Penkkii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin...oteleveydestä...rinnasta tosiaan loppuu yleensä ekana force...tai ainakin meikeläisellä...tänään kokeilin reilusti alle sallitun 81cm vai paljonko se nyt nykyään on...mut liikku romu oudokseltaan helvetin kevyesti...PITÄÄ KATKASTA KÄDET NIIN ALKAA PAINAMAAN!...KERRAN NOSTIN PAINON!

niin mulla on ainakin penkissä ranteet niin taipuneet taaksepäin koukkuun kuin vain melkein on mahdollista. onko niin hyvä vai pitäisikö muka jaksaa pitää ranteet suorina?? ja siinähän taitaa tulla hieman lyhyempi nostomatkakin kun ranteet ovat taaksepäin taipuneet.

Mitenkä on järjellä selitettävissä, että mun ikäsistä pojista meiän koulussa parhaat penkkaajat treenaa ihan ihmeellisesti.

Esim1. 15v poika. Penkistä vajaa 90kg. Treenaa kotona lähesomaan pelkästään penkkiä, haukkaa ja ojentajia. Treenaa penkkiä lähes joka päivä. Tulokset noussu ihan järkyttävästi viimesen vuoden aikana.

Esim2. 15v poika. Penkistä 90kg. Treenaa 2x viikossa epämääräisesti salilla lähinnä penkkiä, tai penkkiin keskittyen vetää treenit. Penkki kaksinkertastunu vuodessa.

Esim3. Yllätys yllätys 15v poika. Penkistä jo arvattavat 90kg. Alotti treenaamisen tekemällä penkkiä lähes joka päivä kotonansa kunnes penkki oli jonku 80kg, sitten salilla alko käymään.

Ja minä joka koitan treenata kohtuudella, en saa varmaan seittemääkymppiä :cry:

No voi että ihanko 90kg :( Keskittyy vaan omiin treeneihinsä/geeneihinsä ja yrittää tehdä alusta asti kaikki oikein. Mitä sillä 90kg runkkupenalla tekee jos kyykkää 60kg?

Måpå sanoi:
No voi että ihanko 90kg :( Keskittyy vaan omiin treeneihinsä/geeneihinsä ja yrittää tehdä alusta asti kaikki oikein. Mitä sillä 90kg runkkupenalla tekee jos kyykkää 60kg?
Tää nyt ei varmaan ollu se pointtini kuitenkan.

njietro sanoi:
Mitenkä on järjellä selitettävissä, että mun ikäsistä pojista meiän koulussa parhaat penkkaajat treenaa ihan ihmeellisesti.

Esim1. 15v poika. Penkistä vajaa 90kg. Treenaa kotona lähesomaan pelkästään penkkiä, haukkaa ja ojentajia. Treenaa penkkiä lähes joka päivä. Tulokset noussu ihan järkyttävästi viimesen vuoden aikana.

Esim2. 15v poika. Penkistä 90kg. Treenaa 2x viikossa epämääräisesti salilla lähinnä penkkiä, tai penkkiin keskittyen vetää treenit. Penkki kaksinkertastunu vuodessa.

Esim3. Yllätys yllätys 15v poika. Penkistä jo arvattavat 90kg. Alotti treenaamisen tekemällä penkkiä lähes joka päivä kotonansa kunnes penkki oli jonku 80kg, sitten salilla alko käymään.

Ja minä joka koitan treenata kohtuudella, en saa varmaan seittemääkymppiä :cry:
kyllähän se penkki kehittyy penkkaamalla, mutta tuleeko toiminnallinen vartalo? NOT! itsekin yläasteella kehittyi melko kovaa juurikin niihin aikoihin kun sitä maksimia käytiin testailemassa ruokatunnilla. joku aina nosti oman maksiminsa, jolla sitten vahvempi teki myös nousten kohti omaa maksimiansa (egoilua :D ) . kuitenkin kun jaksaa kahtella pidemmälle eteenpäin ja treenata tasaisesti niin tulee sitä voimaa (ja kokoa) josta on muutakin hyötyä kuin että voi kehua "kovaa" penatulostaan.

Nyt on menny jo pari viikkoo samoilla painoilla tuolla 2*6 tekniguella. Ens viikolla jos ei jo painoo saa lisättyä niin paha perii... Muuten jos nostaa tuon 2*6 jollai painoilla ja lisää seuraavaan viikkoon sen 2,5 kiloo ja se ei nousekaan kun 4 tai 5 kertaa niin pitääkö siinä vaiheessa tiputtaa painoja pois vai jynkätä niin kauan et nousee se 6 kertaa

stegtz1 sanoi:
Nyt on menny jo pari viikkoo samoilla painoilla tuolla 2*6 tekniguella. Ens viikolla jos ei jo painoo saa lisättyä niin paha perii... Muuten jos nostaa tuon 2*6 jollai painoilla ja lisää seuraavaan viikkoon sen 2,5 kiloo ja se ei nousekaan kun 4 tai 5 kertaa niin pitääkö siinä vaiheessa tiputtaa painoja pois vai jynkätä niin kauan et nousee se 6 kertaa
Se on itestä kiinni, jos tuntuu että menee liian hikiseen se 6 nii voit tehä samalla painolla vielä ens viikollakin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli hyvä ku oon luullu et jokaseen reeniin pitäs nostaa se 2.5 kiloo :D Alussa
jossain 4 peräkkäisessä reenissä (koko kroppa 3 kertaa viikossa) sain nostettua sitä sarjapainoo 2.5 kiloo mut sit alko hidastuu.. Nykyään nostan sillai hissukseen ja katon miltä tuntuu

Jos painolastin nosto rinnalta ylös takkuilee, kannataisko sitä " räjähtävyyttä" reenata, pidemmillä toistoilla?

Miten muilla suhteutettuna penkki painot => Penkki käsipainoilla? esim 6x100 tavan penkki tangolla ja KP 6x30kg

kerkeekö rintalihas "heikentyä" treenistä josta on ollu 7 päivää aikaa.. eli kun teen keran viikkoon penkin+vinopenkin+kaikkee muutakivaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom