- Ikä
- 33
19v sälli on kyseessä... jos nyt veljeäni tarkoitit :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onhan ne raw kisatkin keksitty ja nuilla sun tuloksilla lyödään SE:t uusiksi molemmissa paikoissa(raw ja sp maksimi kisoissa) joten ei kun sinne vaan jos kiinnostusta piisaa :thumbs:mortal sanoi:niin siis huhhuijaa. hävettää olla näin vahva.vitsivitsi. ei vaan ihan oikeasti en rupea spekuloimaan mitä menisi jos olisi nykyaikainen paita ja puuroon voisilmä. sillä kaikki on niin yksilöllistä mikä toimii kelläkin. saattaishan siinä tulokset nousta kovastikin.mutta tällä hetkellä tuo sotilaspenkkimaksimi kinnostaa eniten sillä siinä nostetaan rehellisesti voimalla.eikä varuste ja muuta kikkailua sallita.
aivan kaikkea ei kannata netissä kuitenkaan uskoa , toki en pysty tuota mitenkään todistamaankaan etteikö asia totta olisi, mutta ei pysty mortal:kaan:DTape sanoi:Eli toisinsanoen kaikki tulokset tehty paidatta ja ilman voisilmiä? - Hirvee on äijällä kunto, ei voi muuta sanoo. Valun kateellisena pöydän alle.
mortal sanoi:mulle on aivan sama kuka uskoo kuka ei. ja turha varmaan mitään kuvasarjaa laittaa,kun videokameraa ei ole. tulisi vaan spekulointia painojen tai kuvien käsittelystä. ne ketä oli viitasaarella sotilaspenkkijoukkuekisoissa samaan aikaan lämmittelemässä,näki mun nostavan 72kilosena 170-180kg ennen mun nostovuoroa. ennen toistokisaa käyn aika `isoissa raudoissa` ja epäilit jo pari kuukautta sitten `tankkaus sotilaspenkkikisaan` treadissa 100kgx36toistoo ja 1x190kg tuloksia. kerroin jo silloin että olen menossa spmaksimikisaan. raw kisat tänä vuonna onkin samana päivänä.ja kun ei ole seuraa ei viitsi omalla kustannuksella kierrellä muita kun sm-kisat.
Tape sanoi:Ollaanko myö Neutris pakkiksen viralliset penkkimussuttajat ja ikuiset 200:sta haaveilijat?
pistätkö ohjelman näytille?? kova nousu btwJuzza sanoi:Minulla ei ollut tapahtunut penkissä mitään tulos parannusta lähes vuoteen, kunnes löysin joltain pakkiksen sivulta semmosen viiden viikon setin. Päätin kokeilla sitä ja se kyllä kieltämättä tuntui todella lussulle, mutta kun tänään kokeilin ennätystä parani se 110kg -> 125kg Lisäksi sain 10 toistoa omalla painolla mikä on myös oma ennätykseni.
Kiitos pakkotoistolaisille kaikille
neutraali sanoi:onhan ne raw kisatkin keksitty ja nuilla sun tuloksilla lyödään SE:t uusiksi molemmissa paikoissa(raw ja sp maksimi kisoissa) joten ei kun sinne vaan jos kiinnostusta piisaa :thumbs:
aivan kaikkea ei kannata netissä kuitenkaan uskoa , toki en pysty tuota mitenkään todistamaankaan etteikö asia totta olisi, mutta ei pysty mortal:kaan:D
riqu sanoi:mikä toi voisilmä juttu on, en tajuu :<
joo, mutta kai nyt voit itsekin myöntää että nuo sun tulokset on kyllä aika ainutlaatuisia tässä maassa ja muuallakin. sentakia epäilys minun suunnaltani tuli. enivei, aivan sama, pääasia ku oot riski :D :thumbs:mortal sanoi:mä en jaksa enää noita teidän voisilmä mussutuksia. kirjoittakaa sitten kun itse olette käyneet ton 20 vuotta salilla 4-7kertaa viikossa. siinä vaiheessa olette itsekin paljon viisaampia millaisiin tuloksiin kukin pääsee. ja salilla käymisellä tarkoitan kovaa treenaamista enkä mitään vuodesta toiseen samoilla painoilla läpyttelyä. vaikka tiedän senkin että harvempi teistä "tietäjistä" jaksaa paneutua treenaamiseen noin pitkää aikaa kun kehitys on todella hidasta ja kun ikää tulee tarpeeksi niin se pysähtyy kokonaan. tsemppiä teille treeniputkeen ja kirjoitelkaahan sitten kun on 20vuotta takana. heikot sortuu aikaisemmin...
neutraali sanoi:joo, mutta kai nyt voit itsekin myöntää että nuo sun tulokset on kyllä aika ainutlaatuisia tässä maassa ja muuallakin. sentakia epäilys minun suunnaltani tuli. enivei, aivan sama, pääasia ku oot riski :D :thumbs:
mulle riittää kyllä sali enkatki :D ;)Raven sanoi:Ei niitä enkkoja kisan ulkopuolella tehdä! :D