Penkkipaita suoraan hanurista....

Originally posted by fullpower
ON kyllä ihme itkemistä koko keskustelua. Veikkaanpa että moni täälläkin arvostelleista ei ole paitaa päällä käyttänytkään saati sitten nostanut sillä.

Sillon kun vielä kisasin oli penkki 180 ilman paitaa ja 215 EHPHD:llä. Onko tässä mitään järkeä? Farkulla olisi tullut samalla todennäköisyydellä 230.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Raven
Tuskin noinkaan sanoin. Vai?

Ja jos paikat eivät kestä maksimia ilman paitaa, paidalla kestää ja pystyy hyvin nostamaan ilman ongelmia, niin miksi ihmeessä sitä paitaa ei saisi käyttää/yrittää nostella maksimeita kisassa, kun säännötkin sen sallivat?
Sun mielestä pitäis vaan luovuttaa koko homma ja siirtyä puluja ruokkimaan...

Jep.Niinkuin muissakin lajeissa. Jos painonnostaja rikkoo polvensa pahasti, ura huipulla on ohi. Kun Zelesnyltä meinasi loppua ura olkapäävammaan, ura oli vähällä loppua. olisiko kans.väl. yleisurheiluliiton pitäny keksiä uusia varusteita, jotta olkapäävammaiset voisivat kisata huipulla? Ymmärrätkö, vai yritätkö edes ymmärtää?

Huippu-urheiluun kuuluu vammat niinkuin paska peräsuoleen!

Originally posted by jarre55
Kun Zelesnyltä meinasi loppua ura olkapäävammaan, ura oli vähällä loppua. olisiko kans.väl. yleisurheiluliiton pitäny keksiä uusia varusteita, jotta olkapäävammaiset voisivat kisata huipulla? Ymmärrätkö, vai yritätkö edes ymmärtää?

Huippu-urheiluun kuuluu vammat niinkuin paska peräsuoleen!

Vammat kyllä kuuluvat urheiluun, entä sitten. Jos sä olet luovuttaja ja peräännyt heti kun kynsikin katkeaa, niin se on sun ongelma. Vamma ei ole yhtä kuin lopettaminen.

Kyllähän niilläkin varusteita on. Moni joutuu käyttämään selässä vöitä tai jaloissa kaiken maailman tukisiteitä, että pystyvät heittämään.. Nämäkin siis pitäis kieltää, koska he eivät ole saaneet itseään treenaamalla tarvittavan terveiksi ja täten auttavat kilpailemisessa ja tuloksissa..
Ja turha sanoa.. En vertaa näitä penkkipaitaan vaan tohon sun naurettavaan väittämään, että pitäis lopettaa.
Mahtaa sullakin olla tylsä elämä, jos pienestäkin asiasta olet aina luovuttamassa.

Farkulla olisi tullut samalla todennäköisyydellä 230.

Et välttämättä olisi saanut kiloakaan enempää. Itse sain mahtavat 2.5kg. Monet ovat saaneet vähemmänkin. Yksi sai 10kg enemmän kuin raw nostonsa.
Farkkupaita ole mikään automaattinen +50kg lisää tulokseen. Senkun kokeilet, niin ei tartte arvuutella.

Vammat kyllä kuuluvat urheiluun, entä sitten. Jos sä olet luovuttaja ja peräännyt heti kun kynsikin katkeaa, niin se on sun ongelma. Vamma ei ole yhtä kuin lopettaminen.

No, olisihan siinä vielä yksi mahdollisuus. Kun se olkapää on mennyt paskaksi, yrittää se treenata taas sellaiseen ja entistäkin ehompaan kuntoon siten, että pystyisi kilpailemaan taas huipulla. Jos ei sittenkään pystyisi, niin sitten hyppäisi kyydistä. Luovuttamistahan se on se varusteiden käyttö - keihäällä tai tangolla.

Kyllähän niilläkin varusteita on. Moni joutuu käyttämään selässä vöitä tai jaloissa kaiken maailman tukisiteitä, että pystyvät heittämään.. Nämäkin siis pitäis kieltää, koska he eivät ole saaneet itseään treenaamalla tarvittavan terveiksi ja täten auttavat kilpailemisessa ja tuloksissa..
Ja turha sanoa.. En vertaa näitä penkkipaitaan vaan tohon sun naurettavaan väittämään, että pitäis lopettaa.
Mahtaa sullakin olla tylsä elämä, jos pienestäkin asiasta olet aina luovuttamassa.

Väitteeni ei ole naurettava. itse olet naurettava kun et kestä varustekritiikkiä, vaan epäilet elämäni laatua.
lopetin nostelut vuonna 1995 jolloin kisasin viimeisen kerran.
Syy miksi nykynostajat (suurin osa) puoltavat makkarankuorivarusteita henkeen ja vereen on siinä, että kantti ei kestä nostaa kovia rautoja ilman varusteita. kun on kisassa saanut 220 penkistä jollain vitun farkkupaidalla, saavuttanut arvostusta kaveripiirissä, niin ei halua näyttää todellista voimatasoaan penkkaamalla RAW:na 190...:lol2:

Et välttämättä olisi saanut kiloakaan enempää. Itse sain mahtavat 2.5kg. Monet ovat saaneet vähemmänkin. Yksi sai 10kg enemmän kuin raw nostonsa.
Farkkupaita ole mikään automaattinen +50kg lisää tulokseen. Senkun kokeilet, niin ei tartte arvuutella.

Aikanani kokeilin ihan tarpeeksi. Kun menin SM:n niin voit arvata että kaikki mahdolliset kokeiltiin jottei olisi antanut tasoitusta muille. itselläni oli sellainen tekniikka että paidasta sai kovan hyödyn. Mitä enemmän kirjamia (siirryin asteittain HD:stä HPHD:n ja sieltä EHPHD:n) ja mitä pienempi koko, aina vaan tuli enemmän... sairasta.

Aikanani kokeilin ihan tarpeeksi. Kun menin SM:n niin voit arvata että kaikki mahdolliset kokeiltiin jottei olisi antanut tasoitusta muille. itselläni oli sellainen tekniikka että paidasta sai kovan hyödyn. Mitä enemmän kirjamia (siirryin asteittain HD:stä HPHD:n ja sieltä EHPHD:n) ja mitä pienempi koko, aina vaan tuli enemmän... sairasta.

ahaa, jos olet kokeillut ipf paitoja, niin voitkin varmuudella sanoa mitä saat farkulla. No selvä, hyvä kun tiedät.

Originally posted by Olbe
:worship: Aamen.

Jenkki kehittää uuden paidan ja nostaa. Mitäs tekee muut? Seuraa perässä paska housussa ja vinkuu. Onnea valitsemallaan tiellä.

AAAAAAMMMEEEEEN.

ahaa, jos olet kokeillut ipf paitoja, niin voitkin varmuudella sanoa mitä saat farkulla. No selvä, hyvä kun tiedät.

Sama kaveri se siellä paidan sisällä on, ihan vitun typerää että eri paidoilla saa kikkailtua lisää tuloksia. Mitäs sä raven olet ottanut 3 tuomarin alla ilman paitaa ihan omin voimin ja mihin sarjaan? 245 tulee sulla triplafarkulla, mites on todellinen voimataso?

Paska housussa on helpompi vinkua kuin nostaa.

Syy miksi nykynostajat (suurin osa) puoltavat makkarankuorivarusteita henkeen ja vereen on siinä, että kantti ei kestä nostaa kovia rautoja ilman varusteita. kun on kisassa saanut 220 penkistä jollain vitun farkkupaidalla, saavuttanut arvostusta kaveripiirissä, niin ei halua näyttää todellista voimatasoaan penkkaamalla RAW:na 190...

Mä saan kaveripiirissäni arvostusta ihan toisilla ominaisuuksilla kuin Penkki- tai yhteistuloksella, että joke´s on you!

Suurin syy taas siihen, että varusteita soimataan ovat nostajat joiden itsetunto ei kestä sitä, että muut nostavat enemmän kuin he puhumattakaan siitä, että muut nostaisivat paljon enemmän kuin he. Samaan aikaan heillä on myös niin huono työ moraali, että he eivät jaksa joko opetella ottamaan hyötyä irti varusteista tai eivät koita niitä laisinkaan. Mä olen mielummin keskinkertainen kovassa seurassa kuin vahvin ruikuttaja.

Jenkki kehittää uuden paidan ja nostaa. Mitäs tekee muut? Seuraa perässä paska housussa ja vinkuu. Onnea valitsemallaan tiellä.

Mitä tekee Baarikello? Nostaa vajaat puoltoista kertaa omapainon penkistä salilla ja arvostelee näsäviisaasti niitä, jotka ottaa 2-3 kertaa omapainon kisassa. Mene ittees! Onnea valitsemallasi tiellä, joka taitaa muuten olla umpikuja vai ympyrääkö kierrät.

Originally posted by Mike
Mitäs sä raven olet ottanut 3 tuomarin alla ilman paitaa ihan omin voimin ja mihin sarjaan? 245 tulee sulla triplafarkulla, mites on todellinen voimataso?

220kg olen ottanut, mutta se ei ollut mikään virallinen kisa. Painoa silloin 103kg, ikä 19v.
Viime vuonna otettu (ei kisassa) 230kg. Painoa 85kg..
Jos tutustuisit sääntöihin, niin tietäisit että tripla ei ole sallittu ja en myöskään edes nosta farkulla.

Minkä takia mun pitäis todistaa sulle yhtään mitään. Ja mikä ihmeen takia mun pitäis käydä jossain raw-kisoissa, kun niistä en hyödy yhtään mitään?
Mielelläni puen sen paidan päälle ja käyn yrittämässä rahapalkintoja.
Ja koska tiedän että olkapääni ei kestä jatkuvaa kilpailua raw-kisoissa, niin miksi riskeeraisin jonkun protsku purkin takia?

Heti kun sanot mitä hyötyä raw-kisoissa käymisestä olisi, niin menen ilman muuta.

220kg olen ottanut, mutta se ei ollut mikään virallinen kisa. Painoa silloin 103kg, ikä 19v.

No mutta kysyinköhän minä salituloksia?

No oli se varmaan yhtä virallinen tapahtuma kuin se (hei-emme-oikeissa-kisoissa-pärjää-niin-perustetaan-oma-liitto)raw-kisa, jossa sinä oman tuloksesi Mike nostit. Ihan yleisestä mielenkiinnosta vaan kysyisin, että oliko kyseisissä kisoissa tuomarikortin suorittaneita tuomareita. Onko kyseisellä liitolla edes tuomarikoulutusta vai onko se niin, että frendit tuomitsee nostot? Tuomareina aina ne kellä on paikat paskana!:lol2:

Minkä takia mun pitäis todistaa sulle yhtään mitään. Ja mikä ihmeen takia mun pitäis käydä jossain raw-kisoissa, kun niistä en hyödy yhtään mitään?

Oikein! Miksi kilpailla keksityillä säännöillä korttelin vahvin kisassa, kun voi kilpailla parhaiden kanssa ja parhaita vastaan.

Nykyään taitaa olla raw kisoissa ihan kohtuullisen hyvä tuomaritaso. Näin ei kuitenkaan ollut vielä jokin aika sitten ja vieläkin aika monissa kisoissa on vain 1 tuomari. Ja sekin hyväksyy kaiken, kunhan vain ylös tulee.

Originally posted by Baarikello

AAAAAAMMMEEEEEN.

Joko muuten jenkit on alkanut kehittämään paitaa jossa olisi hydrauliikka? Saadaan penkkikisat ihan uusiin sfääreihin kun tulokset nousee päälle tonnin :thumbs:

Parinkymmenvuoden päästä maailmanparhaimmisto nosteleekin jo sitten 20x oman painon kisoissa :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom