Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mortal sanoi:
mä en jaksa enää noita teidän voisilmä mussutuksia. kirjoittakaa sitten kun itse olette käyneet ton 20 vuotta salilla 4-7kertaa viikossa. siinä vaiheessa olette itsekin paljon viisaampia millaisiin tuloksiin kukin pääsee. ja salilla käymisellä tarkoitan kovaa treenaamista enkä mitään vuodesta toiseen samoilla painoilla läpyttelyä. vaikka tiedän senkin että harvempi teistä "tietäjistä" jaksaa paneutua treenaamiseen noin pitkää aikaa kun kehitys on todella hidasta ja kun ikää tulee tarpeeksi niin se pysähtyy kokonaan. tsemppiä teille treeniputkeen ja kirjoitelkaahan sitten kun on 20vuotta takana. heikot sortuu aikaisemmin...

Miten tämä kirjoitus tuntuukin niin tutulta? :D
Tsemppiä reeneihin ja ennätyksiin. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin, salienkat riittää sellaisilla, jotka ovat ns. harrastelija"voimailijoita".

Taas ne, jotka kutsuvat itseään esim. kehonrakentajiksi tai voimanostajiksi, soisi mielellään, että olisi sitten sitä kilpailunäyttöä

vihdoin viimein sain hommattuu digikameran. se oli mulla tänään salilla mukana ja otin siihen muutaman pätkän kortille. raw-penkki 200kg ja 215kg. solttumax 200kg ja solttu toisto 35x100kg samassa treenissä kaikki. paino n.80kg. voisin laittaa niitä johonkin tänne nähtäväksi.vaikka ne onkin vaan salinostoja. jos joku vaan neuvois miten sen teen ja mihin treadille vois laittaa. suoraan sanoen en ymmärrä tästä tietsikasta yhtään mitään mut kamerasta sain eilen ainakin siirrettyä kuvia koneelle. jos jotain kiinnostaa niin neuvokaa mua.

mortal sanoi:
vihdoin viimein sain hommattuu digikameran. se oli mulla tänään salilla mukana ja otin siihen muutaman pätkän kortille. raw-penkki 200kg ja 215kg. solttumax 200kg ja solttu toisto 35x100kg samassa treenissä kaikki. paino n.80kg. voisin laittaa niitä johonkin tänne nähtäväksi.vaikka ne onkin vaan salinostoja. jos joku vaan neuvois miten sen teen ja mihin treadille vois laittaa. suoraan sanoen en ymmärrä tästä tietsikasta yhtään mitään mut kamerasta sain eilen ainakin siirrettyä kuvia koneelle. jos jotain kiinnostaa niin neuvokaa mua.
miten ihmeessä sotilaspena ja normi pena maksimi on sulla samoissa, yleensä nuissa näkee jopa kymmenienkin kilojen eroja normi penan hyväksi. klipit ois kyllä mahtava nähdä :thumbs:

mortal sanoi:

Laita tänne:
http://rapidshare.de

Tuosta sitten painat choose ja valitset koneeltasi klipin. Sitten vain painat upload. Kun valmis, niin se antaa sulle download linkin, jonka kopioit vaan tänne.

vilpurni sanoi:
Kyllähän niillä eroa 15 kg on.
niinpä onkin, hyvin luin taas :nolo:

edit: ei tuokaan ero vielä kyllä paljoa silti ole, mutta tietenkin jos paljon sotilas penaa veivaa niin kutistuuhan se varmaan nuidenkin ero vuosien mittaan pienemmäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laita vaan lisää noita klippejä jos niitä löytyy! :rock:

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom