N.O.Kummonen
Banned
Saavutukset löytyy kyllä tuosta aiempaa ja "kisailijoita"-threadistä. En muista olenko ottanut varusteitta salipenkistä 155 kg. Pari viikkoa sitten otin kevyellä viikolla helpon 150 kg ja paidalla 182,5 kg. Penkkaamisen ohella kyykkään 250 kg ja veto 242,5 kg (puoli vuotta vanhoja tuloksia) . Nyt en ole kyykkyä tai normaalia vetoa koittanut, mutta noista on tod. näk hieman kehityttty, koska taanoinen box-kyykky oli 222,5 kg (+ 50- 70 kg kumeista) ja jullesta otin 3 x 222 kg. Tuossa natutuloksia. Roinatuloksia minulla ei ole. Takana on monia vuosia treeniä ja erilaisia voimatreeniohjelmia. Niiden aikana olen kasvanut noin 5 cm pituutta ja painoa on tullut parhaimmillaan 40 kiloa lisää ilman merkittävää rasvaprosentin kasvua. Tällä hetkellä treenaan WSB ohjelmalla. Puolustukseksi täytyy sanoa, että olen mielestäni melko huonolahjainen lajiin. En koskaan ole ollut lapsena esim. vahva ikäisekseni enkä muutenkaan kovin urheilullinen.
Metodit joita toin esille eivät ole omia juttujani vaan niillä on saatu laajalla rintamalla melkoisen hirmuisia tuloksia aikaan. Siksi en näe merkitystä sillä mitä minä olen niillä saanut aikaan, vaan mitä niillä on saavutettu laajemmalla otoksella. Ne on siis testattu lukuisilla henkilöillä eikä yhdellä tai kahdella tai edes kahdella kymmenellä.
Metodit joita toin esille eivät ole omia juttujani vaan niillä on saatu laajalla rintamalla melkoisen hirmuisia tuloksia aikaan. Siksi en näe merkitystä sillä mitä minä olen niillä saanut aikaan, vaan mitä niillä on saavutettu laajemmalla otoksella. Ne on siis testattu lukuisilla henkilöillä eikä yhdellä tai kahdella tai edes kahdella kymmenellä.