Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikää 20v. Pituus 181cm paino 84kg. Rasvat nousseet viimeisen puolen vuoden aikana, tällä hetkellä rasvaprosentti noin 15. Penkistä kapealla otteella 115kg.

kapeeta 8*110, 3*3*120 (stopista), 130*3 :rock: , 140*1
löysä treenipusero (en vois harkitakkaan käyttäväni kisoissa) päälle ja leveä ote: 150*1 neljätuumaseen, 160*1 kakstuumaseen ja 170 rintaan :) :whip:

painoa 106kg ja ikää 16.. :david: :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään nousi satku. Oma paino 69-70kg ja ikää 17 vee ja jokunen kuukausi päälle.

[Max];1275349 sanoi:
kapeeta 8*110, 3*3*120 (stopista), 130*3 :rock: , 140*1
löysä treenipusero (en vois harkitakkaan käyttäväni kisoissa) päälle ja leveä ote: 150*1 neljätuumaseen, 160*1 kakstuumaseen ja 170 rintaan :) :whip:

painoa 106kg ja ikää 16.. :david: :nolo:

Näin kun tarkemmin miettii, niin oon ylpeä tästä :D Tiedän että kuulostaa itsekkäältä, mutta kai sitä saa ilonen olla työn tuloksesta :love: :evil:

Kyllä tuosta sietääkin olla ylpeä :)

Itsellä ikää 24wee, painoa taitaa olla 56 kg, pari viikkoa sitten nousi 60 kiloa penkistä (ei siis mikään piikkaus tämä, kunhan kokeilin :) ). Ihan ookoo kuukauden voimatreenillä, sitä ennen tosin pari vuotta vähän muunlaista punttista... Juu, kylläpä olen minäkin ainakin vähän ylpeä, että sain yli oman painoni nostettua. Jeepäjee, tästä ylöspäin suunta! edit: ei siis millään stopilla, mutta ei kyllä runkullakaan...

137 kiloa nousi pari viikkoa sitten. Omaa painoa on 79 kiloa ja ikää 27 vuotta. Tangossa oli kylläkin 137,5, mutta koska varmistaja koski tankoon, niin vähensin siitä puoli kiloa. Sanoi kyllä, ettei nostanut, vaan laittoi vain kädet valmiiksi. 135 tuli ainakin niin helposti, että uskoin. Piti kokeilla sitä uudestaan seuraavalla kerralla, mutta se unnohtui. Ensi vuoden alussa sitten pyöreet 140 kg, niin jää tääkin epäselvyys unholaan.

Sanoisin, että suoritus on puhdas salinosto. Perse penkissä ja tanko koskettaa kevyesti rintaa. Ei kuitenkaan erityistä pysäytystä, vaan suoraan ylös, kun kosketus on tapahtunut.

Kyllä tuosta sietääkin olla ylpeä :)

Itsellä ikää 24wee, painoa taitaa olla 56 kg, pari viikkoa sitten nousi 60 kiloa penkistä (ei siis mikään piikkaus tämä, kunhan kokeilin :) ). Ihan ookoo kuukauden voimatreenillä, sitä ennen tosin pari vuotta vähän muunlaista punttista... Juu, kylläpä olen minäkin ainakin vähän ylpeä, että sain yli oman painoni nostettua. Jeepäjee, tästä ylöspäin suunta! edit: ei siis millään stopilla, mutta ei kyllä runkullakaan...

Ylpeä saa tuostakin olla! Enemmän kuin monet pojat! :rock: Mahtava tulos :worship: Ilmoitahan aina heti tälle palstalle kun penkki menee eteenpäin, mukavaa luettavaa :) :thumbs:

Hävettää oikein olla näin heikko, tosin vasta 15-vuotias olen ja penkkiä en jostain kumman syystä ole tehnyt oikein ikinä, vasta nyt aloittelen. Painan semmoiset 60kg ja penkistä nousee 40kg :S

Hävettää oikein olla näin heikko, tosin vasta 15-vuotias olen ja penkkiä en jostain kumman syystä ole tehnyt oikein ikinä, vasta nyt aloittelen. Painan semmoiset 60kg ja penkistä nousee 40kg :S

Iha hyvä toi on älä välitä ku jotkut tääl käy sanoo et ottaa 15 vuotiaan 120 kg penasta.osa heistä on kovia voimannosto kilpailijoita,mutta suurin osa näistä jutuista on
:anssi:
Muista vaa treenata kovaa ei toi 40 kg 15 vuotiaalle oo mikää hirveen huono,iha ok tulos alottelijalle

Ikää on 16v,pituus on 179cm,paino on 72kg ja penkistä semmonen 72,5kg.Noista rasvaprosenteista en oikeen tiiä mutta villi arvaus ois joku 16%.:D

Ikää on 15-vuotta vielä pari kuukautta. Pituus 173cm ja paino 73kg. Penkistä otin pari päivää sitten 85kg. Rasvaprosentista ei mitään hajua. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom