Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jeshe sanoi:
Tökkäsin nuorena poikana (16-17v) sekä 75 kiloisena ilman olkapää ongelmia rawina 130kg penkistä..Enkä siihen panostanut muulla kuin body treenillä.
Kuli sanoi:
Joten sinähän olet ollut suorastaan ilmiömäisen lahjakas,peräti ylivoimainen.
NEUTRAALI sanoi:
monesti aika kultaa muistot ja niitä kiloja saattaa tulla jostain lisää ja omaa painoakin vedätetään alaspäin ja ehkä jopa ikääkin
Jeshe sanoi:
Tosin noston tekniikka ei varmasti ollut kisanoston veroinen. Ikää siis oli 17v ja paino lähempänä 80 kiloa.
Jeshe sanoi:
Minun nosto oli ainakin hirmu pompulla

Tässä hyvä esimerkki siitä, miten aika kultaa muistot ja pari yksityiskohtaa jätetään kertomatta. Seuraavaks varmaan tulos oliki otettu paidalla.. ja ainii.. se oliki vaa 120kg.

Tiukka tarkka lukema. :D :thumbs:

110kg viime torstaina hyvällä tekniikalla. Tyytyväisiä ollaan, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

No mites tuon muutenkaan voi merkitä jos 2,5 kg:n välein pystyy rautaa lisätä? Ei vaan tajua pointtia nyt...

Tässä hyvä esimerkki siitä, miten aika kultaa muistot ja pari yksityiskohtaa jätetään kertomatta. Seuraavaks varmaan tulos oliki otettu paidalla.. ja ainii.. se oliki vaa 120kg.

Olenko mä nyt väittänyt missään vaiheessa, että nosto olisi ollut kisanoston veroinen? :david: Pompautuksella saan maksimiin n. 5-10kiloa apuja. 130kiloa 17 vuotiaana ei millään kisanoston veroisella tekniilla ole kovinkaan ihmeellinen suoritus minun mielestä. Onko sulla kenties jotain katkeruuksia kun et ole saavuttanut tuota onnetonta kilomäärää vielä tähänkään päivään mennessä?

Joo.

Ihan hyvin voi silti olla nostanu. Oman salin kaveri kanssa kehoreeniä vetää ja jouluna siirtyi 2x6:sta tekemään, juuri täytettyään 17, ja otti reilusti ennen kesää kutosta 110kg:lla eli kalasen laskurin mukaan olisi maximi juur siinä 130kg paikkeilla. Ja aamupaino alle 80kg
Ei tietenkään pysäytystä noissa kutosissa ole mutta melko hitaalla negatiivisella tekee

et vissiin tajua pointtia. ei ollut mistään uskosta nyt kiinni tää homma:) .

en jaksa alkaa vääntään ratakiskosta tätä juttua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei mitenkään, huono läppä. Siitä vaan eteenpäin kohti pyöreetä 140kg. :thumbs:

Tota yritetään nostaa maanantaina, katotaan sitten kuin käy. Kyl mä sitä täällä lupaan hehkuttaa jos onnistuu, jos ei niin pysyn vaiti. :D

Silti tuntuu vähän hassulta että kaikki tulokset ilman videoita tai vippiyttä aina kuitataan valheeksi.

siis on kiinni siitä miten kukanenkin asian muistaa. esimerkiksi tuo sun kaveris 110kilon kutonen 80kilosena on todennäköisesti 120 kutonen 70kiloisena ja 16vuotiaana tehty 10vuoden päästä muisteltuna :). muisti kato rupeaa pettään vanhetessaan. se on tämän jutun pointti. ei siis se etten uskoisi vaan se että kauan sitten tehtyihin tuloksiin tulee helposti laiteltua parannusta joka kantilta katsottuna, niin se vaan tahtoo mennä. sarjapainoa korotetaan, omaapainoa vedätetään alas ja ikäkin menee alas. se mikä tapahtuu tässä ja nyt on uskottavampaa kuin se mitä on joskus muinoin tapahtunut. eri asia sitten jos tulokset on reeni vihkolla muistissa, kirjoitettu sana ei valehtele niinkuin ihmis muisti :).

Ok en rupea enempää vänkäämään vaikka piru vie miel vähän tekisi.:D Pointti tuli selväksi.
En siltikään nyt tai jatkossa vaihda pois kenties sinisilmäiseltä linjaltani, jätän kyseenalaistamiset vähän isompiin juttuihin. Vittu sellanenkin asia ku 130kg penkki ja pitää porista.

:piis:

Paljonkohan lienee maksimi kun tällä hetkellä tulee 120x6 (jalat penkillä) suht hyvällä tekniikalla, lihasherkkyys on aina ollut itsellä hyvää luokkaa. Sotilaspenkissä kun sain tehtyä 120x3 loppukeväällä niin 132,5 kg tuli vielä suht kevyesti... kokeilemalla tuo varmaankin selviää :)

Painoa on noin 60 kg. Pituus 180 cm. ja penkistä nousee vasta noin 60 kg. olen vasta aloitellut salitreenit ja rasva% on alhainen. :thumbs:

Olenko mä nyt väittänyt missään vaiheessa, että nosto olisi ollut kisanoston veroinen? :david:

Oonko mä väittänyt, että sä olet väittänyt. Sun tapauksessa oli kyse niistä yksityiskohdista jotka jäi kertomatta.

Pompautuksella saan maksimiin n. 5-10kiloa apuja.

Kiinnosti.

130kiloa 17 vuotiaana ei millään kisanoston veroisella tekniilla ole kovinkaan ihmeellinen suoritus minun mielestä.

Raakana 130kg 75kg sarjassa kisanoston veroisella tekniikalla ei ole kova suoritus?

19.3 2005 oli 17v Sm-kisat
sarja 75kg
Benjamin Varonen 200 100 205 yt505
Jussi Ylimys 150 90 190 yt430
Bill Winter 135 62,5 152,5 yt350

Onko sulla kenties jotain katkeruuksia kun et ole saavuttanut tuota onnetonta kilomäärää vielä tähänkään päivään mennessä?

Missä vaiheessa näin ilmoitin? No sainpa kyseisen raudan tai en, niin en ole katkera. Asia loppuun käsitelty?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom