Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sporter sanoi:Ja onko ojentajat kunnossa? Mikä muuten on ojentajapunnerrus niskan takaa? Ranskalainen istuen?
ojentejapunnerrus niskantakaa tehdään yleensä seisaaltaan kuten ranskalainen mutta alussa kädet kohtisuoraan taitetaan painot siitä niskantaakse ja punnerretaan takasin ylös.sporter sanoi:Ja onko ojentajat kunnossa? Mikä muuten on ojentajapunnerrus niskan takaa? Ranskalainen istuen?
Omiin tuloksiin verrattuna sinulla on kaikki liikkeet suhteessa suurinpiirtein samoissa.. Elikkä kaikkia lihasryhmiä vaa tasasesti panostaen voimapuoleen niin kyllä se penkkikin siitä lähtee nousuun olettaen että tähtäät nimen omaan maksimivoimaan...pååtta sanoi:ranskalaisis menee 35kgx8 otsalle laskettuna kyynärvarret mahdollisimman liikkumattomina liikkumattomina
onhan tuokin totta mutta tuskin kenekään jolla on treeni,ruokailu ja lepo oikein ja on kärsivällisyyttä vaan treenata vaikkei tulos joka viikko nousiskaa maksimiksi tulokseksi penkissä jää 4*78... Itsellä kans paha junnauskausi meneillä ens viikolla ohjelma täysin uusiks... se on välis semmostaringside sanoi:Onko sulla pååtta millaset sun kropan mittasuhteet? Ootko pitkä ja hoikka "luonnostas". Mittasuhteet meinaan vois selittää tota penkin huonoutta. Se on ihan puhdasta fysiikan lakia, että jos on pitkä, kapea rintainen ja pitkä käsinen, ei penkkiä saa ylös oikein millään. Mulla on just tollasilla suhteilla varustettu kaveri, joka on treenannut kolme vuotta penkkiä ihan oikeaoppisesti, ja on ottanut maksimissaan noin 80 kiloisena kakkosen 80:llä. Mä olen itte 170/63 ja oon aina treenannut aika hutiloiden, lähinnä kestävyystreeniä. Yleensä joka toinen pyramidina ja joka toinen samalla painolla sarjoja. Noin neljä kertaa vuodessa tulee otettua alle vitosen toistoja. 60:stä jos lähden tekemään pyramidia 5 kilon nostoilla, niin huipulla menee 80:llä 2 kertaa 5.
Eli mä väitän, että "kyllä se sieltä nousee" ei välttämättä pidä paikkaansa, jos mittasuhteet on todella epäsuotuisat. Tällaisen lyhytkätisen tapin taas on helppo nostella, kun nostomatka on lyhkänen. Mutta jos sulla on suotuisat mittasuhteet, niin sitten menee yli meikäläisen ymmärryksen...
Juha1 sanoi:Kokeileppas hermotus treeniä, saattaisi auttaa.
ringside sanoi:Onko sulla pååtta millaset sun kropan mittasuhteet? Ootko pitkä ja hoikka "luonnostas". Mittasuhteet meinaan vois selittää tota penkin huonoutta. Se on ihan puhdasta fysiikan lakia, että jos on pitkä, kapea rintainen ja pitkä käsinen, ei penkkiä saa ylös oikein millään. Mulla on just tollasilla suhteilla varustettu kaveri, joka on treenannut kolme vuotta penkkiä ihan oikeaoppisesti, ja on ottanut maksimissaan noin 80 kiloisena kakkosen 80:llä. Mä olen itte 170/63 ja oon aina treenannut aika hutiloiden, lähinnä kestävyystreeniä. Yleensä joka toinen pyramidina ja joka toinen samalla painolla sarjoja. Noin neljä kertaa vuodessa tulee otettua alle vitosen toistoja. 60:stä jos lähden tekemään pyramidia 5 kilon nostoilla, niin huipulla menee 80:llä 2 kertaa 5.
Eli mä väitän, että "kyllä se sieltä nousee" ei välttämättä pidä paikkaansa, jos mittasuhteet on todella epäsuotuisat. Tällaisen lyhytkätisen tapin taas on helppo nostella, kun nostomatka on lyhkänen. Mutta jos sulla on suotuisat mittasuhteet, niin sitten menee yli meikäläisen ymmärryksen...
itselläni tuli joskus hyvää kehitystä penkissä tällaisella tyylillä lämmittelyä pienillä painoilla.Kevyehkö kymppi. ei liian raskailla ettei o heti paikat maitohapoilla.. perään tiukkoja sarjoja 8.6.4 ja 2..pååtta sanoi:joo ei varmaan jää toi 78x4 ku meni viime treenis 78x5...no ilo se on pienikin...niin kyllä mulla on todella tälläset oranki malliset kädet eli aika saakelin pitkät ja rintakehä on olematon, minkälaista ohjelmaa suosittelette vai onks toi nykyinen teistä hyvä kyl vituttaa jos ei ala koht rauta nousee. miettisin että entäs jos meikäläisellä on näitä hitaita lihas-soluja enemmän eli pitemmät sarjat potkis tykimmin. Maksimivoima on tähtäimenä siihen nähden tommosten pitkien sarjojen tekeminen tuntuu typerältä mutta en ole vuoteen tehnyt yli 6 toiston sarjoja penas eli jos vaihtas pitempään nii vois taas ehkä kehittyy, muuten miten noi voimanosto ohjelmat toimii jos on hitaat lihas-solut hallitsevia?