Originally posted by N.O.Kummonen
Ja varusteet sitten ovat vai!? Suurista kansainvälisistä liitoista, IPF, WPC ja WPO, mikään liitto ei kiellä varusteita.
No, perkele. Ainakin nyt kello 19.44 sunnuntaina 26. lokakuuta tuossa viestissäni on lauseen: "Niin, mutta eihän niitä ole säännöissä kielletty." perässä kuolaava hymiö sekä hymiö, joka näyttää kylttiä, jossa lukee "VANHA". Ne on laitettu siihen perään siksi, että ne selventäisivät edeltävää lausetta, joka on vitsinä sekä vanha että tasoltaan sellainen, että se tulee kuolaavan eläjän suusta. Lisäksi selvennykseksi seuraavan kappaleen alkuun on laitettu lisäyksenä sana "asiallisemmin", joka tarkoittaa, että siinä on vähän enemmän vakavissaan kirjoitettua jutskaa. Selvensikö tämä yhtään after attack-tunnelmia?
No kukaan ei kai pakota katsomaan voimanostoa eli, jos varusteet vituttaa, vaihda kanavaa. Maan päältä ei varmaan löydy sellaista voimanostajaa, joka kaipaa sinun arvostustasi tai kiinnostustasi lajia kohtaan.
Äläs nyt. Ajattelepa, kun tässäkin threadissa väläyteltiin sellaista tilannetta 10 vuoden päässä, jossa voimanosto on ihan vastaavassa asemassa kuin muutkin lajit. Ei varmaan kannatus haittaisi yhtään sitä ennenkään. Hyi sinua.
Eipä ole erikoinen perustelu sekään, kun sanotaan, että nostaja näyttää tyhmältä. Varsinkin, jos se tulee, jonkun paitaa kokeilemattoman tai siitä hyötyä saamattoman suusta, jolla käytyjen voimanostokisojen kohdalla on pitkä viiva.
No, tietty järkensä siinä kyllä on. Tosin tuskin nostajakaverin näkökulmasta, mutta tavallisen pulliaisen, joka istuu siellä katsomossa. Se
saattaa ihmetellä, miksi miehen kädet on hassusti sen astellessa penkille.
Kiusallani vedän tähän vielä yhden lajin mukaan esimerkiksi. Varusteita koittamattomat ja niitä silti pois vaativat, voimalijoiksi itseään kutsuvat ovat yhtä vakaalla pohjalla kuin, jos minä, edes mikroautoa ajamaton vaatisin formuloista pois turvaohjaamoja ja turvakaaria sekä lisäksi haluaisin pois kuljettajien kypärät. Perustelisin vaateitani sillä, että kyllä niinkin voi ajaa turvallisesti. Pitää vaan ajaa tarpeeksi hiljaa. Kokemuksena päivittäinen tieliikenne.
Kamaan. Sivulla 1 tässä threadissahan tuota kypärähommaa on jo sivuttu. Mielestäni se riittää. Mutta otitpa vielä kerran sen kuitenkin käsittelyyn. Tosin jos olet keksinyt, miten treenataan pää (fyysisesti) siihen kuntoon, että se kestää 300 km/h saavutetut asfaltti-ihottumat, niin kerro ihmeessä jollakin autourheiluun liittyvällä foorumilla, kuinka se tehdään. Silloin olen valmis myöntämään formulakuskien työmoraalittomuuden. Ehkä.
Baarikellolla taitaa olla yhtä vahva kokemuspohja sekä voimanostossa, että kalsarisuksimisessa. Käytyjä kisoja ____ Joten eikun hiihtoliiton sivuille, mars! DLTDHYOYAOYWO!
No, mutta kun ISO POIKA sanoi tämän threadin sivulla 1:
Tottahan se on aina kovempi jamppa, joka saman raudan varusteitta nostaa.
Minkäpä tuolle mahtaa. Kyllä minä olen ISON POJAN kanssa tässä asiassa samaa mieltä, vaikka hiihtourani, koulutukseni, ikäni, sukupuoleni ja asumismuotoni ja käymieni voimanostokisojen välille ei löytäisi yhteyttä edes Fox ändöö Mulder. Perkele.