Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tunti edellisestä latauksesta, niin voi ladata... :(
"This file exceeds your download-limit. Please wait one hour."

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salomaa sanoi:
Voi paska! Onko rapidsharella joku raja kun ei anna lataa noita?

Näyttäis olevan ilmeisesti tunnin raja. Kun noita ei ole pakattu, niin raja tulee vastaan jo yhdestä isosta klipistä.

vilpurni sanoi:
Kevyttä perkele, kyllä sitä massaa näyttää myös löytyvän

:
en oo klippiä vielä nähnyt kun kone ei lataa sitä, mutta miten 80kilosella jätkällä voi olla massaa :confused: . mortal kuinka pitkä olet?

No perkele nyt vasta kun näin videosta kuka se oli niin toihan tulos on kevyttä Markulle. On nähty 2001 sotilaspenkkikisoissa kaveri ja vitunmoinen jötkälehän se on! Harvemmin olen nähnyt niin tiukkaa kaarta ja työntövoimaa mitä tuosta kaverista lähtee! Oma penkkityylini on niin lähellä tuota ja jos joskus SP kisoissa kohdattaisiin alle 80 kg, niin voisin luovuttaa kullan hänelle :)

Ps, jos nyt siis katsoin oikein videosta ;)

Hyvin nousi 200kg. :) Saako noita jonnekin muualle jakoon. Tuo tunnin rajoitus on harvinaisen ärsyttävä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika nätisti liikku toi 100 kiloo! :eek:

no olihan se perkele massiivinen ja tiukkaki. kyllä se 80kiloa tietysti 160senttiseen kroppaan on paljon. aika kevyesti tuli 215kg. natuksi on kyllä vaikea uskoa, mutta en jaksa siitä alkaa väittelemään koska itse tiedät mitä olet. olihan sulla vissiin kuitenkin 20vuotta sitä reeni taustaakin.

neutraali sanoi:
no olihan se perkele massiivinen ja tiukkaki. kyllä se 80kiloa tietysti 160senttiseen kroppaan on paljon. aika kevyesti tuli 215kg. natuksi on kyllä vaikea uskoa, mutta en jaksa siitä alkaa väittelemään koska itse tiedät mitä olet. olihan sulla vissiin kuitenkin 20vuotta sitä reeni taustaakin.

Juu, Mulla on kans aika vaikea uskoa miestä natuksi, mutta se kannattaa ottaa ennemmin kohteliaisuutena kuin vittuiluna.

Satanenkin liikkuu melko iloisesti :worship:

No perkele. Oikeinhan Terminaattori näki. Tänä vuonna olis tarkotus käydä soltun maksimi ja toisto Sm-kisat 65-80kg sarjassa. Tällä painolla maksimi ja sit ruokavaliolla ja aerobisella liiat pois. Toistokisaan jos pääsis 72.5kilolla nostamaan. Sit näkis taas et missä mennään, kun toi on nyt tullu vähän alas ton maksimi treenin takia. Parhaimmillaan 40x100kg n.75kilosena. Kiitos palautteista kaikille ja anteeksi lahopäisyyteni Terminaattori, en saa mieleeni kuka olet. Pienen salapoliisityön jälkeen... tunnet ilmeisesti Nyyssölän Mikan? kerro kaverille terveisiä. Uskomattoman hienoon kondikseen on Mika itsensä hoitanut. Taitaa tänä vuonna viedä muita seiskakymppiläisiä kuin metrin mittaa. Itse vanha ei enää jaksa vai enkö uskalla? tiedä häntä.

