Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
sopiva toisto määrä per sarja on omalla kohdalla 4-8 ja 3 penkki treeni viikossa!! 2 vuoden treenillä 45kg -> 122.5kg ja ikää ei ole paljoa vielä!!!;)

Jospa laittasit jotain video materiaalia, etkä vain toitottaisi tuota tulostas monta kertaa samalla sivulla.

Penaa treenannu koko elämän aikana about (alle) kymmenen kertaa, mutta sitä ennen on vedetty punnerruksia ja muuta sellaista. Pituus 175cm ja paino 72-74kg. Ja edellispäivänä tuli kokeiltua 67,5kg sieltä nousi. :rock:

En ole ikinä' kehittynyt peruspenkissä muiden liikkeiden tapaan. Toki tulos on parin treenivuoden aikana noussut kolmisen kymmentä kiloa, mutta siitä huolimatta teen seitsemän toiston sarjoja kolme vain 75 kilolla. Painoa on 81kg ja pituutta 185cm. Maksimia en ole kokeillut, kai se sitten on jokin 80 ja 90 välimaastossa.

oon reenaillu jotain 4v (melko säännöllisesti),painoa about 65kg ja normipenkistä 110kg.tänää kokeilin 115,ja ei ollu kaukana...oon tehny sotilaspenkkiä nyt 4 viikkoo ja tuntuis että ois jo auttanu toho maximii...

ei huonosti tällä massalla.... !? :/

mä painan 70, pituus on 180, rasvaprosentti on alle 20. oon penkittäny 67,5kg ja varmaan olis noussu 71,25 jos ei olis ollu niin tunkkanen ilma salilla sinä päivänä. jos joku ei usko nii tulee kahtomaa. tai kaveri voi vaikka ottaa videon.

oon reenaillu jotain 4v (melko säännöllisesti),painoa about 65kg ja normipenkistä 110kg.tänää kokeilin 115,ja ei ollu kaukana...oon tehny sotilaspenkkiä nyt 4 viikkoo ja tuntuis että ois jo auttanu toho maximii...

ei huonosti tällä massalla.... !? :/

no ei oo tosiaankaan huono tulos, mutta henkilökohtaisesti mulla on vaikea arvostaa tulosta joka on noin pieni. vaikka se onkin suuri painoosi nähden. tuliko tarpeeksi sekavasti sanottua :D:hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Näitä posteja lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että missä nämä 15-v pojat penkkaavat sen 150 kg. Ikinä en ole omalla salilla (iso sali, paljon tosissaan treenaavia käyttäjiä) nähnyt reilun satasen ylittyvän tällä ikäryhmällä.

:anssi: ? vai tuleeko nuo tulokset jossain omassa autotallissa?

En siis epäile näitä tuloksia :rolleyes: , vaan ihmettelen ei näy moista tuolla IRL...

62kg, kunnon treeni vasta alkamassa, mutta tuosta on hyvä lähteä.

ps. ensimmäinen viesti pakkotoistoon (pitkänajan lueskelun jälkeen) !

Näitä posteja lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että missä nämä 15-v pojat penkkaavat sen 150 kg. Ikinä en ole omalla salilla (iso sali, paljon tosissaan treenaavia käyttäjiä) nähnyt reilun satasen ylittyvän tällä ikäryhmällä.

:anssi: ? vai tuleeko nuo tulokset jossain omassa autotallissa?

En siis epäile näitä tuloksia :rolleyes: , vaan ihmettelen ei näy moista tuolla IRL...

Ja itse ainakin lähtisin 150kg penkillä kisailemaan, vaikka omaa painoa olis saman verran :rolleyes:

Mitat 196/98, penkkitulos 90kg:rock:

Noh, mavesta nousi 2 x 165kg, se on edes vähän paremmalla mallilla.. :)

Nyt on kyllä jossain jotain vikaa.. Ei millään pahalla.. :)

Kaverilla on varmaan varsin pitkät kädet, jolloin kehon mekaniikka soveltuu penkkipunnerrukseen erittäin huonosti. Itselläni oli nuorena sama tilanne. 20-vuotiaana taisin saada pelkällä vyöllä, ilman remmejä (magnesiumia tietysti käsissä) maastavedossa 240, kun penkkipunnerrus oli samaan aikaan vain hieman yli 100 kg. Penkkiä olin tehnyt paljon kauemmin kuin maastavetoa. Maastavedossa vain lähtötaso oli sellainen, että parin viikon kokeilujen jälkeen meni heti 10x120kg ja muutamassa kuukaudessa 10x160kg. Olin toki kyykkyä, jalkaprässiä, kulmasoutua ja alataljaa tehnyt muutamia vuosia. Oma kroppani siis soveltui erinomaisesti vetoon, mutta hyvin heikosti penkkiin. Välilevyt pamahtivat, kun vedossa meni 3x245kg vyöllä. Sen jälkeen tein vielä pieneltä korokkeelta 12x260kg sarjan ja jonkin lyhyen sarjan 320kg:lla, mutta käytännössä vetäjän ura loppui kuitenkin välilevyjen hajoamiseen. Pointti on, että meillä on kaikilla todella erilaiset lähtökohdat treeniin. Jollain on optimaalinen rakenne punnerrusliikkeisiin ja toisella taas vetoon tai kyykkyyn. Osaan liha tarttuu ja osaan ei. Ei siis suoraan voi tuloksista sanoa, että jotain olisi treeneissä pielessä, vaikka ne omaan korvaan kuulostaisivatkin erikoisilta.

Allekirjoitan Le Veen postauksen täysin. Minulla tilanne on päinvastainen. Penkki kulkee näillä töppökäsillä, mutta mave ei.

Penkki 1x145 kg
Mave 5x145 kg
Kyykky 4x145 kg

Ilman varusteita kaikki. Tuosta kyykystäkin näkee heti, että maven pitäisi olla paljon korkeampi. Toisaalta mavekin kehittyy ihan mukavasti, kun sitä tosissaan tekee. Eli tekosyitä ei ole. Jos on ongelmia jossain liikkeessä, sitä täytyy vain treenata kahta kauheammin.

Kulmasoudussa tein muuten joskus viime keväänä 5x115 kg, ja porukka irvaili sitä, kuinka vaikeata sen raudan maasta nostaminen oli. Selitin sitten ettei se mave ole kuin 20-30 kg parempi kuin kulmasoutu. Että näin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom