Penkkipaita vai ei, siinäpä kysymys

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä voin rikkoa sun haavemaailman sanomalla, että yhtälailla siellä dropitellaan paita päällä. Sorry vain, mutta puhdas urheilu on käsite, joka on vain sun omassa pääkopassa.

Sillähän sä voit ainakin itse uskotella itsellesi olevasi ns. kilpailukykyinen ns. voimiltasi, koska ukot vetää muka samat roinat kun sä ja käyttää vielä penkkipaitaa, joka auttaa kaikilla vähintään 50 kiloa. Kuitenkin ukot läpäisee doping testit. Testit eivät kuitenkaan kerro, että käyttääkö testit läpäissyt nostaja jotain muuta vai ovatko he oikeasti puhtaita. Sitä ei voi yksinkertaisesti edes suuri ja mahtava Mikekään tietää. Sen "tiedon" saat täysin yhtälailla hatusta kuin minä käsitykseni puhtaasta urheilusta. Paitsi tietysti sillä erolla, että on lukematon määrä nostajia, jotka eivät jää testauksesta huolimatta kiinni. Hehän tosin eivät voi olla puhtaina vahvempia kuin sinä. Sinähän tiedät kaiken voimanhankinnasta vai voisiko sittenkin olla että et...

Villi heitto vaan. Mutta jos joka väliin tarjoamasi 2 x 6 olisi oikeasti hyvä voimaohjelma, niin ehkä Sheiko tai Simmons tai edes joku voimanhankinnasta tietävä ja sitä tutkinut tarjoaisi sitä edes vaihtoehtona, mutta kun ei.

Olet penkannut natuna jotain puoltoistasataa. Se tulos sulla on mun "rankinglistassa"! Mä voin käyttää (ja käytän) tohon sun roinaamiseen samaa analogiaa. Ei ukko itse mitään nosta. Kaikki mitä olet saanut roinaamalla lisää ei mielestäni ole treenaamalla saatua. Niistä kiloista (oli ne sitten hauiksissa tai penkkituloksessa) voit ottaa itsellesi ihan yhtä paljon kredittiä kuin mielestäsi paitanostaja voi ottaa varusteella parannetusta tuloksestaan. Sillä erolla että natu paitanostaja treenaa kovalla työllä loppuojennuksen kuntoon ja on näin ollen edes jotain tehnyt itse.

Mä voin rikkoa sun haavemaailman sanomalla toi sun roinaamalla ja huonolla voimaohjelmalla saatu keskinkertainen tulos pelkässä penkissä ei anna kovin kovia perusteita arvostella oikeita urheilijoita, vaikka sulla suoni hauiksessa näkyisikin.

Vaikka itse pidän itseäni voimanostajana ja urheilijana,enemmän kuin bodarina,on se 2x6 ohjelma mun mielestä ihan hyvä siinä missä muutkin.Ei se "gurun"nimi ohjelman perässä tee siitä kaikille toimivaa.Vaikka musta wsb-on todella tehokas,en mä koko aikaa sillä tee, vaan vaihtelen ja kokeilen muitakin.Jotkut toimii,jotkut ei,mutta ei mikään ohjelma ole ainakaan pudottanut tuloksia pitkällä aikavälillä.Koittakaas rauhoittua.

Originally posted by N.O.Kummonen
Ei ukko itse mitään nosta. Kaikki mitä olet saanut roinaamalla lisää ei mielestäni ole treenaamalla saatua. Niistä kiloista (oli ne sitten hauiksissa tai penkkituloksessa) voit ottaa itsellesi ihan yhtä paljon kredittiä kuin mielestäsi paitanostaja voi ottaa varusteella parannetusta tuloksestaan.

Eiköhän se ukko sen painon kuitenkin ole nostanut, vaikka roinannut onkin. Voi sitten ripustaa mitalitkin omaan roinattuun kaulaansa, eikä tarvi laittaa niitä samaan vaateripustimeen penkkipaidan kanssa :)

Jep. näitä haavemaailmajannuja tuntuu aina vaan riittävän, vaikka vähän väliä joku jostain lajista jää kiinni. Luulisi silmien jo aukeavan mutta kun ei.

Ja pikku höpönassut luulee, että joku SVNL tai IPF tarkoittaa sitä että sen nostajat on puhtaita... voi kiesus.

Ja näitä katkeria epäonnistujia löytyy näköjään myös. Puntit eivät ole tosimielellä kiinnostaneet enää moneen vuoteen, mutta aina pitää avautua, kun itsellä oli dropit ja kaikki mukana touhussa, mutta silti ei tullukkaan elävää legendaa. Fall of famessä on Jarmo Virtasen kuva eikä sun ja sä et vieläkään tiedä mikä meni vikaan. Asenteesta alottaisin vian etsinnän!

En tiedä mikä on kiinnijäämisprosentti esim. testatuilla voimanostajilla, mutta etkö sä pahvi tajua, että vaikka se olisi 30 %, niin 70 prosenttia ei jää kiinni. Mikäs kaikki tietävä ja oma hyväinen paskiainen sä olet sanomaan, että niissä 70 % joukossa on yksikin douppaaja. Sitä kun et pysty todistamaan ja todistamisen taakka on todellakin sulla, koska nostajat ovat jo tehtävänsä tehneet. Mitään edellisestä et pysty kiistämään tai epätodeksi osoittamaan, joten turpa kiinni!!!!

Se, että susta ei ole mihinkään, ei välttämättä heijastu kanssaihmisiin. korkeintaan lähipiiriin. 37-vuotias ja käyttäytyy kuin kakara!

Iltapäiväpähkinä Jarrelle: Katso peiliin ja etsi kuvasta luuseri!

Mikäs kaikki tietävä ja oma hyväinen paskiainen sä olet sanomaan, että niissä 70 % joukossa on yksikin douppaaja. Sitä kun et pysty todistamaan ja todistamisen taakka on todellakin sulla, koska nostajat ovat jo tehtävänsä tehneet. Mitään edellisestä et pysty kiistämään tai epätodeksi osoittamaan, joten turpa kiinni!!!!

Mieti järjelläs, jos sulla sellasta on. Ja avaa ne silmäs. Penkkaako kukaan natuna 400 kg edes paidan kanssa. En usko. En usko edes 300 kg. Lopeta jo toi turha väittely. (minä paraskin sanomaan) Mutta näin on, kaikki paitsi sinä tietää että huipulla, ja ei niin huipulla roinataan. Piste.

Mieti järjelläs, jos sulla sellasta on. Ja avaa ne silmäs. Penkkaako kukaan natuna 400 kg edes paidan kanssa. En usko. En usko edes 300 kg. Lopeta jo toi turha väittely. (minä paraskin sanomaan) Mutta näin on, kaikki paitsi sinä tietää että huipulla, ja ei niin huipulla roinataan. Piste.

Yleisesti hyväksytyn ajatusmallin mukaan henkilö on syytön kunnes toisin todistetaan. Mieti sitä järjelläs ennen kuin alat kaikkien mainetta mustaamaan. Siihen asti...

Todista! Piste.

En tiedä mikä on kiinnijäämisprosentti esim. testatuilla voimanostajilla, mutta etkö sä pahvi tajua, että vaikka se olisi 30 %, niin 70 prosenttia ei jää kiinni. Mikäs kaikki tietävä ja oma hyväinen paskiainen sä olet sanomaan, että niissä 70 % joukossa on yksikin douppaaja. Sitä kun et pysty todistamaan ja todistamisen taakka on todellakin sulla, koska nostajat ovat jo tehtävänsä tehneet. Mitään edellisestä et pysty kiistämään tai epätodeksi osoittamaan, joten turpa kiinni!!!!

Mullakin on tuttuja, jotka ovat käyneet testeissä ja ovat selvinneet puhtain paperein. Lisäksi he ovat omien silmieni edessä käyttäneet kiellettyjä aineita. Enkö minä nyt voi sanoa, että niiden 70 % joukossa on takuuvarmasti roinaajia?

Ja miten suhtaudut heidän tuloksiin, kun he ovat mielestäsi naturaaleja?

Sillähän sä voit ainakin itse uskotella itsellesi olevasi ns. kilpailukykyinen ns. voimiltasi, koska ukot vetää muka samat roinat kun sä ja käyttää vielä penkkipaitaa, joka auttaa kaikilla vähintään 50 kiloa. Kuitenkin ukot läpäisee doping testit. Testit eivät kuitenkaan kerro, että käyttääkö testit läpäissyt nostaja jotain muuta vai ovatko he oikeasti puhtaita. Sitä ei voi yksinkertaisesti edes suuri ja mahtava Mikekään tietää. Sen "tiedon" saat täysin yhtälailla hatusta kuin minä käsitykseni puhtaasta urheilusta. Paitsi tietysti sillä erolla, että on lukematon määrä nostajia, jotka eivät jää testauksesta huolimatta kiinni. Hehän tosin eivät voi olla puhtaina vahvempia kuin sinä. Sinähän tiedät kaiken voimanhankinnasta vai voisiko sittenkin olla että et...

Villi heitto vaan. Mutta jos joka väliin tarjoamasi 2 x 6 olisi oikeasti hyvä voimaohjelma, niin ehkä Sheiko tai Simmons tai edes joku voimanhankinnasta tietävä ja sitä tutkinut tarjoaisi sitä edes vaihtoehtona, mutta kun ei.

Olet penkannut natuna jotain puoltoistasataa. Se tulos sulla on mun "rankinglistassa"! Mä voin käyttää (ja käytän) tohon sun roinaamiseen samaa analogiaa. Ei ukko itse mitään nosta. Kaikki mitä olet saanut roinaamalla lisää ei mielestäni ole treenaamalla saatua. Niistä kiloista (oli ne sitten hauiksissa tai penkkituloksessa) voit ottaa itsellesi ihan yhtä paljon kredittiä kuin mielestäsi paitanostaja voi ottaa varusteella parannetusta tuloksestaan. Sillä erolla että natu paitanostaja treenaa kovalla työllä loppuojennuksen kuntoon ja on näin ollen edes jotain tehnyt itse.

Mä voin rikkoa sun haavemaailman sanomalla toi sun roinaamalla ja huonolla voimaohjelmalla saatu keskinkertainen tulos pelkässä penkissä ei anna kovin kovia perusteita arvostella oikeita urheilijoita, vaikka sulla suoni hauiksessa näkyisikin.

Lievää katkeruutta havaittavissa :D Voithan sä uskotella itselles mitä vain, mutta mä ainakin nostin lihaksilla 217,5 kisoissa. Eihän se paljoa ole, mutta jotain kuitenkin.

Oikeesti on aika hassua nähdä kuinka vieläkin on sinisilmäisiä jotka uskovat oikeasti että siellä palkintopallilla on puhtaita ukkoja. Valitettavaa, mutta kun siellä ei vain ole.
Jos joku natikkana siellä kisaa, on se kokolailla jälkipäässä, niin kovan etulyöntiaseman hormoneilla saa.

BTW: en oo ikinä kärynnyt testeissä.
Kerran natikka, aina natikka.

Yleisesti hyväksytyn ajatusmallin mukaan henkilö on syytön kunnes toisin todistetaan. Mieti sitä järjelläs ennen kuin alat kaikkien mainetta mustaamaan. Siihen asti...

Todista! Piste.

:zzzz: :love:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Mike
Lievää katkeruutta havaittavissa :D Voithan sä uskotella itselles mitä vain, mutta mä ainakin nostin lihaksilla 217,5 kisoissa. Eihän se paljoa ole, mutta jotain kuitenkin.

Hyvä tuloshan toi on, mutta kyllä pidän paidalla nostettuja 3xomapaino kovempina, vaikka en mikään paitafani olekkaan.

Mutta mutta. Mihin on jäänyt se jokaiselle nostajalle erikseen räätälöitävä harjoitusohjelma, joka on säädettävissä ihan mihin suuntaan vaan, kunhan toimii? Siis se tried and true? Mieletöntä.

Nyt, Kummonen, aikuisten oikeesti: kamaan. :kuvia:

Iso lihas on voimakkaampi kuin pieni, tästä ei taas aleta kinaamaan. Joku läpipasko laiha voimanostaja voi nostaa 120kg, eli 2x60kg, mutta kyllä se 100kg bodari joka nykäsee 100kg painoisena 200kg vain on kovempi jätkä, varsinkin ku tekee sen ilman paitaa.

Ja annapas tulla sitten jotain tutkimuksia tai muita faktoja. Isompi lihas ei todellakaan aina tarkoita, että on vahvempi. Se on yksilöstä kiinni.
Tottakai myönnän, että jos SAMA henkilö lisää lihasta, sen voimat kasvaa. Mutta kun puhutaan kahdesta ERI henkilöstä ja niiden lihaksien koko eroista, niin et voi sanoa faktana, että isompi on AINA vahvempi..

Originally posted by Nat_Ural
Eiköhän se ukko sen painon kuitenkin ole nostanut, vaikka roinannut onkin. Voi sitten ripustaa mitalitkin omaan roinattuun kaulaansa, eikä tarvi laittaa niitä samaan vaateripustimeen penkkipaidan kanssa :)

Ei ni sen voi piilottaa sinne ryssäpurkkiin ja olla kertomatta kellekkään et on voittanut tollasen mitallin huijaamalla!

Originally posted by Raven
Ja annapas tulla sitten jotain tutkimuksia tai muita faktoja. Isompi lihas ei todellakaan aina tarkoita, että on vahvempi. Se on yksilöstä kiinni.
Tottakai myönnän, että jos SAMA henkilö lisää lihasta, sen voimat kasvaa. Mutta kun puhutaan kahdesta ERI henkilöstä ja niiden lihaksien koko eroista, niin et voi sanoa faktana, että isompi on AINA vahvempi..

Mike tarkoitti ehkä, että mitä isompi lihas, sen enemmän siitä saa voimaa irti jos alkaa treenaan voimahakuisesti.

Originally posted by Powerhousu
Mike tarkoitti ehkä, että mitä isompi lihas, sen enemmän siitä saa voimaa irti jos alkaa treenaan voimahakuisesti.

Tuskinpa vain. Edellisessä vastaavassa väittelyssä oli ihan samat asiat esillä ja kiven kovaa vain väittää, että isompi lihas on aina vahvempi. Kehonrakentajat voittaisivat vastaavan sarjan voimanostossa mennen tullen. Ei väliä vaikka olisi eri henkilö kyseessä, niin isompi lihas on aina vahvempi.
Jos näin ei väitä, niin voisi sitten sanoa, että tämä pätee vain samasta henkilöstä puhuttaessa..

Kyllähän tuo juuri noin menee niin kuin Raven sanoo. Pienempi voi olla vahvempi, mutta saman henkilön lisätessä lihasta myös voima kasvaa.

Toki pienempi voi olla vahvempi jos on hermotettu voimatreeniin, mutta usko nyt raven jo, että iso lihas supistuu voimakkaammin. Jos iso kehonrakentaja vaihtaa voimanostoon ja hermottaa paikat kuntoon, on romutkin sitten isommat. Kuten huomataan, voimanostossakin painot nousevat sarjojen mukana.

Oikeesti on aika hassua nähdä kuinka vieläkin on sinisilmäisiä jotka uskovat oikeasti että siellä palkintopallilla on puhtaita ukkoja. Valitettavaa, mutta kun siellä ei vain ole.
Jos joku natikkana siellä kisaa, on se kokolailla jälkipäässä, niin kovan etulyöntiaseman hormoneilla saa.

Edelleen väitän että kyllä puhtaastikin pärjää! Pakko olla näin, ellei joku käy piikittämässä mua yöllä kun nukun :)

Kyllä sallituilla varusteilla ja natuna nostettu 200 kiloa on mielestäni paljon parempi kuin roinanneen tyypin 200 kiloa. Vaikka olisi ihan ilman paitaa.

Ja tällä hetkellä tuolla Raw-kisoissa nostetut tulokset eivät mielestäni ole laisinkaan vertailukelpoisia verrattuna Suomen Voimanostoliiton alaisuudessa tehtyihin tuloksiin. Raw Power on vaan rekisteröity yhdistys jollaisen saa perustaa kuka tahansa, ei mitään anti-doping toimintaa, eikä taida vaatia paljoakaan jotta pääsee tuomariksi ko. kisoihin.

:haart: :haart: :haart:

Originally posted by Tune
Kyllä sallituilla varusteilla ja natuna nostettu 200 kiloa on mielestäni paljon parempi kuin roinanneen tyypin 200 kiloa. Vaikka olisi ihan ilman paitaa.

No roinari on kuitenkin vahvempi, joten se siitä keskustelusta.
Saahan sitä uskotella itselleen vaikka mitä, mutta eipä se roinarin tulos siitä ainakaan tipu.
Huom! En kyllä kannusta lääkkeiden käyttöön, mutta valitettavasti se on ainoa tapa pärjätä, poissuljettuna toki kärpässarjat, missä on 45 kiloisia anorektikkoja nostamassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom