Peppu on pop

Originally posted by uga
:D Hei, MINÄ en kaivanut esiin sitten mitään nimiä. Mutta on se Miken selkä IHAN OIKEASTI IHANA JA VALTAVAN ISO! :D

Mutta vakavasti ottaen, onhan siinä tavoitetta palstalaisille. Monessakin mielessä. Aamu alkaa aalla jne.

Mulla on jo suunnittelussa nukuttaa Mike ja ottaa sen selästä kipsivalos jolloin voin valmistaa itselleni vaahtokumista aidon Mike Selän (tm) Sitten vaan t-paita päälle ja baariin :kippis1:
Samaten Tomin tennispalloista tullaan ottamaan valokset, varro vaan Tomi ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos perseennuolentaa haluatte, niin menkää JIPPIILLE , siellä on laumoittain elämäänsä väsyneitä tarkkailuluokkalaisia vätyksiä, jotka ihannoivat Pakkotoistoa. Perseennuolennasta ei vain tahdo tulla loppua, mulla on kotona 7 jippiiläistä alistettuna, ei tartte paskapaperia kun jokapäivälle on uusi vähäosainen nuolemassa perseen.

Justiinsa joo. Vai että peppu on pop. Eiköhän se taas ole se kokonaisuus joka on pop tai sitten ei. Meinaan, että ei sillä isolla pop-perseellä pitkälle pötki jos ei muu kroppa ole samaa luokkaa. Ylipäätään typerää jeesustella yhtä ruumiinosaa, oli se sitten perse tai varvas:rolleyes:

Moderaattorit voisivat moderoida tänne soimaan taustalle Klamydian: "Perseeseen perseeseen perseeseen..."

Originally posted by Melly
Justiinsa joo. Vai että peppu on pop. Eiköhän se taas ole se kokonaisuus joka on pop tai sitten ei. Meinaan, että ei sillä isolla pop-perseellä pitkälle pötki jos ei muu kroppa ole samaa luokkaa.

Kyllä sillä isolla pop-perseellä pötkii jo pitkälle. :kuvia:
Kokonaisuus on ihan yliarvostettu käsite.

Hei, ei täyteläinen perse tarkoita välttämättä mitään ylileveää sotanorsun ahteria. Ennemmin jenkkipyllyks sitä kutsuisin, ja voi pojat se on kyllä ihan kivan näkönen.

Ei leveyttä vaan kohotusta nimenomaan ylöspäin, jotta lantio näyttää yliojennetulta ja pylly nousee silleen kivan muhkeesti nöpöttämään.
Noita oli jenkeissä paljon.

My opinion. Katsotaan mitä dokumentti sanoo:)

Niin en minä sillä isolla perseellä meinannut mitään jokinorsuja. Vaan, että kaikkien vartaloon ei välttämättä JLo ahteri sovi.
Mutta sehän on selvä, että jos sitä takamusta ei muuhun käytä kun istumiseen, niin pannukakkuhan siitä ennemmin tai myöhemmin tulee..
Mutta joo illallahan tuo selviää mikä on homman nimi:thumbs:

Originally posted by Melly
Niin en minä sillä isolla perseellä meinannut mitään jokinorsuja. Vaan, että kaikkien vartaloon ei välttämättä JLo ahteri sovi.
Lopezin pylly ei ole kyllä lähellekään sitä täyteläistä pyllyä mitä se oikeasti voisi tuon kokosena olla. Ugh. Hitto ku löytäsin jostain jonku kuvan, ei tullu kuvattuu niiden perseit jenkeis.. kyylättyy vaan :D heh.. Yea!

Eikä se pelkkää lihaa oo. Ei, siin on joku pikku jippo. Jeps. Se pyllyistä. ;)

Originally posted by Tomi
Tämä riemastuttava uutinen saa jokinorsut ja telaketjulossit ympäri Suomen hihkumaan riemusta: "Jiihaaa! Mun 'peppu' on taas pop, vaikka pakaroiden kärkiväli onkin 2,4 metriä ja tuohon persvakoon voisi piilottaa kolme lumikolaa ja oksasilppurin!!!1"
Pitäähän sitä olla mistä ottaa kiinni :D

Onkohan shakiralla minkälainen koostumus sen takapuolessa. Ainakin se herättää alkukantaisia vaistoja:kuvia:

Originally posted by rocket
Lopezin pylly ei ole kyllä lähellekään sitä täyteläistä pyllyä mitä se oikeasti voisi tuon kokosena olla. Ugh. Hitto ku löytäsin jostain jonku kuvan, ei tullu kuvattuu niiden perseit jenkeis.. kyylättyy vaan :D heh.. Yea!

Eikä se pelkkää lihaa oo. Ei, siin on joku pikku jippo. Jeps. Se pyllyistä. ;)

mun mielestä lopezilla on "ihan" kiva peppu..:piis:

Näyttää kovasti kirurgisedän tekemältä perseeltä. Ainakin tuo pakara rajautuu mielestäni jotenkin luonnottomasti tuosta alapuolelta.
attachment.php

Liitteet

• vida_guerra_pakarat.jpg
    vida_guerra_pakarat.jpg
    17,6 KB · Katsottu: 13 805

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom