- Ikä
- 42
Tänään on kyl juhlapäivä, sain 90kg penkistä ylös. Eihän se bodarilta paljoa ole, mutta itse 60kg:na ruipelona yllätyin aika paljon. Ainoa mitä kyseenalaistan on, että nostin sen painon sellaiselta koneelta, enkä tangolta. Siis koneella tarkoitan sellaista, että siinä ei ole sitä vapaata liikerataa, vaan se tanko vaan työnnetään ylös ja lasketaan alas.
Kaiken tämän tein yhdellä kerralla, vieläpä varsinaisten treenien jälkeen. Eli olin aikaisemmin saanut vain 70kg ylös. Nostin pari kertaa 75, sitten 80 kolmisen kertaa. Yllätyin kun sain 85 ylös, ja ajattelin että what the hell, pistetään 90. JA NOUSI!
Olen treenanut nyt n. 3kk. Intissä on noussut se 70 kerran.
Vai onko se niin, että treenien jälkeen lihakset ovat kasvaneet ja ne ovat vain sillä hetkellä vahvemmat?
Mutta pistäkää teidän tuloksia, jos huvittaa. Ja minkä kokoisia olette.
Kaiken tämän tein yhdellä kerralla, vieläpä varsinaisten treenien jälkeen. Eli olin aikaisemmin saanut vain 70kg ylös. Nostin pari kertaa 75, sitten 80 kolmisen kertaa. Yllätyin kun sain 85 ylös, ja ajattelin että what the hell, pistetään 90. JA NOUSI!
Olen treenanut nyt n. 3kk. Intissä on noussut se 70 kerran.
Vai onko se niin, että treenien jälkeen lihakset ovat kasvaneet ja ne ovat vain sillä hetkellä vahvemmat?
Mutta pistäkää teidän tuloksia, jos huvittaa. Ja minkä kokoisia olette.