Peppu on pop

Originally posted by Tomi
Ei hyvää päivää tuota dokumenttia jo ennen ekaa mainoskatkoa. Tuo musta tyttö oli kyllä aika hyvin ollut ruoka-aikana kotona ja siltikin vielä pitäisi saada isompi perse. Hyi helvetti. Ei tarvis oikeesti tollasia näyttää ilman varoituksia. Goatse ei ole mitään tuohon verrattuna. :(

Juuri näin, eikä oo eka 4D joka ampuu ylitte ja kovaa!!! Mutta oli siellä kyllä muutama saatanan hyvä persekin mukana...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, ei se paha lopputulos ollut. En nyt 14000 taalaa olisi ehkä maksanut siitä perseestä, mutta mikäs siinä, jos rahaa löytyy. Ei tosiaan vaikuttanut miltään ruudinkeksijältä kyseinen neiti, mutta eipä tässä nyt itsekkään mitään Einsteineja olla.

:offtopic: Oli muuten miehekkään oloinen kaveri se peppututkijamies.....NOT

Olipa huono ohjelma.

IRC:stä:

"olis heittäny kuurin päälle ja menny kaheks kuukaudeks salille tekee persettä." (c) kattila

Joo, ei siitä kyllä luonnollisen näkönen takapuoli tullu sille tytölle. Mitenhän tuo sinne lisätty rasva mahtaa reagoida, jos tyttö vaikka haluaa laihduttaa joskus. Lähteekö se samalla tavalla sieltä pois? No, mikseipä lähtis?

Toisaalta, ei taia olla vaaraa, että tuo tyttö laihduttelee suuremmin, eikä varmaan huvitakaan, kun 14 000 usd menis sitten ihan hukkaan...

Joo kyllä pisti miettimään että :confused:
minkä takia pitää maksaa lähes 90 000 markkaa jostain peppuleikkauksesta jonka lopputulos oli kuitenkin :2:
No tietenkin makunsa kullakin mutta ei ollu mun mieleen.
Salille vaan kykkäämään ja lopputulos on parempi ja paljon halvempi...

Hyvää matskua oli, tosin Kili olisi saanut sijoittaa poikaystävän rahat punttiskorttiin, aihio oli ihan OK mutta mulle-kaikki-heti-nyt rulettaa ja niin päin pois.

Noista reef- tytöistä taas... monta kertaa on toi linkki tullut katsottua ja pitihän se nytkin muistin virkistämiseksi tarkistaa ;) mutta ei oikein loppujenlopuksi putoa toi lookki. Ne vähät muodot mitä on, ei ole lihasta nähneetkään. Treenattu naisvartalo rokkaa, ja siihen kuuluu ehdottomasti muodokkaat pakarat, ei mikään laihanlöysä tai liiska.

Tossa dokumentissa tehtiin lähinnä vain se virhe, ettei eroteltu kurvikasta peräosastoa löllyvästä jokinorsun laardisäkistä joka roikkuu siinä vatsa- , selkä- ja kylkimakkaroiden alla ikään kuin kokonaisuutta tasapainottamassa, vaan kaikki isot perseet pistettiin samaan pakettiin ja niin se varmaan J-Lokin olisi seksisymboli jos hanuri olisi samanlainen tynnyri kuin marketin kassamuorilla.

Pyllyt kunniaan ja kakkonen on ehdottomasti ykkönen mutta kohtuus kaikessa. Pojanperseitä kaipaavat voivat ruveta vaikka partiojohtajiksi ja toisaalta läskin on turha uskotella itselleen että Jabba the Hutista tulisi joskus muotia. IMHO.

- JjP

Originally posted by MissFlightattendant
Kuka helevetissä maksaa siitä, että perseeseen laitetaan lisää rasvaa???!!!! Ja kuka helevetissä sitä sinne ensinnäkään lisää haluaa?!? Pikkuisen idiootti täytyy olla!! :urjo:

Ai teillä duunataan kuivana...:evil:

Kylläpä tuli kummasta niistä kahdesta mustasta naisesta mieleen se MadTv:n sketsi missä on...noh, kaks justiinsa tollasta naista selittämässä blackmama-asenteella. :)

Mutta jukolauta että osas olla tyhmä eukko kun vielä halus lisää rasvaa siihen jo muutenkin sitä ihteään täynnä olevaan perseeseen. Amerikkalaiset!

Originally posted by stela
haha nuo kaks mustaa naista.. ei saatana :wall:
Haha, joo. Siinä ei paljoa auta mikään Jlo tai ho-ho -perse, jos naama näyttää mankeloidulta paviaaninpukamalta.