mortal sanoi:
No perkele. Oikeinhan Terminaattori näki. Tänä vuonna olis tarkotus käydä soltun maksimi ja toisto Sm-kisat 65-80kg sarjassa. Tällä painolla maksimi ja sit ruokavaliolla ja aerobisella liiat pois. Toistokisaan jos pääsis 72.5kilolla nostamaan. Sit näkis taas et missä mennään, kun toi on nyt tullu vähän alas ton maksimi treenin takia. Parhaimmillaan 40x100kg n.75kilosena. Kiitos palautteista kaikille ja anteeksi lahopäisyyteni Terminaattori, en saa mieleeni kuka olet. Pienen salapoliisityön jälkeen... tunnet ilmeisesti Nyyssölän Mikan? kerro kaverille terveisiä. Uskomattoman hienoon kondikseen on Mika itsensä hoitanut. Taitaa tänä vuonna viedä muita seiskakymppiläisiä kuin metrin mittaa. Itse vanha ei enää jaksa vai enkö uskalla? tiedä häntä.

No olen vain sivusta seurannut sinun kisoja ja nostoja, mutten periaatteessa ole tutustunut sinuun. Mika on veljeni ja kun hän lopetti sp-kisailut siinä 2002 niin itse jatkoin suvun kunniaa, ja sainkin 2003 ja 2004 kullan kotiin alle 80 kg:ssa. Olen vain kauhulla odotellut millon itse pärähdät kisaamaan alle 80 kg:ssa ja suorastaan varastat kullan sieltä. Itse kun olen siihen 41 toistoon kisoissa päässyt ja 20 toistoa sotilaspenkkiä 100 kg:lla 75 kg:na, niin ei kyllä ole saumakaan sun tuloksiin. Varmasti jotain yli 50 toistoa pukkaat kevyesti alle kasikymppisissä uskoisin niinkuin silloin 2001 taisit saada. Muutama hylsy silloin tuli muistelisin.

Tänä vuonna kyllä jää väliin nuo sp kisat, kun omaa painoa on sen verran kertynyt ja keskityn massan kasvatteluun. 120 kg meni 8 toistoa sotilaspenkkiä, eli voisi kyllä olla saumoja. Tosin painan sen 80 kg nyt :)

Tsemppiä vain treeneihin ja tuleviin kisoihin. :kippis1:

[edit]

Niin ja sanotaan terveiset Mikalle. :thumbs:

JP Fux sanoi:
joo ei tuo kone vastaa lähellekkään vapailla painoilla tehtyä nostoa. mie oon kans joskus alkuaikoina tuota vehettä testannu ja muistan että otin siinä vinopenkkiä jollanin sadalla kilolla ja enkä tehnyt vinoa penkkiä vapailla painoilla kun n.60 kilolla.

No tuo sinun konees ei kyllä melkolailla 100% varmuudella sitten ollut smith-penkki, jollasesta tässä tuntuis olevan puhe :D

ittellä painoo 54 kiloo laihduin rajusti ku ei ruoka maistunu sattuneesta syystä penkki noin 85 ennen 90 ja painoo oli 60

Terminator2 On teillä veljeksillä geenit kohdallaan. Kaksi lahjakasta SM-tason kaveria samassa perheessä. Vau! Itsekään en vielä tiedä osallistunko toisto SM-kisaan, kun on ruvennut kiinnostamaan maksimitreenin myötä myös tavan penkkipunnerrrus. Ja kiinnostusta lisää muitten treadien kirjoitukset penkkipaidan hyödyistä. Tavoitteeksi voisin asettaa 3xomapaino paidalla. Raw salinostona jää noin parikymmentä kiloa vajaaksi. Kertokaa kokemuksia penkkipaidoista ja niiden hyödyistä. Itse nostin joskus jytäajalla retrohenkisellä inzerillä, josta oli varmaan samanverran apua Remun käyttämistä Black Horsen aluspaidoista. Eli ei paskan vertaa. Liitosta ei ole väliä, vaan paidan hyödystä ja liikuteltavan raudan määrästä. Olen omasta mielestä ns. kaarinostaja ja nostan suhteellisen kapealla otteella kyljistä.

mortal sanoi:
Olen omasta mielestä ns. kaarinostaja ja nostan suhteellisen kapealla otteella kyljistä.

Kuinka leveä sun ottees on?

Suositut

Back
Ylös Bottom