Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jto sanoi:
mortal:
mites viimeistely ja kisa meni sit loppujen lopuksi?
Viimeistelyt sujui ihan ok. Puntarissa jouduin käymään pari kertaa, kun ekalla meni parisataa grammaa yli. Pien lenkki, kun muuten ei irronnut mitään. Tulokseen ihan tyytyväinen 180kg ja ylimääräisellä 190kg. Kyllä tolla ohjelmalla stoppi parani 10-15kg. SE parani 20kg. Ei muuta kuin keksitään miten se koppa lentää. :kippis1:

mortal sanoi:
Viimeistelyt sujui ihan ok. Puntarissa jouduin käymään pari kertaa, kun ekalla meni parisataa grammaa yli. Pien lenkki, kun muuten ei irronnut mitään. Tulokseen ihan tyytyväinen 180kg ja ylimääräisellä 190kg. Kyllä tolla ohjelmalla stoppi parani 10-15kg. SE parani 20kg. Ei muuta kuin keksitään miten se koppa lentää. :kippis1:
ei muuta kun onneksi olkoon..ilmottele sitte ku menee 2 markkaa rikki :kippis1:

Zone-sarja -42%
oikein hyvä tulos. aattelin ite, että voisit saada jotain 185-195. kevääksi se kaks markkaa vois olla aika kohtuullinen :)

eikös se lentotaito vielä oo kunnossa? senku paiskaat tänne sen kopan vaan matkan varrella :D

StuntMan91 sanoi:
noniin nyt on tämäkin pelle taas pakkiksella, jos joku vielä muistaa

ite sain uutta penkkitulosta :) 92,5kg
Mitä lapsille nykyään syötetään? Itse en nyt 18-vuotiaana ole lähelläkään 90-kiloa, tosin olen vasta pari kolme kuukautta käynyt salilla. Kai minäkin sinne pääsen.. joskus.

mortal sanoi:
SE parani 20kg. :
eli teit vissiin SE:n tuohon 65-alle 80kg:n sarjaan?
hzero sanoi:
29v, 169cm ja 124,1kg ja liian kaukana kolmesta sadasta ;)
sopivat mittasuhteet:), paljonko muuten menee ilman puseroa salinostona?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hzero sanoi:
Mites mustelmat voi ;) Lauantaina romua tankoon sit paljo enemmän.. ja tilastot uusiksi..

-H0
Mustelmista ei oo enää tietookaan, ojentajat tuntuu vaan tukkoisilta. Mut kyllä toi maanantain krapula treeni toi varmuutta ja itseluottamusta tuohon paitapenkkiin, että eiköhän sitä lähdetä tilastoja uusimaan.

neutraali sanoi:
eli teit vissiin SE:n tuohon 65-alle 80kg:n sarjaan?
Joo, sen tein. Mulla ainakin tuo kisanosto (merkit ja stoppi) verottaa ton 10-15kg. Mutta en usko stopin vaikuttavan paitanostooni, kun se antaa kuitenkin niin hyvän lähdön rinnalta.

mortal sanoi:
Ja lauantain jälkeen voit kirjoittaa 29v, 169cm ja 124.1kg ja paljon yli kolmesataa.

no sen näkee sit lauantaina.. muuten meinaakko jäädä Hotelli Juvalle kattoo zen cafeta ja ottaa se vuoden viidenen kerran ;)
-H0

mortal sanoi:
Mustelmista ei oo enää tietookaan, ojentajat tuntuu vaan tukkoisilta. Mut kyllä toi maanantain krapula treeni toi varmuutta ja itseluottamusta tuohon paitapenkkiin, että eiköhän sitä lähdetä tilastoja uusimaan.

Silkkaa asiaa.. ojentajat meneekin tossa hetkeksi tosi soossiksi kun rasitus on jotain ihan muuta mihin se on tottunut.. mut tilastoja kaunistelemaan.. =)

Voisko joku upata uudestaan tässä tredissä olleet mortalin mahtipätkät? Rapidsharessa on joku time-limitti ja ne on poistettu :(

Ne on mulla vielä koneella tallessa. Pitää vaan jostain kaivaa ohjeet siihen miten mä saan ne sinne näytille. Pahus vaan kun kovimmista ei oo klippejä, mut voishan jotain uusiakin ottaa joku kerta jos vaan olkapää kestää.

eihän noita painopakka koneita voi mitenkään verrata oikeisiin vapaisiin painoihin. muistan tehneeni olkapäitä, pystypunnerusta tälläisellä koneella 140kg kevyttä pumppia Raw penkki maksimini ollessa vain 100kg pintaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom