Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä 25v
paino nostohetkellä ~83kg
penamaksimi 175kg varusteina t-paita ja kasa mankkua

Ikä 25v
paino nostohetkellä ~83kg
penamaksimi 175kg varusteina t-paita ja kasa mankkua

Nyt on päässy kyllä kova mies ihan ohi minun huomioista... Kävin äsken katsomassa sun kuva tredin ja olen shokissa:eek: Uskomaton kondis ukolla, varmasti palstan komeimpia natu fysiikoita! Hienoa työtä :thumbs:

Nyt on päässy kyllä kova mies ihan ohi minun huomioista... Kävin äsken katsomassa sun kuva tredin ja olen shokissa:eek: Uskomaton kondis ukolla, varmasti palstan komeimpia natu fysiikoita! Hienoa työtä :thumbs:

Kiitosta kiitosta. :) Matkalla isoksihan tässä vielä ollaan...

Tänään solttu pysäytyksellä ilman varusteita 190.5kg.
pituus 161cm ja juuri mitattu paino 83.8kg sekä rasvaa toi digivaaka näytti 16.7%

Hehe! mortal pisti oman enkkansa ihan vittuillakseen meille muille surkeille penkkaajille. :D Tota kovempaa tulosta omaan painoon suhteutettuna saa tästä tredista selailla tuloksetta! :thumbs:

Vuohella aika kova tulos kans.

Ikä: 23
Pituus: 180
Paino: 85
Rasvat: hyvin normaalit
Treenitausta: salia 1,5v. Massareeniä

Penkki 90 kg...jeeah ROCK'N'ROLL!!!! :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
onhan mulla tässä koneella pari mortalin klippiä. ensin otetaan vaatimattomasti raakana 210kg penkistä ja käsittääkseni pikku puhaltelun jälkeen 200kilon solttu jälki jumppailuksi :D:rock:

Vastataanpa nyt tähän kaikkia niin kiinnostavaan kysymykseen.:D Eli painoa about sata tällä hetkellä,pituutta 191cm ja penkistä susipaskat 130kg. Treenivuosia takana vajaat kolme. Penkkiä ei tehty oikeestaan yhtään tämän vuoden puolelta ja maksimi onkin pyörinyt tuossa paikkeilla yli vuoden. Oikea olkapää ei oikein penasta tykkää eikä viiti turhaan sitä rassata kun kässäreillä pökkäilee ongelmitta. Ja mähän olen heikko kehonrakentaja joten maksimeista viis.:D

Rinta ei juurikaan kaarella nostettuna 105 tällä hetkellä. Heikko lajini, jostain syystä (vahvin ehkä kulmasoutu käsipainolla, 51llä tein 12 eilen, 56:lla en ole kokeillut menisikö 10). 26, ja 184 pituutta, painoa 77 näytti salivaaka eilen. Jalat on heikommat... :itku:

Oho, aikamoinen painonpudotus. Ookko nimenomaan rasvat tiristäny dieetillä veks? vähä :offtopic: :D

Eeeii, kyllä oon onnistunu kadottaan sekä rasvaa, että varsinki lihasta. Ei oo tullu kesällä reenattua eikä syötyä... Näin sitä kutistutaan:)

Eipä meikäläisen voimatasot rinnalla täl hetkel oo parhaat mahdolliset. Treenin alkuaikoina pari vuotta sitte pukkaili 107 kilolla sarjaa penkistä vielä, mutta vasen olkapää alkoi vihoittelemaan. En usko että edes oma paino nousee. 40 kässäreillä pukkailee nykyään vaa...

102,5 kg tuli kaksi kertaa pukattua joskus kauan sitten, painoa taisi olla n.88kg. Nyt ei oo hetkeen tullut kokeiltua loukkaantumisen takia.

Enpä oo penkkimaksimia kokeillu sitten huhti-toukokuun, ja oli tossa kesällä 2kk reenitaukoakin. Mutta sillon nousi 97,5kg omapainon ollessa siinä 70kg kieppeillä.

26.3.2006
Ikää siis 20 v. Rasvat, arvioisin sellanen 17% Pituus 179 cm, paino 78 kilua ja penkki perse penkillä sellanen 125 kiloa. (sotilaspenkki 2x120 kg) ja perse jossain muualla kuin penkillä, joku 130 kiloa. :)

Pitääpä päivitellä, heh! :D
Ikää 21 v. Rasvat varmaan jo ~18, 179 cm/80 kg ja sotilaspenkistä 130 kg :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom