Minun nosto oli ainakin hirmu pompullaEi tietenkään pysäytystä noissa kutosissa ole mutta melko hitaalla negatiivisella tekee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun nosto oli ainakin hirmu pompullaEi tietenkään pysäytystä noissa kutosissa ole mutta melko hitaalla negatiivisella tekee
Jeshe sanoi:Tökkäsin nuorena poikana (16-17v) sekä 75 kiloisena ilman olkapää ongelmia rawina 130kg penkistä..Enkä siihen panostanut muulla kuin body treenillä.
Kuli sanoi:Joten sinähän olet ollut suorastaan ilmiömäisen lahjakas,peräti ylivoimainen.
NEUTRAALI sanoi:monesti aika kultaa muistot ja niitä kiloja saattaa tulla jostain lisää ja omaa painoakin vedätetään alaspäin ja ehkä jopa ikääkin
Jeshe sanoi:Tosin noston tekniikka ei varmasti ollut kisanoston veroinen. Ikää siis oli 17v ja paino lähempänä 80 kiloa.
Jeshe sanoi:Minun nosto oli ainakin hirmu pompulla
137,5 tänään aamulla.
Tiukka tarkka lukema. :D :thumbs:
110kg viime torstaina hyvällä tekniikalla. Tyytyväisiä ollaan, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
Tässä hyvä esimerkki siitä, miten aika kultaa muistot ja pari yksityiskohtaa jätetään kertomatta. Seuraavaks varmaan tulos oliki otettu paidalla.. ja ainii.. se oliki vaa 120kg.
Joo.
Ihan hyvin voi silti olla nostanu. Oman salin kaveri kanssa kehoreeniä vetää ja jouluna siirtyi 2x6:sta tekemään, juuri täytettyään 17, ja otti reilusti ennen kesää kutosta 110kg:lla eli kalasen laskurin mukaan olisi maximi juur siinä 130kg paikkeilla. Ja aamupaino alle 80kg
Ei tietenkään pysäytystä noissa kutosissa ole mutta melko hitaalla negatiivisella tekee
No mites tuon muutenkaan voi merkitä jos 2,5 kg:n välein pystyy rautaa lisätä? Ei vaan tajua pointtia nyt...
Kylmä, ollaan tästä ennenkin väännetty.:Pet vissiin tajua pointtia
Ei mitenkään, huono läppä. Siitä vaan eteenpäin kohti pyöreetä 140kg. :thumbs:
Silti tuntuu vähän hassulta että kaikki tulokset ilman videoita tai vippiyttä aina kuitataan valheeksi.
Olenko mä nyt väittänyt missään vaiheessa, että nosto olisi ollut kisanoston veroinen?
Pompautuksella saan maksimiin n. 5-10kiloa apuja.
130kiloa 17 vuotiaana ei millään kisanoston veroisella tekniilla ole kovinkaan ihmeellinen suoritus minun mielestä.
Onko sulla kenties jotain katkeruuksia kun et ole saavuttanut tuota onnetonta kilomäärää vielä tähänkään päivään mennessä?