What_evvvaaaaaaaaa!!!1

Mahtaa sitä äijää vituttaa kun pisti 14000 dollaria menemään eikä saa edes panna akkaansa puoleen vuoteen kun sillä on perse niin kipiä

Originally posted by Kusimato
Mahtaa sitä äijää vituttaa kun pisti 14000 dollaria menemään eikä saa edes panna akkaansa puoleen vuoteen kun sillä on perse niin kipiä
Tommonen perse kun naiselle tehtiin, niin pitää olla John Holmes, että saa doggystylessa edes kärjen ulottumaan aukolle asti.

En edes viitsinyt katsoa loppuun tuota, oli nimittäin niin paska "dokumentti" taas vaihteeksi. Ei muuten ole vielä osunut silmiin yhtään hyvää 4D dokumenttia. Kaikki juuri tuollaista amerikkalaista sontaa..

No kommentoinpa minäkin tuota dokkaria.

Eli täytyy sanoa että oli pettymäs (jälleen kerran) tuo dokumentti. Mua pisti ikävästi silmään se mustien ylistys. Ei sillä että mitää erityistä heitä vastaan olisi mutta ne kaks mustaa likkaa hoki vaa sitä että kuinka "mustilla on paremmat muodot. Ollut AINA"... Voipi olla, mutta ei sitä joka kääänteessä tarvitse toitottaa.

Kas kun täällä pakkiksellakin puhuttiin JLo:n ja Kylien perseistä. Dokkarissakin näitä vertailtiin. Tuo likka joka meni operoitavaks ni huhhuh. Mä en vaa tajua kuinka joku viittis pistää niin ison summan rahaa siitä että laardia siirretään mahan seutuvilta perseeseen :urjo: . Niin ku joku sano jo mieluummin ite olisin ostanut ison kasan salikortteja ja lisäravinteita ja tekisin niin perkeleesti hommia salilla tuon ihannepepun saamiseksi....

Tiedä sitten millainen perse mulla itellä muitten mielestä on, mutta itse en tuollaista peppua haluiaisi. Ihan mukavan näköinen siitä tuli, mutta se että se on n. 6kk kipeenä leikkauksen jälkeen... Eieiei. Ja musta se lopputulos oli aika epäluonnollisen näköinen. No, jos tytsi tuostu nyt niin onnelliseksi tuli ni hyvä mutta ei kiitos mulle.

Jos persettäni haluan jotenkin muokata ni kyllä se salilla esim. kyykkäämällä on tultava... Ei tollasialla ihmekonsteilla... :hardwork:

:vuodatus: no ze ziitä...

Sisältöön tyypillinen huuhaa brittidokkari mutta onneksi siinä oli pari hyvää persettä välissä, jaksoi jotenkin katsoa loppuun asti, ihan ok katseltavaa, muttei tuosta juuri mitään ajatuksia herärännyt.

Mulla särähti kanssa korvaan tuo mustien itsekorostus. On tainnu historia kääntyä noissa ympyröissä päälaelleen.

Kiihkofeminismi johtaa ja on jo johtanut osittain samanlaiseen ilmiöön.

Se on vahinko.:itku:

Onneksi luuhasin mm. pakkissätissä koko dokkarin ajan, joten ei onneksi tämä kiltti poika järkyttänyt mieltänsä jokinorsujen hehtaariahtereilla. 4D dokkareista yleensä -> :down:

Otettiinko siinä dokkarissa muuten yhtään, edes pikkuriikkisen verran, edes sekunniksi esille sitä, mitä saa aikaiseksi järkevällä ruokavaliolla ja syvällä kyykyllä (sekä muulla järkevällä jalka/pakarareenillä), vai oliko kyse 100% plastiikkakirurgian keinoista ja geenien hehkuttamisesta?

Originally posted by iivili
Otettiinko siinä dokkarissa muuten yhtään, edes pikkuriikkisen verran, edes sekunniksi esille sitä, mitä saa aikaiseksi järkevällä ruokavaliolla ja syvällä kyykyllä (sekä muulla järkevällä jalka/pakarareenillä), vai oliko kyse 100% plastiikkakirurgian keinoista ja geenien hehkuttamisesta?

Ei, ei ainakaan mun nähdäkseni puhuttu mistään ruokavalioista tai muuten urheilulla saavutetuista tuloksista(pepuista). Mikä sinänsä oli pettymys! :curs: ... Korjatkaa jos olin väärässä ja dokkarissa mainittiinkin ko. asioista...

Koko dokumentti oli aikalailla sen yhen tytön leikkauksen seuraamista....

Säilyitpä sinä, Iivili, ainakin pettymykseltä kun jätit suosiolla tuon katsomatta.... Viksu veto

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom