Noniin te vanhat penkkikonkarit. Pistäkäähän mielestänne ehdottomasti paras penkkiohjelma, jolla saa tissit kasvamaan oikein urakalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin te vanhat penkkikonkarit. Pistäkäähän mielestänne ehdottomasti paras penkkiohjelma, jolla saa tissit kasvamaan oikein urakalla.[/QUOTE,
6 tai alle toistot, sarjoja 12 tai enemmän. Katkeamatonta kehitystä 4vuotta. Treenikertoja yksi viikkoon.
Ittellä tällä hetkellä maksimi on 70kg. Ajattelin ottaa ohjelman käyttöön 1 reeni viikossa. Silti en usko että 16 viikon päästä nostan tuon 5x70kg. Se olin aika perkuleen iso kehitys meinaa kalasen sarjapainolaskurin mukaan 5x70kg = 1x82. Eli 16viikon päästä maksimini olisi noussut 12kiloa :D Noh kirjottele tänne sitten miten on menny alku ainakin näyttää suht. kevyeltä meinaa vasta 5viikolla pitäs saada 60kilolla vitonen ja olen tehnyt sillä jo 2x6:kin.
Ittellä tällä hetkellä maksimi on 70kg. Ajattelin ottaa ohjelman käyttöön 1 reeni viikossa. Silti en usko että 16 viikon päästä nostan tuon 5x70kg. Se olin aika perkuleen iso kehitys meinaa kalasen sarjapainolaskurin mukaan 5x70kg = 1x82. Eli 16viikon päästä maksimini olisi noussut 12kiloa :D Noh kirjottele tänne sitten miten on menny alku ainakin näyttää suht. kevyeltä meinaa vasta 5viikolla pitäs saada 60kilolla vitonen ja olen tehnyt sillä jo 2x6:kin.
Veikkaisin, ettei ainakaan viiminen 5x-sarja vanhalla ykkösellä tule kahdeksassa viikossa. Sehän nyt ei välttämättä haittaa, jos saisi viikon 11 tai edes viikon 8 sarjat tehtyä, sillä nekin jo antavat laskurilla vanhaa ykköstä suuremman maksimin. Muistaakseni täällä pakkiksella joku sanoi, ettei tuo ole erityisen hyvä ohjelma. Yksi vaihtoehto olisi varmaan tehdä tuota ohjelmaa kerran viikossa ja sitten viikon toiselle penkkipäivälle kehittää jotain muuta kevyttä sarjaa.http://www.joeskopec.com/five.html
voiko ton treenin vetää 8 viikossa eli kaks ohjelman mukaista treeniä viikossa?
mielipiteitä...
http://www.joeskopec.com/five.html
voiko ton treenin vetää 8 viikossa eli kaks ohjelman mukaista treeniä viikossa?
mielipiteitä...
No jos oot vähänkin tätä threadia lukenut niin huomaat mitä täällä on puhuttu ylikunnosta. Että jos vetää 2x viikkoon niin aika varma ylikunto siinä 5-6 viikon kohalla.. Itse perehdyin vasta nyt tarkemmin tohon ohjelmaan ja huomasin, että pitäshän se 5x70kg tulla jo 14 viikollakin :DMiks vaan 1 treeni? Eikö ole vai aikaa enempään? Jos vain on, niin 2 treeniä olisi hyvä. Kehityskin nopeampaa.