Penkkiohjelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FroZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ittellä tällä hetkellä maksimi on 70kg. Ajattelin ottaa ohjelman käyttöön 1 reeni viikossa. Silti en usko että 16 viikon päästä nostan tuon 5x70kg. Se olin aika perkuleen iso kehitys meinaa kalasen sarjapainolaskurin mukaan 5x70kg = 1x82. Eli 16viikon päästä maksimini olisi noussut 12kiloa :D Noh kirjottele tänne sitten miten on menny alku ainakin näyttää suht. kevyeltä meinaa vasta 5viikolla pitäs saada 60kilolla vitonen ja olen tehnyt sillä jo 2x6:kin.

Ittellä tällä hetkellä maksimi on 70kg. Ajattelin ottaa ohjelman käyttöön 1 reeni viikossa. Silti en usko että 16 viikon päästä nostan tuon 5x70kg. Se olin aika perkuleen iso kehitys meinaa kalasen sarjapainolaskurin mukaan 5x70kg = 1x82. Eli 16viikon päästä maksimini olisi noussut 12kiloa :D Noh kirjottele tänne sitten miten on menny alku ainakin näyttää suht. kevyeltä meinaa vasta 5viikolla pitäs saada 60kilolla vitonen ja olen tehnyt sillä jo 2x6:kin.

Ihan hyvin mahdollinen tuo kehitys on noissa sarjapainoissa vielä. :thumbs:

Miks vaan 1 treeni? Eikö ole vai aikaa enempään? Jos vain on, niin 2 treeniä olisi hyvä. Kehityskin nopeampaa.

Onko porukalla minkälaisia kokemuksia tosta 5x5-ohjelmasta ?

Mulla on tullut pienoinen stoppi penkkiin n.95kg kohdalla, eikä sarjapainot ole kehittynyt miltei ollenkaan muutamaan(3-4) kuukauteen, joten ajattelin kokeilla jos lähtis nousuun. :)
Aika mahdottomalta tuo kuulostaa, että 4kk päästä nousisi maksimillani jo 5 kertaa...

Ikää on 15 ja paino n.73

http://www.joeskopec.com/five.html
voiko ton treenin vetää 8 viikossa eli kaks ohjelman mukaista treeniä viikossa?
mielipiteitä...
Veikkaisin, ettei ainakaan viiminen 5x-sarja vanhalla ykkösellä tule kahdeksassa viikossa. Sehän nyt ei välttämättä haittaa, jos saisi viikon 11 tai edes viikon 8 sarjat tehtyä, sillä nekin jo antavat laskurilla vanhaa ykköstä suuremman maksimin. Muistaakseni täällä pakkiksella joku sanoi, ettei tuo ole erityisen hyvä ohjelma. Yksi vaihtoehto olisi varmaan tehdä tuota ohjelmaa kerran viikossa ja sitten viikon toiselle penkkipäivälle kehittää jotain muuta kevyttä sarjaa.

http://www.joeskopec.com/five.html
voiko ton treenin vetää 8 viikossa eli kaks ohjelman mukaista treeniä viikossa?
mielipiteitä...

Aika yks toikkonen toi ohjelma ja lineaarinen progressio. En kyllä lähtis koittaan tolla ohjelmalla vaikka monet reenaa vuosikausia 5x5 tyylillä.
Vaihtelu sarjamäärissä ja toistoissa tuo helpommin kehitystä liikkeissä ja kokonaisvolyymin nostaminen maltilla on myös järkevää.
Jos jonkun progression penkkiin niin kannattaa kokeilla 3x4->6x6 tyylistä ohjelmaa ja laskea prosentit. Sillä sain ainakin itse peruskaudella hyvää kehitystä. Ohjelma löytyy 3x4->6x6 keskustelusta.

Jako:
ma: pp
pe: nopeus pp esim. 8x2x60-70%

Ruokaa:
Proteiinia 2g/painokiloa kohti
Kalorit ylikulutuksen

Lyhyesti kerrattuna.:dance2:Muita neuvoja en jaksa enää kirjottaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks vaan 1 treeni? Eikö ole vai aikaa enempään? Jos vain on, niin 2 treeniä olisi hyvä. Kehityskin nopeampaa.
No jos oot vähänkin tätä threadia lukenut niin huomaat mitä täällä on puhuttu ylikunnosta. Että jos vetää 2x viikkoon niin aika varma ylikunto siinä 5-6 viikon kohalla.. Itse perehdyin vasta nyt tarkemmin tohon ohjelmaan ja huomasin, että pitäshän se 5x70kg tulla jo 14 viikollakin :D

En löytänyt topiccia, mis käsiteltiin sitä venäläistä penkkiohjelmaa, mutta itse aloitin sen eilen. Tuntuu aluks ihan pirun kevyeltä ne sarjat...? Ja kolmesti viikkoonhan sen mukaan penkki tehdään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom