä törkeempi läsäri...:urjo:

Melkein tuli fiilis että ne kaksi jokinorsua oli ympätty siihen dokumenttiin vähän huumorimielellä. Tuli mieleen ne 4D- portsaridokumentin kaksoset, niissä oli sitä samaa tahatonta komiikkaa.

- JjP

Originally posted by Niina
ÄRSYTTÄVIÄ ne kax mustaa norsua!!!! Molemmat klotkotti ku kalkkunat yhtä aikaa..voi :curs: että teki mieli heittää tv seinään!
Väkisin hiipi mieleen kysymys, että miltähän ne noiden mustien naisten valkoiset ystävät sitten mahtavat näyttää, jos ne kerran jatkuvasti olivat valittamassa omaa kroppaansa ja ylistämässä noiden mustien kroppia???

Tai tarkemmin ajatellen en varmaan edes halua tietää...:urjo:

Niin eihä siinä mitään.. Ekana tuli oikestaan näin pöllämystyneenä koko älyttömyydestä, että mites sitte ~10 vuoden päästä. Mahtaa olla herkullinen juttu läskistä täyteen pumpattu perse sitte. Kyllähä se iha herkku oli, mutta kyllä siellä nyt lihastakin pitäis olla. Jenkit. :david:

mulle tuli ainakin tämä reaktio :urjo: ku ne otti sitä rasvaa..siis kuka idiootti voi haluta ne fläsät takaisin..taas näemme et on ne noi jenkit fiksuja..(en siis tarkoita kaikkia..:) )..joo mut treenattu perse=paras perse!!1111!11!

Se rasvan imu/siirto operaatio oli aika oksettava. Ehkä sen ukko sai mitä halus, mutta lähemmäs mun mielestä kaunista vartaloa olisi päästy, jos se rahamäärä olisi sijoitettu urheilemiseen ja ravintoon. Tulokset eivät ehkä olisi näkyneet niin nopeasti, mutta parannus olisi tapahtunut pikkuhiljaa eivätkä lävähtäneet näkyville hetkessä. Olisi voinut seurata pitkällä ajanjaksolla kun muijan ulkonäkö paranee päivä päivältä. Toi toimintamalli on onneksi käynnissä kotosalla. Lisäksi toi 14 000 dollaria olisi riittänyt aika pitkään ylläpitovaiheeseenkin.

Eikä sovi unohtaa eri toimintamallien terveysvaikutuksellisia eroja.

Jännä muuten, että pidän rintaimplanttien hankkimista hyväksyttävämpänä kuin tuota rasvan siirtämistä vaikka läski, kuinka inhaa tahansa, on sentään luomua verrattuna esim. silikoniin tai mitä nykyään sitten käytetäänkään. Tekotissit tuntuivat ajatuksena luonnollisemmilta. Toisaalta onhan paskakin luomua ja kuka siitä diggaa.

Mielenkiintoista muutenkin, että dokumentissa sanottiin tummaihoisten takamuksen muodon johtuvan lantion muodosta... siis luustosta! Mitä tekee rich white girl? Pakkaa läskiä tilalle. :confused:

Yhteenvetona loppuun haluan sanoa, että harvassa ovat hyvän näköiset, yli 20-vuotiaiden naisten perseet, jotka eivät ole kovan työn tulosta. Taitavat olla vain urbaania legendaa.

Ps. Mun mielestä J Lo:n perse ei ole niin hirveen iso. Lisäksi luulen, että hän noudattaa melko tarkkaan jonkinlaista liikunta/kunto-ohjelmaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom