N.O.Kummonen
Banned
Mä voin rikkoa sun haavemaailman sanomalla, että yhtälailla siellä dropitellaan paita päällä. Sorry vain, mutta puhdas urheilu on käsite, joka on vain sun omassa pääkopassa.
Sillähän sä voit ainakin itse uskotella itsellesi olevasi ns. kilpailukykyinen ns. voimiltasi, koska ukot vetää muka samat roinat kun sä ja käyttää vielä penkkipaitaa, joka auttaa kaikilla vähintään 50 kiloa. Kuitenkin ukot läpäisee doping testit. Testit eivät kuitenkaan kerro, että käyttääkö testit läpäissyt nostaja jotain muuta vai ovatko he oikeasti puhtaita. Sitä ei voi yksinkertaisesti edes suuri ja mahtava Mikekään tietää. Sen "tiedon" saat täysin yhtälailla hatusta kuin minä käsitykseni puhtaasta urheilusta. Paitsi tietysti sillä erolla, että on lukematon määrä nostajia, jotka eivät jää testauksesta huolimatta kiinni. Hehän tosin eivät voi olla puhtaina vahvempia kuin sinä. Sinähän tiedät kaiken voimanhankinnasta vai voisiko sittenkin olla että et...
Villi heitto vaan. Mutta jos joka väliin tarjoamasi 2 x 6 olisi oikeasti hyvä voimaohjelma, niin ehkä Sheiko tai Simmons tai edes joku voimanhankinnasta tietävä ja sitä tutkinut tarjoaisi sitä edes vaihtoehtona, mutta kun ei.
Olet penkannut natuna jotain puoltoistasataa. Se tulos sulla on mun "rankinglistassa"! Mä voin käyttää (ja käytän) tohon sun roinaamiseen samaa analogiaa. Ei ukko itse mitään nosta. Kaikki mitä olet saanut roinaamalla lisää ei mielestäni ole treenaamalla saatua. Niistä kiloista (oli ne sitten hauiksissa tai penkkituloksessa) voit ottaa itsellesi ihan yhtä paljon kredittiä kuin mielestäsi paitanostaja voi ottaa varusteella parannetusta tuloksestaan. Sillä erolla että natu paitanostaja treenaa kovalla työllä loppuojennuksen kuntoon ja on näin ollen edes jotain tehnyt itse.
Mä voin rikkoa sun haavemaailman sanomalla toi sun roinaamalla ja huonolla voimaohjelmalla saatu keskinkertainen tulos pelkässä penkissä ei anna kovin kovia perusteita arvostella oikeita urheilijoita, vaikka sulla suoni hauiksessa näkyisikin.