Pikkurillit noin 3cm merkkiviivojen sisäpuolella.Ludvig sanoi:Kuinka leveä sun ottees on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikkurillit noin 3cm merkkiviivojen sisäpuolella.Ludvig sanoi:Kuinka leveä sun ottees on?
No tossa pariviikkoo sitten otin sotilaspenkkiä 4x1x200kg ja seuraavassa treenissä 1x170kg 1x180kg 1x190kg 1x200kg 1x205kg ja sitten 210kg jäi loppuojennusta vaille vajaaksi. Noitten lisäksi 3x2x80-85% noista painoista pysäytyksellä. Tälläviikolla vielä yks kova treeni ja sitten pari kevyempää viikkoa. Sen jäkeen olis näytön paikka. Pelottaa vaan, kun oon vuodesta toiseen ottanu viikottain maksimeja,et mitä tapahtuu kun nyt höllään. Mutta toisaalta luotan noihin jto:n ohjeisiin, ainakin tähän asti tuntunu hyvältä ja tuonu vähän lisäkiloja tankoon. (huom neljässä viikossa). On kyllä kaverilla tietotaito ainakin voimailun osalta hallussa.Terminator2 sanoi:Itelläni se paita toi jotain 30 kiloa lisää tulokseen. Joskus kun maximi pyöri 160 kg:ssa, niin sain 180. Nyt en tosin ole kokeillut maximia, ettei vain olkapää paukahda. Mortal, olen astetta lähempänä sun tulosta, otin 100 kg 20, 120 kg x 14, 140 x 2 ;) En kyllä V**u käsitä sitä sun 200 x 1. Broidikin katso suu auki ;) Ihan mieletön nosto. Tuntu jopa, että menis varmaan enemmänkin?
mortal sanoi:No tossa pariviikkoo sitten otin sotilaspenkkiä 4x1x200kg ja seuraavassa treenissä 1x170kg 1x180kg 1x190kg 1x200kg 1x205kg ja sitten 210kg jäi loppuojennusta vaille vajaaksi. Noitten lisäksi 3x2x80-85% noista painoista pysäytyksellä. Tälläviikolla vielä yks kova treeni ja sitten pari kevyempää viikkoa. Sen jäkeen olis näytön paikka. Pelottaa vaan, kun oon vuodesta toiseen ottanu viikottain maksimeja,et mitä tapahtuu kun nyt höllään. Mutta toisaalta luotan noihin jto:n ohjeisiin, ainakin tähän asti tuntunu hyvältä ja tuonu vähän lisäkiloja tankoon. (huom neljässä viikossa). On kyllä kaverilla tietotaito ainakin voimailun osalta hallussa.
jto sanoi:veikkaisin kisatulokseksi 1*215kg.
Sokea,arka,ruskea,pieni poika. Jonka nimi on Voima, pakenee aina tiukanpaikan tullen viemäriin. 215kg. Menin sanattomaksi... Jos tulos alkaa kakkosella, niin vaihdan nimimerkiksi immortal ja kiipeän viitta selässä itse katolle...mutta ihan tosissaan kisatulos on arvoitus, kun stoppeja oon ottanu raskaimmillaan 3x2x175. Meinaan vielä ennen kisoja kokeilla vähän isommilla romuilla. Toivottavasti ei rassaa liikaa.jto sanoi:mortal:
sanos mulle minne se voima näin yhtäkkiä kahdessa viikossa vois hävitä vuosien treenin jälkeen? minne se menee? piiloon? katolle? lähtee aruballe?
nyt sä hieman kiusaat kroppaasi yli tarpeen ja herkistelet hermostoa tekemään töitä kovalla taajuudella. kun se saa hieman levätä ja palautella, alkaa olemaan krppa terässä.
veikkaisin kisatulokseksi 1*215kg. kisassahan se enkka tulis tehdä, eikö?
laitapas viestiä, miten meni.
En ole tuota muistaakseni sanonut, mutta ei varmaan kovin paljoo heitä tuo 20kg. Tai tiedä sitten, miten tuo kevennys vaikuttaa. Ja tässä vaiheessa ei uskalla enää maksimia stopista ottaa... vai?Raven sanoi:Eikös Mortal sanonut jossain, että pysäytys on vähän myrkkyä hänelle ja salituloksista lähtee ainakin se 20kg pois. Tai sitten muistan aivan väärän henkilön.
mortal sanoi:En ole tuota muistaakseni sanonut, mutta ei varmaan kovin paljoo heitä tuo 20kg. Tai tiedä sitten, miten tuo kevennys vaikuttaa. Ja tässä vaiheessa ei uskalla enää maksimia stopista ottaa... vai?
mortal sanoi:Huomenna pitäis käydä tekee viimeinen treeni ennen kisaa. Saa nähdä mitä pystyy tekeen ja miten isolla
Treenin jälkeen kunto on tietty huonoimmillaan, koska energiavarastot ovat tyhjät ja lihakset rasittuneet.yannara sanoi:Vai onko se niin, että treenien jälkeen lihakset ovat kasvaneet ja ne ovat vain sillä hetkellä vahvemmat?
Joskus 90-luvun lopulla olin viimeiksi nostanut paidalla. Ja silloinkin jollain vanhalla Inzerillä josta ei ollu muuta kuin haittaa. Nyt oli mittojen mukaan tehty paita ja eka kerran kokeilin. Nostoon en saanut mitään asennetta, kun ajatukset oli tekniikassa. Koska olen treenannut tänä vuonna pelkkää sotilaspenkkiä.Deat sanoi:Ihan hienostihan se nous. Oliko ihan ensimmäinen kerta paita päällä, vai kokeilitko uutta paitaa?
Nyt en oo kuuteen viikkoon tehny muuta kuin solttua kapeella otteella, jto:n ohjeen mukaisesti kerran viikossa. Normaalisti kapee penkki, ranskalaiset käsipainoilla tai mutkatangolla ja taljassa eri versioita. Dippiä en pysty tekemään olkapää kipujen takia. Olis varmaan hyvä liike. Joskus aikoinaan tein parhaillaan 125kg lisäpainoilla dippiä ja samoilla kiloilla ranskalaisia, ne tais olla vähän räkäsiä, mut kuitenkin.Raven sanoi:Millaista treeniä muuten teet ojentajille?
mortal sanoi:Joskus 90-luvun lopulla olin viimeiksi nostanut paidalla. Ja silloinkin jollain vanhalla Inzerillä josta ei ollu muuta kuin haittaa. Nyt oli mittojen mukaan tehty paita ja eka kerran kokeilin. Nostoon en saanut mitään asennetta, kun ajatukset oli tekniikassa. Koska olen treenannut tänä vuonna pelkkää sotilaspenkkiä.