Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
oon varmaan jokin kummajainen ku saan parhaat tehot ku ote on lähes kämmenen verran merkeistä sisäänpäin. Eli varmaan jotain reilu 5 cm.

Itelläni se paita toi jotain 30 kiloa lisää tulokseen. Joskus kun maximi pyöri 160 kg:ssa, niin sain 180. Nyt en tosin ole kokeillut maximia, ettei vain olkapää paukahda. Mortal, olen astetta lähempänä sun tulosta, otin 100 kg 20, 120 kg x 14, 140 x 2 ;) En kyllä V**u käsitä sitä sun 200 x 1. Broidikin katso suu auki ;) Ihan mieletön nosto. Tuntu jopa, että menis varmaan enemmänkin?

Terminator2 sanoi:
Itelläni se paita toi jotain 30 kiloa lisää tulokseen. Joskus kun maximi pyöri 160 kg:ssa, niin sain 180. Nyt en tosin ole kokeillut maximia, ettei vain olkapää paukahda. Mortal, olen astetta lähempänä sun tulosta, otin 100 kg 20, 120 kg x 14, 140 x 2 ;) En kyllä V**u käsitä sitä sun 200 x 1. Broidikin katso suu auki ;) Ihan mieletön nosto. Tuntu jopa, että menis varmaan enemmänkin?
No tossa pariviikkoo sitten otin sotilaspenkkiä 4x1x200kg ja seuraavassa treenissä 1x170kg 1x180kg 1x190kg 1x200kg 1x205kg ja sitten 210kg jäi loppuojennusta vaille vajaaksi. Noitten lisäksi 3x2x80-85% noista painoista pysäytyksellä. Tälläviikolla vielä yks kova treeni ja sitten pari kevyempää viikkoa. Sen jäkeen olis näytön paikka. Pelottaa vaan, kun oon vuodesta toiseen ottanu viikottain maksimeja,et mitä tapahtuu kun nyt höllään. Mutta toisaalta luotan noihin jto:n ohjeisiin, ainakin tähän asti tuntunu hyvältä ja tuonu vähän lisäkiloja tankoon. (huom neljässä viikossa). On kyllä kaverilla tietotaito ainakin voimailun osalta hallussa.

Zone-sarja -42%
mortal sanoi:
No tossa pariviikkoo sitten otin sotilaspenkkiä 4x1x200kg ja seuraavassa treenissä 1x170kg 1x180kg 1x190kg 1x200kg 1x205kg ja sitten 210kg jäi loppuojennusta vaille vajaaksi. Noitten lisäksi 3x2x80-85% noista painoista pysäytyksellä. Tälläviikolla vielä yks kova treeni ja sitten pari kevyempää viikkoa. Sen jäkeen olis näytön paikka. Pelottaa vaan, kun oon vuodesta toiseen ottanu viikottain maksimeja,et mitä tapahtuu kun nyt höllään. Mutta toisaalta luotan noihin jto:n ohjeisiin, ainakin tähän asti tuntunu hyvältä ja tuonu vähän lisäkiloja tankoon. (huom neljässä viikossa). On kyllä kaverilla tietotaito ainakin voimailun osalta hallussa.

Juu, hurjat on kyllä tulokset. Ite kisaan samassa sarjassa, mutta painot kyllä ovat aivan eri sarjassa. Semmoset 60 kg pienemmät. Eli voitosta tätä kaveria vastaan on aivan turha lähteä taistelemaan, omien ennätyksien parantamiseen on tyytyminen. Jos tosiaan et lääkkeitä ole missään vaiheessa käyttänyt niin ei voi kuin ihmetellä ja :worship: .

mortal:
sanos mulle minne se voima näin yhtäkkiä kahdessa viikossa vois hävitä vuosien treenin jälkeen? minne se menee? piiloon? katolle? lähtee aruballe? :)

nyt sä hieman kiusaat kroppaasi yli tarpeen ja herkistelet hermostoa tekemään töitä kovalla taajuudella. kun se saa hieman levätä ja palautella, alkaa olemaan krppa terässä.

veikkaisin kisatulokseksi 1*215kg. kisassahan se enkka tulis tehdä, eikö?

laitapas viestiä, miten meni.

mietin tuos tuota jto:n kommenttia et kisassa ennätykset tulis tehdä! itellä menny pari vuotta jo sillä tyylillä et ennätyksiä ei kokeilla reeneis! kisas sit lähes aina parantuu enkat ja yleensä reippaasti! tekis noita jto:n ohjelmia/vinkkejä kokeilla kun kaikki niistä tuntuu saneen isoja apuja.. siis miksi en minäkin! ;)

jto sanoi:
veikkaisin kisatulokseksi 1*215kg.

Eikös Mortal sanonut jossain, että pysäytys on vähän myrkkyä hänelle ja salituloksista lähtee ainakin se 20kg pois. Tai sitten muistan aivan väärän henkilön.

jto sanoi:
mortal:
sanos mulle minne se voima näin yhtäkkiä kahdessa viikossa vois hävitä vuosien treenin jälkeen? minne se menee? piiloon? katolle? lähtee aruballe? :)

nyt sä hieman kiusaat kroppaasi yli tarpeen ja herkistelet hermostoa tekemään töitä kovalla taajuudella. kun se saa hieman levätä ja palautella, alkaa olemaan krppa terässä.

veikkaisin kisatulokseksi 1*215kg. kisassahan se enkka tulis tehdä, eikö?

laitapas viestiä, miten meni.
Sokea,arka,ruskea,pieni poika. Jonka nimi on Voima, pakenee aina tiukanpaikan tullen viemäriin. :) 215kg. Menin sanattomaksi... Jos tulos alkaa kakkosella, niin vaihdan nimimerkiksi immortal ja kiipeän viitta selässä itse katolle...mutta ihan tosissaan kisatulos on arvoitus, kun stoppeja oon ottanu raskaimmillaan 3x2x175. Meinaan vielä ennen kisoja kokeilla vähän isommilla romuilla. Toivottavasti ei rassaa liikaa.

Raven sanoi:
Eikös Mortal sanonut jossain, että pysäytys on vähän myrkkyä hänelle ja salituloksista lähtee ainakin se 20kg pois. Tai sitten muistan aivan väärän henkilön.
En ole tuota muistaakseni sanonut, mutta ei varmaan kovin paljoo heitä tuo 20kg. Tai tiedä sitten, miten tuo kevennys vaikuttaa. Ja tässä vaiheessa ei uskalla enää maksimia stopista ottaa... vai?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mortal sanoi:
En ole tuota muistaakseni sanonut, mutta ei varmaan kovin paljoo heitä tuo 20kg. Tai tiedä sitten, miten tuo kevennys vaikuttaa. Ja tässä vaiheessa ei uskalla enää maksimia stopista ottaa... vai?

Olen nähnyt sitten unta. :)
Itse en aivan maksimia ottaisi.. Mutta jos vaikka oletaan maksimin olevan 200kg, niin viikkoa ennen otan yleensä hyvin lähelle maksimia.. Ottaisin 190kg.. Jää vielä varaa, että ei mene viime metreillä tukkoon ja tuohon saa vielä sellaista räjähtävyyttä mukaan.
Tai sitten vaihtoehtoisesti otan aloituspainon, joka 200kilolla olisi 180-185kg.

älä ota. ota kisassa enkkastoppi.

tarkotin lähinnä sillai, että kisatulos ois verrannollinen salityyliseen 215 kiloon. eli ei se stoppi 200 kauheen kaukana ole. se on asenteesta kiinni. sä nostat sen raudan, koska nyt tuli niin sanottua. ja nautit vielä. sen jälkeen sit se viitta selkään ja lennätät mulle kopan mehua :)

Huomenna pitäis käydä tekee viimeinen treeni ennen kisaa. Saa nähdä mitä pystyy tekeen ja miten isolla, kun kävin maanantaina Juvan Metalilla kokeilemassa paitaa. Nyt on ollu vasen olkapää aikas kipeenä ja säteilee tohon hauiksen ja ojentajan alapäihin. Mut parhaani teen, et toi kopan verran rautaa nousis, vaikka yhdellä kädellä. Ano muuten laitto mun paita kokeilusta klipin omille sivuilleen. 252.5kg ruma mutta oma.

yannara sanoi:
Vai onko se niin, että treenien jälkeen lihakset ovat kasvaneet ja ne ovat vain sillä hetkellä vahvemmat?
Treenin jälkeen kunto on tietty huonoimmillaan, koska energiavarastot ovat tyhjät ja lihakset rasittuneet.

Deat sanoi:
Ihan hienostihan se nous. :) Oliko ihan ensimmäinen kerta paita päällä, vai kokeilitko uutta paitaa?
Joskus 90-luvun lopulla olin viimeiksi nostanut paidalla. Ja silloinkin jollain vanhalla Inzerillä josta ei ollu muuta kuin haittaa. Nyt oli mittojen mukaan tehty paita ja eka kerran kokeilin. Nostoon en saanut mitään asennetta, kun ajatukset oli tekniikassa. Koska olen treenannut tänä vuonna pelkkää sotilaspenkkiä.

Raven sanoi:
Millaista treeniä muuten teet ojentajille?
Nyt en oo kuuteen viikkoon tehny muuta kuin solttua kapeella otteella, jto:n ohjeen mukaisesti kerran viikossa. Normaalisti kapee penkki, ranskalaiset käsipainoilla tai mutkatangolla ja taljassa eri versioita. Dippiä en pysty tekemään olkapää kipujen takia. Olis varmaan hyvä liike. Joskus aikoinaan tein parhaillaan 125kg lisäpainoilla dippiä ja samoilla kiloilla ranskalaisia, ne tais olla vähän räkäsiä, mut kuitenkin.

mortal sanoi:
Joskus 90-luvun lopulla olin viimeiksi nostanut paidalla. Ja silloinkin jollain vanhalla Inzerillä josta ei ollu muuta kuin haittaa. Nyt oli mittojen mukaan tehty paita ja eka kerran kokeilin. Nostoon en saanut mitään asennetta, kun ajatukset oli tekniikassa. Koska olen treenannut tänä vuonna pelkkää sotilaspenkkiä.

Ahaa.. Se olitkin sinä mistä Ano "juorusi" - otin ite testejä tiistaina ;) Hyvä hommat eikun tsemiä treeneihin!

-H0

Suositut

Back
Ylös Bottom