penkkitulos ja omapaino

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla on sellanen ongelma et en saa mitenkään nostettuu penkkitulosta ilman kehonpainon nousuu,esim sillo aloitin sain jotain 4x40kg painoin alle 70kg nyt saan 78kgx4 ja painan 91kg,mites saisin tulosta ilman kehonpainon nousuu vai onko mulla ihan armottoman huonot geenit hermotuksen kehityksen suhteen en saanut saken abc ohjelman tulosta vaikka kehonpaino nous

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
itel on vähä sama ongelma mut kyl se tulos siit pikku hiljaa nousee ku vaihtelee esim sarjojen pituuksia ja muutenki treenaa ojentajii rintaa yms monipuolisesti.

pååtta sanoi:
mulla on sellanen ongelma et en saa mitenkään nostettuu penkkitulosta ilman kehonpainon nousuu,esim sillo aloitin sain jotain 4x40kg painoin alle 70kg nyt saan 78kgx4 ja painan 91kg,mites saisin tulosta ilman kehonpainon nousuu vai onko mulla ihan armottoman huonot geenit hermotuksen kehityksen suhteen en saanut saken abc ohjelman tulosta vaikka kehonpaino nous

Jos toi paino ei pelkastaan laardia ole niin kylla penkki-treenissa on jotain pahasti vialla. Pakkis on pullollaan noita eri ohjelmia, kokeile sielta jotain sopivaa. Esim Miken 2x6 systeemi (olinko eka? :)). Unohtamatta sitten kuitenkaan kehon muita osia, kyllahan penkkirauta loppupeleissa nousee aika monen osatekijan summana.

Pulla sanoi:
Jos toi paino ei pelkastaan laardia ole niin kylla penkki-treenissa on jotain pahasti vialla. Pakkis on pullollaan noita eri ohjelmia, kokeile sielta jotain sopivaa. Esim Miken 2x6 systeemi (olinko eka? :)). Unohtamatta sitten kuitenkaan kehon muita osia, kyllahan penkkirauta loppupeleissa nousee aika monen osatekijan summana.
Todistetusti tuokin tuntuu olevan ihan pullshittiä.. Tiedän nääs yhden hepun joka väänttää habaa 35.. naama irves pysty punnerrusta 50 kg ja maasta vetelee 120 kg kolmosia... silti penkki 160kg.. tosi outoo mutta totta

hartiapankki sanoi:
Todistetusti tuokin tuntuu olevan ihan pullshittiä.. Tiedän nääs yhden hepun joka väänttää habaa 35.. naama irves pysty punnerrusta 50 kg ja maasta vetelee 120 kg kolmosia... silti penkki 160kg.. tosi outoo mutta totta

Ja tekniikka on?

hartiapankki sanoi:

Kylla TOLLASILLA tuloksilla pitaisi jo kiireesti miehen katsoa peiliin. Mahtaa jossain olla vikaa ja pahasti vaikka minka peltomurmelin geenit olisikin, IMO.

...tai no mitapa mina voimanostosta tietaisin. Itseani ainakin kummastuttaa moinen. Mutta ei noin suuresta heittelysta nyt geenejakaan voi syyttaa...

pååtta sanoi:

Kyllä tulos ja tuloskunto kohoaa kun treenaat vaan aktiivisesti penkkiä. Koetapas siten että otat joka toinen viikko vapailla painoilla (käsipainot) vipunostoja. Voit tehdä massasarjoina jos teenikaveri on varmistamassa. Joko maaten taikka vinopenkkinä. Unohda sillä viikolla penkkipunnerrus. Sitten vuoroviikolla penkkiä ja jos treenikaveri on varmistamassa niin pyrit hyvin pienillä lisäyksillä eteen päin.Kyllä se siitä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otti reenissä 120*3 ,maksimi lieenee enemmän mutta silti mielestäni ainakin tosi surkeesti..itsellä penkki suurinpiirtein samoissa mutta mave kolmosia saan vetä 180-200 välillä en o ny kokeillu.. nosto paidalla

on tota läskiä tullu kyl hyvin,aloittaessani vyötärön ympärys oli 70cm nyt 95cm
hanska oli 30cm nyt 35cm ,rinta oli 86cm nyt 100cm

pååtta sanoi:
on tota läskiä tullu kyl hyvin,aloittaessani vyötärön ympärys oli 70cm nyt 95cm
hanska oli 30cm nyt 35cm ,rinta oli 86cm nyt 100cm
Nooo, tommonen 25 cm vyötäröön lisää... sehän selittyy kasvaneilla keskivartalon lihaksilla! :)

Zone-sarja -42%
Pååtta, en halua olla ilkeä, mutta jos vyötärölle on tullut 25cm ja rintaan 14cm, niin jossain on vikaa...

Kraftwerk n sanoi:
Pååtta, en halua olla ilkeä, mutta jos vyötärölle on tullut 25cm ja rintaan 14cm, niin jossain on vikaa...

Ei mitään rehellistä vastausta hankin, tässä on sit mun ohjelma rinnan ja ojentajien suhteen, joka pohjautuu tohon miken systeemiin:

Ma:

penkki 2x6
vinopenkki 2x8-10
viparit rinnalle 2x10

To:
kapea penkki 2x6
ranskalainen 2x8-10
ojentajapunnerrus niskantakaa 2x8-10

Penkki

pååtta sanoi:
Ei mitään rehellistä vastausta hankin, tässä on sit mun ohjelma rinnan ja ojentajien suhteen, joka pohjautuu tohon miken systeemiin:

Ma:

penkki 2x6
vinopenkki 2x8-10
viparit rinnalle 2x10

To:
kapea penkki 2x6
ranskalainen 2x8-10
ojentajapunnerrus niskantakaa 2x8-10

Jos tosiaan haluat että penkki kehittyy, tee penkkiä. Jätä nuo vinopenkit sun muut veivit pois, ellet sitten oo massanhankinnassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom