Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mortal sanoi:
niin siis huhhuijaa. hävettää olla näin vahva.vitsivitsi. ei vaan ihan oikeasti en rupea spekuloimaan mitä menisi jos olisi nykyaikainen paita ja puuroon voisilmä. sillä kaikki on niin yksilöllistä mikä toimii kelläkin. saattaishan siinä tulokset nousta kovastikin.mutta tällä hetkellä tuo sotilaspenkkimaksimi kinnostaa eniten sillä siinä nostetaan rehellisesti voimalla.eikä varuste ja muuta kikkailua sallita.
onhan ne raw kisatkin keksitty ja nuilla sun tuloksilla lyödään SE:t uusiksi molemmissa paikoissa(raw ja sp maksimi kisoissa) joten ei kun sinne vaan jos kiinnostusta piisaa :thumbs:
Tape sanoi:
Eli toisinsanoen kaikki tulokset tehty paidatta ja ilman voisilmiä? - Hirvee on äijällä kunto, ei voi muuta sanoo. Valun kateellisena pöydän alle.
aivan kaikkea ei kannata netissä kuitenkaan uskoa :) , toki en pysty tuota mitenkään todistamaankaan etteikö asia totta olisi, mutta ei pysty mortal:kaan:D

mulle on aivan sama kuka uskoo kuka ei. ja turha varmaan mitään kuvasarjaa laittaa,kun videokameraa ei ole. tulisi vaan spekulointia painojen tai kuvien käsittelystä. ne ketä oli viitasaarella sotilaspenkkijoukkuekisoissa samaan aikaan lämmittelemässä,näki mun nostavan 72kilosena 170-180kg ennen mun nostovuoroa. ennen toistokisaa käyn aika `isoissa raudoissa`:) ja epäilit jo pari kuukautta sitten `tankkaus sotilaspenkkikisaan` treadissa 100kgx36toistoo ja 1x190kg tuloksia. kerroin jo silloin että olen menossa spmaksimikisaan. raw kisat tänä vuonna onkin samana päivänä.ja kun ei ole seuraa ei viitsi omalla kustannuksella kierrellä muita kun sm-kisat.

"Neutrikselle":onhan nuo mortalin tulokset sellaisia,että näkemättä vaikea uskoa.Itse varmistajana olleena voin kyllä sanoa,että pitävät paikkansa.Eikä mitään runkkuheilautuksia,vaan nättejä nostoja.Mutta niin kauanhan ne on epävirallisia,kunnes tuomarit ovat paikalla,eli 27.8.Tamperreella varmaankin uusi SE on lähempänä 200kg:a kuin 170kiloa.

Hmm, mä muuten taisin vähän heittää överiksi, meinaa tänään katottiin kaverin kanssa salilla, ja hän kokeneempana totesi, että en mä sitä liikettä tehnyt aivan kokonaan. Eli tanko pitäisi laskea aivan rinnan korkeudelle. Teen 6 toistoa 50kg:lla, 4 sarjoissa. Paljonko veikkaatte, että voisin lähteä kokeilla maksimia? Puhutaan siis ihan perinteisestä penkistä...

mortal sanoi:
mulle on aivan sama kuka uskoo kuka ei. ja turha varmaan mitään kuvasarjaa laittaa,kun videokameraa ei ole. tulisi vaan spekulointia painojen tai kuvien käsittelystä. ne ketä oli viitasaarella sotilaspenkkijoukkuekisoissa samaan aikaan lämmittelemässä,näki mun nostavan 72kilosena 170-180kg ennen mun nostovuoroa. ennen toistokisaa käyn aika `isoissa raudoissa`:) ja epäilit jo pari kuukautta sitten `tankkaus sotilaspenkkikisaan` treadissa 100kgx36toistoo ja 1x190kg tuloksia. kerroin jo silloin että olen menossa spmaksimikisaan. raw kisat tänä vuonna onkin samana päivänä.ja kun ei ole seuraa ei viitsi omalla kustannuksella kierrellä muita kun sm-kisat.

Eikös sulla ollut jossain vaiheessa sotilaspenkin me-tulos siis toistokisassa? On kyllä miehellä lihaakin kunnioitettavasti :worship: (ellen sitten erehtynyt henkilöstä)

Jes Jes Jes

Minulla ei ollut tapahtunut penkissä mitään tulos parannusta lähes vuoteen, kunnes löysin joltain pakkiksen sivulta semmosen viiden viikon setin. Päätin kokeilla sitä ja se kyllä kieltämättä tuntui todella lussulle, mutta kun tänään kokeilin ennätystä parani se 110kg -> 125kg :hyper: Lisäksi sain 10 toistoa omalla painolla mikä on myös oma ennätykseni.

Kiitos pakkotoistolaisille kaikille :worship: :worship: :worship: :worship:

Tape sanoi:
Ollaanko myö Neutris pakkiksen viralliset penkkimussuttajat ja ikuiset 200:sta haaveilijat?

voi kun sattu kuin nyrkki silmään!!!!! neutris on aina ollu mun intos kaveri!!!! :hyper:

Juzza sanoi:
Minulla ei ollut tapahtunut penkissä mitään tulos parannusta lähes vuoteen, kunnes löysin joltain pakkiksen sivulta semmosen viiden viikon setin. Päätin kokeilla sitä ja se kyllä kieltämättä tuntui todella lussulle, mutta kun tänään kokeilin ennätystä parani se 110kg -> 125kg :hyper: Lisäksi sain 10 toistoa omalla painolla mikä on myös oma ennätykseni.

Kiitos pakkotoistolaisille kaikille :worship: :worship: :worship: :worship:
pistätkö ohjelman näytille?? kova nousu btw :rock:

neutraali sanoi:
onhan ne raw kisatkin keksitty ja nuilla sun tuloksilla lyödään SE:t uusiksi molemmissa paikoissa(raw ja sp maksimi kisoissa) joten ei kun sinne vaan jos kiinnostusta piisaa :thumbs:
aivan kaikkea ei kannata netissä kuitenkaan uskoa :) , toki en pysty tuota mitenkään todistamaankaan etteikö asia totta olisi, mutta ei pysty mortal:kaan:D

Olen täysin samaa mieltä asiasta!!!!!!!!

Ps. Bokseri on hyvä koira.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jotenkin vaan tuntuu noi Mortalin tulokset sellasilta että ilman voi-silmiä puurossa ei tollasia nostella. Ei pahalla mutta vaikuttaa tyypiltä joka koittaa ennätystä kuinka paljon porukkaa voi onnistuneesti kusettaa viruaalisesti :D. Ei pahalla mutta ei tollasia tuloksia tee jokainen ees puurolautasen kokoisella voisilmällä:D

Minulla ei kovin erikoisia tuloksia. Painoa sen 80kg.

Sotilaspena tyylillä: 110kg X 1, 100kg X 4 , 90kg x10, 85kg x 15.

Tuloksista olen vetänyt jo aikoja sitten johtopäätöksen, että jos olisin autonmoottori, niin olisin vääntö- enkä kierroskone.

Epäsäännöllistä harrastusta joku 3-4 vuotta takana, ja joka vuosi on ollut helmikuusta- syyskuuhun taukoa, kun on tullut ylikunnon kautta täydellinen kyllästyminen koko lajiin.
Melko kovasta jumista kertoo sekin, että joka syksy olen ennätyksen vetänyt penassa ekassa reenissä.
No, nyt olen ilmeisesti viisaampi, kun kesälläkin pystyn/jaksan käydä puntilla :thumbs:

mä en jaksa enää noita teidän voisilmä mussutuksia. kirjoittakaa sitten kun itse olette käyneet ton 20 vuotta salilla 4-7kertaa viikossa. siinä vaiheessa olette itsekin paljon viisaampia millaisiin tuloksiin kukin pääsee. ja salilla käymisellä tarkoitan kovaa treenaamista enkä mitään vuodesta toiseen samoilla painoilla läpyttelyä. vaikka tiedän senkin että harvempi teistä "tietäjistä" jaksaa paneutua treenaamiseen noin pitkää aikaa kun kehitys on todella hidasta ja kun ikää tulee tarpeeksi niin se pysähtyy kokonaan. tsemppiä teille treeniputkeen ja kirjoitelkaahan sitten kun on 20vuotta takana. heikot sortuu aikaisemmin...

Zone-sarja -42%
ei pidä ottaa toisten kommenteista hernettä nenään vaikka ne olis ihan perseestä. jokainen itse tietää omat tuloksensa ja millä niihin on päästy! aina löytyy joku joka on lahjakkaampi/ kovempi treenaan ja sillä pääsee parempiin tuloksiin! kyllä jämpti on näin!

mortal sanoi:
mä en jaksa enää noita teidän voisilmä mussutuksia. kirjoittakaa sitten kun itse olette käyneet ton 20 vuotta salilla 4-7kertaa viikossa. siinä vaiheessa olette itsekin paljon viisaampia millaisiin tuloksiin kukin pääsee. ja salilla käymisellä tarkoitan kovaa treenaamista enkä mitään vuodesta toiseen samoilla painoilla läpyttelyä. vaikka tiedän senkin että harvempi teistä "tietäjistä" jaksaa paneutua treenaamiseen noin pitkää aikaa kun kehitys on todella hidasta ja kun ikää tulee tarpeeksi niin se pysähtyy kokonaan. tsemppiä teille treeniputkeen ja kirjoitelkaahan sitten kun on 20vuotta takana. heikot sortuu aikaisemmin...
joo, mutta kai nyt voit itsekin myöntää että nuo sun tulokset on kyllä aika ainutlaatuisia tässä maassa ja muuallakin. sentakia epäilys minun suunnaltani tuli. enivei, aivan sama, pääasia ku oot riski :D :thumbs:

neutraali sanoi:
joo, mutta kai nyt voit itsekin myöntää että nuo sun tulokset on kyllä aika ainutlaatuisia tässä maassa ja muuallakin. sentakia epäilys minun suunnaltani tuli. enivei, aivan sama, pääasia ku oot riski :D :thumbs:

Puhutaan, että enkat menee uusiksi Tampereella.. Mikäli olen oikeassa kaverissa kun katselin Viitasaaren tuloksia, niin eipä ole sama kaveri ilmottaunutkaan Tampereelle. Ei niitä enkkoja kisan ulkopuolella tehdä! :D

Raven sanoi:
Ei niitä enkkoja kisan ulkopuolella tehdä! :D
mulle riittää kyllä sali enkatki :D ;)

mutta nehän riittää vain heikoille, oikeesti riskit käy kisoissa :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom