Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aikanaan tehdyt tulokset raw:
220X1 115kg
217,5x1 108,1kg(kisatulos)
200X4 sarja

Hieman :offtopic:, mutta...

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että minkälaisia tuloksia nykyisin teet, kun käsittääkseni panostus lajiin on monellakin tapaa muuttunut? Ilmeisesti ihan mukavasti lihaa on jäänyt kotitarpeiksi? Ja mielipiteeni elämäntapamuutoksesi suhteen on, että erittäin järkevän päätöksen teit. Päätin aikoinaan itse myös lyödä hanskat tiskiin ja jossain vaiheessa treenit loppuivat sitten kokonaan. Nyt olen vajaa 2 kk taas treenaillut, joskin tavoitteena fit yleisolemus, ei voima tai massa.

Olen treenannut 10V, ja penkki ennätykseni on 137,5kg. En ole kyllä koskaan siihen satsannut, kun olen treenannut kropan kokonaisvaltaisesti. Toki olen penkissä yrittänyt kaikkeni, mutta kun ei niin ei. Olen 37v, painan noin 88kg, pituus 182cm.

Hieman :offtopic:, mutta...

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että minkälaisia tuloksia nykyisin teet, kun käsittääkseni panostus lajiin on monellakin tapaa muuttunut? Ilmeisesti ihan mukavasti lihaa on jäänyt kotitarpeiksi? Ja mielipiteeni elämäntapamuutoksesi suhteen on, että erittäin järkevän päätöksen teit. Päätin aikoinaan itse myös lyödä hanskat tiskiin ja jossain vaiheessa treenit loppuivat sitten kokonaan. Nyt olen vajaa 2 kk taas treenaillut, joskin tavoitteena fit yleisolemus, ei voima tai massa.
http://www.pakkotoisto.com/liitteet/pena.mp4
Tuo on muutama viikko takaperin kuvattu.

Kaverilla on varmaan varsin pitkät kädet, jolloin kehon mekaniikka soveltuu penkkipunnerrukseen erittäin huonosti. Jollain on optimaalinen rakenne punnerrusliikkeisiin ja toisella taas vetoon tai kyykkyyn. Osaan liha tarttuu ja osaan ei. Ei siis suoraan voi tuloksista sanoa, että jotain olisi treeneissä pielessä, vaikka ne omaan korvaan kuulostaisivatkin erikoisilta.

Jotain tämänkaltaista olen antanut treenikavereiden itselleni uskotella.. :)
Jossain kohtaa 6kk plussakaudella koitin tyyliin kuukausi kymppejä, kuukausi kutosia, kuukausi kolmosia ja maksimi, sitten sama rumba uusiksi. Se parani jostain 82kg tuohon 90kg. Sitten vain kyllästyin, ja lopetin penan vääntämisen , siirryin vinopenkkiin kässäreillä ja peckdeckiin, enkä sen koommin (sii noin 8kk) koittanutkaan penkata maksimeja. Siirryin selän ja jalkojen rankaisuun kun prässit ja mave alkoi nousemaan. Kulmasoutu mulla nousee kans vain 3 x 10 60kg:lla :lol2:

Kai sitä vois ottaa kevään tavoitteeksi saada se 100 penkissä rikki :D :thumbs:

Itsellä penkkimax 127.5 kg,
pituus 190 cm
Paino 92 kg.
ikää kuukautta vajaa 24 v ja
punttivuosia joku 5 v takana.

Laitoin itselleni keväällä tavoitteeksi, että syksyllä menis 130 kg penkkiä ja cooperissa 3000 m ja sais röökinpolton lopetettua... Vielä on kesää jäljellä ja syksyyn aikaa. Vähän jännittää miten menee...

Ikäni: 16 (vm90)
Paino: 60,0kg
Maksimi: 75kg

Juuri pidin viikon lepo taukoa puntista, menin salille, ja maksimia lähdetttiin kokeilemaan hyvän lämmön jälkeen, ja se 75kg nousi penkistä ylös.
tyytyväinen pakko olla, koska en hirveemmin tuota penkkiä ole tehnyt.

Pituus: 160
Paino: 70kg
Maksimi: 100kg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään solttu pysäytyksellä ilman varusteita 190.5kg.
pituus 161cm ja juuri mitattu paino 83.8kg sekä rasvaa toi digivaaka näytti 16.7%

Off To pic

Tuo iski silmään, kun et ojentanut käsiä täysin suoraan. Näinkö väärin vai onko tässä jokin jekku?

Esim. Ojentajat ottavat liikaa osumaa, vai rikkooko noinkin isoilla painoilla tehdyt sarjat, helposti kyynerpäät, jos iskee kädet ihan suoriksi?
Mikellä on sen verran pihviä, että käsi ei mene pikkuromuilla suoraksi :hyper: :whip:

125 x 4 on vanha sarjaenkka. Nyt hinkkaan yhen voimaohjelman läpi ja koitan saada ihan ykköstulostakin katsastettua. Että joskus 6 viikon päästä saattaisi olla paikka raportoida tänne jos ei mitään haavereita satu.

Penkki tuossa keväällä 5x130kg, 1x150kg, 155kg oli vähän kyseenalanen ku Gdanella saatto olla sormensa pelissä (lue: tangossa).
Silloiset tiedot: ikä 22v, pituus 183, paino n. 95kg, indekseistä/rasvaprossista ei mitään hajuu.

Nyt: ikä 23, pituutta en oo kasvanu, paino 80kg tasan ja uskallan sanoa penkkavani ainaki tangon:D

77,5 kg :D eikä nyt ainakaan tulokset nouse kun on dietti päällä :jahas:
Oma paino 81kg ja lyhyyttä 186

Penkki tuossa keväällä 5x130kg, 1x150kg, 155kg oli vähän kyseenalanen ku Gdanella saatto olla sormensa pelissä (lue: tangossa).
Silloiset tiedot: ikä 22v, pituus 183, paino n. 95kg, indekseistä/rasvaprossista ei mitään hajuu.

Nyt: ikä 23, pituutta en oo kasvanu, paino 80kg tasan ja uskallan sanoa penkkavani ainaki tangon:D

Oho, aikamoinen painonpudotus. Ookko nimenomaan rasvat tiristäny dieetillä veks? vähä :offtopic: :D

Itellä keväällä 1x130kg. Tämä siis hieman kevyempänä kuin nykyisin ja ennen olkapäävammaa. Nykyään painoa n.95kg ja silloin 2-3kg vähemmän, että ei mittavaa muutosta.

Kiitti Mikelle kun pisti ton videon, nyt tajuan sen kaarenkin, aina ihan lahnana tehny. Jos ei tän voimailuohjelman aikana saa sitä satasta nostettua niin koko penkin teko loppuu siihen ja dippi vaihtuu tilalle. :) 178/78

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom