Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salomaa sanoi:Voi paska! Onko rapidsharella joku raja kun ei anna lataa noita?
en oo klippiä vielä nähnyt kun kone ei lataa sitä, mutta miten 80kilosella jätkällä voi olla massaa . mortal kuinka pitkä olet?vilpurni sanoi:Kevyttä perkele, kyllä sitä massaa näyttää myös löytyvän
:
neutraali sanoi:no olihan se perkele massiivinen ja tiukkaki. kyllä se 80kiloa tietysti 160senttiseen kroppaan on paljon. aika kevyesti tuli 215kg. natuksi on kyllä vaikea uskoa, mutta en jaksa siitä alkaa väittelemään koska itse tiedät mitä olet. olihan sulla vissiin kuitenkin 20vuotta sitä reeni taustaakin.
mortal sanoi:No perkele. Oikeinhan Terminaattori näki. Tänä vuonna olis tarkotus käydä soltun maksimi ja toisto Sm-kisat 65-80kg sarjassa. Tällä painolla maksimi ja sit ruokavaliolla ja aerobisella liiat pois. Toistokisaan jos pääsis 72.5kilolla nostamaan. Sit näkis taas et missä mennään, kun toi on nyt tullu vähän alas ton maksimi treenin takia. Parhaimmillaan 40x100kg n.75kilosena. Kiitos palautteista kaikille ja anteeksi lahopäisyyteni Terminaattori, en saa mieleeni kuka olet. Pienen salapoliisityön jälkeen... tunnet ilmeisesti Nyyssölän Mikan? kerro kaverille terveisiä. Uskomattoman hienoon kondikseen on Mika itsensä hoitanut. Taitaa tänä vuonna viedä muita seiskakymppiläisiä kuin metrin mittaa. Itse vanha ei enää jaksa vai enkö uskalla? tiedä häntä.
JP Fux sanoi:joo ei tuo kone vastaa lähellekkään vapailla painoilla tehtyä nostoa. mie oon kans joskus alkuaikoina tuota vehettä testannu ja muistan että otin siinä vinopenkkiä jollanin sadalla kilolla ja enkä tehnyt vinoa penkkiä vapailla painoilla kun n.60 kilolla.
mortal sanoi:Olen omasta mielestä ns. kaarinostaja ja nostan suhteellisen kapealla otteella kyljistä.