Penkkiohjelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FroZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kokemuksia: Mulla toi ohjelma tökkäs 8 kohtaan, missä 95% piti saada vitonen, mutta meni vaa nelonen. Seuraavalla kerralla sama juttu. Sen jälkeen, tällä viikolla kokeilin ykköstä vaikkei vielä aika oliskaa ollu, mutta kuitenki. Ja olihan se ykkönen noussu 7.5 kg. :thumbs: Että ihan hyvin toiminu mun kohdalla, toi olikin ensimmäinen varsinainen ohjelma jonka tein, tähän asti omia kuvioita noudatellu..

Mä vedin tota 1 kerran viikossa ja ihan hyvin nousi ylöspäin,vaikka pari kertaa hain vauhtii alemat tasolt. Maximi nousi 5kg. Jatkan ohjelmaa heti kun selkä on taas kunnossa (selkä ei hajonnu tätä ohjelmaa tehdessä ;) )

Mulla on tuo treeni 11 edessä tämän viikon perjantaina. Ihan luottavaisin mielin lähdetään, kun kymppi meni läpi melkos kevyesti :)

Oon tähän mennessä tykännyt ohjelmasta todella paljon. Varsinkin tekniikka on parantunut roimasti.

Maximi

Eli tästä ohjelmasta sen verran että, kun esimerkiksi oletetaan 100kg maksimiksi ohjelmaa alottaessa, niin lasketaanko arvot koko ohjelman ajan sen 100kg:n mukaan? ja mahtaisko vastaote penkkiä/tate pressiä löytyä kuvitettuna tai ohjeistettuna mistään?

:offtopic:

mikä on sivultanosto käsipainoilla? Onko se siis tavallinen pystypunnerrus vai jokin muu?

ja toinen että mikä on vipunosto edestä? ihan normaali vipunosto?

:rolleyes:

Itellä on tuo kyseine ohjelma ekaa kertaa kokeilussa ja oon päässy toiseen max viikkoon. Tuntuis ainaki tekniikka parantunee ja rauta tuntuu toisinaan paljonki kevyemmältä ku aikasemmi. Tarkoitus on laskea prosentit aloitusmaksimista, mutta onpa tangossa mitä tahansa pitää se punnertaa ylös kaikkia voimia käyttäen,RÄJÄHTÄVÄSTI. Tai ainaki näin oon ymmärtäny. :david:

Pate sanoi:
Síinähän lukee:8 Week 5x5 Workout Generator
( 2 workouts per week )

Eli kaks kertaa penkkiä viikossa!! Tollasella ohjelmalla saa ainakin ittelleen kovan ylikunnon!

millä perusteella? :rolleyes:

onko kellään kokemuksia tästä enempää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PunttiPeTe sanoi:
Tuntuis ainaki tekniikka parantunee ja rauta tuntuu toisinaan paljonki kevyemmältä ku aikasemmi.

Se on helvetin hyvä ohjelma Pete ja toimii mut vaan tiettyyn pisteeseen. Ainakin omalta osaltani nyt teen vasta 5 tain noh:D viitonen tuli avulla mut mut sillä millä piti ohjelman mukaan tehdä viimevuonna kun oli maxit 120...et kyl tossa vähän omituisuutta on mut tiettyyn pisteeseen...tiettyyn pisteeseen..ite käytän sovellettua 5*5 tällä hetkellä ja tuntuis toimivan homman nimi on et laittaa ne isoimmat romut vähän järkevämmiksi...esim. jos kaveri on vaik 170 kg penkki kunnossa ykkösen puolesta niin ei sellasta jätkää ookkaan ketä sen 170 ottaa ohjelman lopussa 5 kertaa:david:

tekee kahden kuukauden ohjelman kerran viikossa tyylillä ja laskee prosentit todellisesta tämän hetkisestä maksimista niin kyllä toimii.. Kunhan muistaa tehdä vaan alusta asti tasan ne painot, mitä ohjelma on laskenu.. Vaikka tuntuis kuinka kevyeltä, niin painoja ei lisäillä.

Jos tuntuu aluks kevyeltä, niin keskittyy tekemään joka toiston vaikka merkistä ja niin räjähtävästi kuin pystyy.. tekniikan parantamisellakin tekee jo paljon.

HarryG sanoi:
tekee kahden kuukauden ohjelman kerran viikossa tyylillä ja laskee

Selvennäs vähän! kahden kuukauden ohjelman kerran viikossa? pidän kyl kantani vielläki toi toimii pienenpiin painoihin viel ihan kohtalaisen hyvin mut voitko väittää että jos punnerrat vaikka 160 hikisesti ja aloitat ohjelman seuraavana päivänä niin kun ohjelma on loppu niin 160 nousee 5 kertaa:anssi: en usko en sitten millään:piis:

E_k_i sanoi:
Selvennäs vähän! kahden kuukauden ohjelman kerran viikossa? pidän kyl kantani vielläki toi toimii pienenpiin painoihin viel ihan kohtalaisen hyvin mut voitko väittää että jos punnerrat vaikka 160 hikisesti ja aloitat ohjelman seuraavana päivänä niin kun ohjelma on loppu niin 160 nousee 5 kertaa:anssi: en usko en sitten millään:piis:

Harry=:wanha:

Siis kuudentoista viikon.. eli 4kk... Rinnan voi ottaa kevyesti toisen kerran viikossa..

Voit olla oikeassa, et toimii pienempiin maximeihin. Mut on toi mahdollista kuitenkin... vaikka 160 ykkösellä :)

HarryG sanoi:
vaikka 160 ykkösellä :)

noh tämä kaveri ketä saa niin ottakoon yhteyttä. On se meinaan perkeleen moista kehitystä, sitä sinäkään et voi väittää ´HarryG ettei olisi oikea rantojen kunkku tuo kaveri ketä saa:david: vai mitä :)

E_k_i sanoi:
noh tämä kaveri ketä saa niin ottakoon yhteyttä. On se meinaan perkeleen moista kehitystä, sitä sinäkään et voi väittää ´HarryG ettei olisi oikea rantojen kunkku tuo kaveri ketä saa:david: vai mitä :)

Onhan se perkeleenmoista. En väitä vastaan :) Ei se kuitenkaan mahdotonta ole.. Tosin nyt kun alkaa miettimään, niin saa kyllä aikamoinen sonni olla, et 30 kg tulee ykköseen lisää 4 kk:ssa.. mitä tää sarjaparannus suurin piirtein tarkoittaisi.

Kuitenkin kantsii kokeilla. 5*5 -metodit on kuitenkin voimantuotossa se paras. Noi prosentit on suuntaa antavia + Ohjelmat lupaa aina liikoja, riippuen tietenkin yksilön genetiikasta.

Harmi ettei sitä rantojen kunkkua enää tule.

Síinähän lukee:8 Week 5x5 Workout Generator
( 2 workouts per week )

Eli kaks kertaa penkkiä viikossa!! Tollasella ohjelmalla saa ainakin ittelleen kovan ylikunnon!

5x5 ohjelmasta: Oon tehny neljä viikkoo ja penkki 90kg:sta --> 100kg:n! Teen 2 rintaa pv viikossa; Ekana tasapenki 5x5 , tokana rinta päivänä Vinopenkii 4x6 ja kapeepenkki 4x5-6! (itse asiassa noil on 4pv:n väli et se ottaa sen 8pv, eikä viikkoa) Aattelin hinkata tonne 120 kg:n.. sitten rupeen vääntää taas pääasiassa 8-12 sarjaa! Toivon et ykkönen jää sinne 110-115 Kg:n! =)

Milläs tavalla toi sivusto toimii? Ylempään laitetaan maximit, jotka saadaan ykkösellä.. Entäs toi alakohta, joka minua hieman hämää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom