Originally posted by Kraftwerk n
Mä en ymmärrä, että mitä helvetin sotaa sinä Kummonen käyt varusteiden puolesta? Mitä sinä sillä voitat? Itse en ainakaan tykkää varusteilla nostamisesta, mutta pakko niitä on käyttää jos meinaa menestyä. Itse en ainakaan moittisi yhtään, jos varusteet Ipf:ssä kiellettäisiin. Vaikka en varusteista pidäkään, niin en minä helvetti anna muille sellaista etua, että jättäisin ne käyttämättä..
Onneksi Ipf:n puolella ei ole varusteiden puolella menty niin yli, kuin esimerkiksi jenkeissä.. Mutta parempihan se aina vähempi olisi.
Eli edes joku voimanostaja on sitä mieltä että varusteet ovat perseestä? miksi hyvät liike pitää pilata nostamalla varusteilla?
jos ei nuita varusteita käyttettäisi niin ihan normaali lippalakki tero tietäisi kuinka paljon joku nostaa penkistä?
ihan sen takia että se pystyy itse käydä testaamassa salilla kuinka paljon penkistä nousee, toisaalta voimanosto ei katsojia kaipaa.
Nyt kun käytetään varusteita niin lippa lakki terokin alkaa epäilemään että auttaa nuo varusteet vai ei? lajia vie taakse päin tuollainen pelleily.
Mutta onhan se naurettavaa että sm tason raw kisoja ei ole.