Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kuula kiekkola sanoi:
Viimeinen laaja englantilaistutkimus, jonka luin, totesi, että palautusjuomia treenin jälkeen nauttinut verrokkiryhmä kehittyi selvästi hitaammin kuin tavallista maitoa treenin jälkeen bulkanneet harrastajat. Kyllä luonto tietää...

Paitsi, että siinä oli vastakkain; energiajuoma - Maito. :david:

no en todellakaan ole sitä mieltä että lisäravinteet olisi jotain hormooneja :lol2:

en minä nyt niiin tyhmä ole :D

niin siis tarkoitin sitä että ilman niitä lisäravinteitakin pääsee ihan hyvään kuntoon.... :)

Ei niitä lisiä ihan alussa tartte. Pikkuveljeni reenasi ilman mitään palkkareita ja muita protskuja ja alle vuoden treenillä nousi jo maaginen 100kg. Nyt se ei reenaa enää ollenkaan kun opiskelut kuulemma vie aikaa.

mortal sanoi:
niin. tarkoitin sitä,että menin ilman lisäravinteita tuohon 60kg ja 145kg penaan asti. ja sen jälkeen käyttäny n.13v protskua,kreaa ja palautumisjuomia. painoa tullu 15-20 kiloo lisää ja pena noussu ton 65-75kg. kilpaillu oon penkissä,sotilaspenkissä ja kävimpä kerran keholavallakin, vaikka olenkin jalaton;) kun ei tahdo toi jalkatreeni maistua. kohta olis varmaan aika tehdä vuoden toinen jalkatreeni,kun kesäkin tuli.

Hienoja tuloksia ja kuten sanoin, SM kärkeä :thumbs: . Mutta selvyyden vuoksi, ettei pikkupojat (jotka kyllä ihmeen lailla keskittyy tähän hommaan jo 13 v.) nyt erehdy luulemaan ihan höpöjä, on noihin tuloksiin jo varmasti tarvittu sitten penkkipaitoja ja voisilmiäkin.

Mutta ei mitää varuste-natu-roina-väittelyä, en tarkoita sitä, vaan lähinnä realismin pientä kosketusta. Sinällään tässä ei nyt todella taideta koko keskustelussa kässätä, että stuntmani on 13 v - lapsi siis. Hienoa omistautumista tuossa iässä.

itse aloittelin kans 12-13vuotiaana. kakkosnelosista väsätyllä penkillä silityslauta ja matto alustana. silloin ei ollu lisäravinteista tietoakaan.ainakaan mulla. 70-luku siis kyseessä.paino sillon n.40kg ja ekakerta penkkiä 48kg ei ollu enempää painoja. sen jälkeen treenailin milloin enemmän milloin vähemmän tonne 90-luvun alkuun. en ollu yli neljään vuoteen salia nähnytkään ja penkki ennätys tippu 7.5kiloa tuona aikana. siitä 120 kilosta pikkuhiljaa nykyrautoihin. viime vuoden olin suunnilleen treenaamatta(en käyny varmaan ku 15 kertaa salilla) baareissa sitäkin useammin. helmikuussa eka treeni ja 180kg sotilaspenkistä. eli mulla ainakin tää mikä on pitkällä ajalla saavutettu niin se pysyy suht samoissa ympäri vuoden. niin ja sotilaspenkissähän ei KÄYTETÄ mitään varusteita. tosin tämä kunto on mulla ollu viimeset 5 vuotta. välillä puuduttaa kun mitään ei tapahdu. ja stuntmanille tsemppiä ja kärsivällisyyttä. aluksi pärjäät varmasti kotiruoallakin,mutta en voi kieltääkään ettei noista lisäravinteista olisi hyötyäkin.

Zone-sarja -42%
Joo, kyllähän se toki tiedetään, ettei sotilaspenkissä saa paitaa pitää, eli onko nuo normipenkkitulokset tehty muutkin ilman paitaa? Ja ilmeisesti tuo ykkössotilaspenkissä tuo 180? Kauheita on tulokset, jos painoa on kerta joku 75 - 80 kg. Ei voi muuta sanoo. Ja jos ne on muka kaikki vielä tehty ilman paitaa ja voisilmiä, niin huhhuijaa.

meikäläinen uskoo moniin asioihin mutta kuka penkkaa suomessa tuon verran ilman varusteita tuon painoisena??? paskapuhetta epäilisin, mutta toki varma en voi olla.

edit: virallinen SE -80kilosissa, raw kisoissa 167,5kg, sotilaspenkin SE alle 80kilosissa 170kg.

Ollaanko myö Neutris pakkiksen viralliset penkkimussuttajat ja ikuiset 200:sta haaveilijat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tape sanoi:
Ollaanko myö Neutris pakkiksen viralliset penkkimussuttajat ja ikuiset 200:sta haaveilijat?
juu :D, paitsi se haaveilu pitäis jättää ja yrittää ihan tosissaan. 3vuotta ois aikaa. 30vuotispäivään mennessä jos e viimeistään nouse, niin se ei nouse sitten ikinä.

No jos et kolmeen vuoteen saa tuommoisella selällä ja "VITTU" karjahduksilla, niin olkoo

No meneppäs salilles kuule ja ole ihan tietämätön pikkupoika ja kysele ukoilta, moniko siellä sen 200 saa ja jos joku sanoo saavansa, kysy vielä uudestaan, että ethän nyt varmasti valehdellut, kun olen näin nuori kysyjä.

niin siis huhhuijaa. hävettää olla näin vahva.vitsivitsi. ei vaan ihan oikeasti en rupea spekuloimaan mitä menisi jos olisi nykyaikainen paita ja puuroon voisilmä. sillä kaikki on niin yksilöllistä mikä toimii kelläkin. saattaishan siinä tulokset nousta kovastikin.mutta tällä hetkellä tuo sotilaspenkkimaksimi kinnostaa eniten sillä siinä nostetaan rehellisesti voimalla.eikä varuste ja muuta kikkailua sallita.

Eli toisinsanoen kaikki tulokset tehty paidatta ja ilman voisilmiä? - Hirvee on äijällä kunto, ei voi muuta sanoo. Valun kateellisena pöydän alle.

niin joo..
meidän salilla vakio kävijöistä paras tyyppi nosti 155kg, kauhea karjuminen, vyöt, rannesiteet jne..

noh oltiin veljen kanssa siinä samalla salilla, kun veli vähän näytti että mitä kaikkee siellä kannattaa tehdä... :)
sitten siirryttiin penkille.. se '155kg penkkaava' jätti ne painot tankoon ja lähti
huilimaan. veli otti sen 15kg pois, ja teki 5x 140kg, ja sanotaan vaikka että 'kylmiltäänä'.. :curs:

ps. meinasin tulla 'kateelliseksi' :itku:

neutraalille. en ole vielä käyny sotilaspenkkimaksimikisoissa koska ne järjestetään tänävuonna vasta toista kertaa ja kuten sanoin viime vuonna kun en käyny salilla niin en tienny kisoistakaan mitään. olisin varmaan menny jos oisin tienny. jos kiinnostaa niin käy sppoikien sivuilla katsomassa saliranking ja jotain vanhoja toistokisoja. ja jos vielä kiinnostaa niin kelaa ******:in uutisia 25.4.03 saakka niin sieltä löytyy joitain kuviakin vuosilta 1 ja 2. saa ja pitääkin arvostella.

Suositut

Back
Ylös Bottom