Penkki maximi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Tänään on kyl juhlapäivä, sain 90kg penkistä ylös. Eihän se bodarilta paljoa ole, mutta itse 60kg:na ruipelona yllätyin aika paljon. Ainoa mitä kyseenalaistan on, että nostin sen painon sellaiselta koneelta, enkä tangolta. Siis koneella tarkoitan sellaista, että siinä ei ole sitä vapaata liikerataa, vaan se tanko vaan työnnetään ylös ja lasketaan alas.

Kaiken tämän tein yhdellä kerralla, vieläpä varsinaisten treenien jälkeen. Eli olin aikaisemmin saanut vain 70kg ylös. Nostin pari kertaa 75, sitten 80 kolmisen kertaa. Yllätyin kun sain 85 ylös, ja ajattelin että what the hell, pistetään 90. JA NOUSI! :hyper:

Olen treenanut nyt n. 3kk. Intissä on noussut se 70 kerran.

Vai onko se niin, että treenien jälkeen lihakset ovat kasvaneet ja ne ovat vain sillä hetkellä vahvemmat?

Mutta pistäkää teidän tuloksia, jos huvittaa. Ja minkä kokoisia olette.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei tuo kone vastaa vapaalla tangolla tehtyä tulosta. Sain siinä tehtyä 100 kilolla treenin jälkeen toistoja silloin kun penkkimaksimi pyöri 80 kilon tietämillä. Ja maksimia en oo aikoihin nostanu, 2x6x112,5kg on parhaat sarjapainot ja uutena vuotena meni 128kg suht kevyesti.

joo ei tuo kone vastaa lähellekkään vapailla painoilla tehtyä nostoa. mie oon kans joskus alkuaikoina tuota vehettä testannu ja muistan että otin siinä vinopenkkiä jollanin sadalla kilolla ja enkä tehnyt vinoa penkkiä vapailla painoilla kun n.60 kilolla.

No eipä siinä penkkaamisessa paljoa muuta ole. Lasketaan ja nostetaan :D

Ei treenin jälkeen mitään ykkösiä nostella. Ikinä. Mars tangon alle.

jos tarkotat smith konetta niin silloin se saattaa ollakki lähellä oikeaa penkkiä MUTTA ei vieläkään ole oikea penkki.. ja jos tarkotit jotaki muuta konetta niin silloin se ei ole sinne päinkään..ku itellä oli penkki n95kg niin jossaki ihme koneessa sain 120x4

Jos se on sellai painopakkakone, niin aikas tuha on vertailla normaaliin tasapenkkiin. Ite otin pari vuotta sitte sellasesta paikallisen uimahallin salilla 150kg*10 ja penkkimaksimi tangolla oli sillon 85kg :D

Eikös noiden eri vempulakoneiden painopakat ole monesti myös paunoina eikä kiloina...

olen 174cm, 87kg (painoa lähti kilo :hyper: ) ja penkistä 80kg maksimi..

ps. olen syönyt lähiaikoina kuin hullu proteiini pitosta ruokaa, ja paino tippunu kilon... :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
StuntMan91 sanoi:
olen syönyt lähiaikoina kuin hullu proteiini pitosta ruokaa, ja paino tippunu kilon... :curs:

Älä huolestu, läskiä se vaan on. ;)
Jatkat vaan proteiinipitoisen ruoan syömistä.

jatkan, mutta yllätyin vähän... sillä olen todella syönyt lähiaikoina paljon :)

esim. tällästä päivässä ruoan lisäksi.

aamulla: purkki raejuustoa, purkki ananasta ja sekaisin. 5dl maitoa ja keitetty kananmuna.

siinä klo11-13: purkki tonnikalaa, 2keitettyä kananmunaa ja purkki raejuustoa+ananas lisäksi 3dl lasi maitoa.

ruoka, esim: 3-4perunaa (isohkoja) ja jauhelihakastiketta reilusti + salaattia ja raejuustoa puolisen purkkia, sekä 5dl maitoa.

siinä klo17-19: puolpurkkia raejuustoa, keitetty kananmuna + puolipurkkia tonnikalaa ja 3dl maitoa.

edit: sali on joko siinä 12-14 välissä tai illalla.. tai sitten ihan aamusta. riippuu aina vähän :kippis1:
klo20-22: puolpurkkia tonnikalaa + ruisleipä ilman levikettä ja n.4dl maitoa.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
StuntMan91 sanoi:
jatkan, mutta yllätyin vähän... sillä olen todella syönyt lähiaikoina paljon :)

aamulla: purkki raejuustoa, purkki ananasta ja sekaisin. 5dl maitoa ja keitetty kananmuna.

siinä klo11-13: purkki tonnikalaa, 2keitettyä kananmunaa ja purkki raejuustoa+ananas lisäksi 3dl lasi maitoa.

ruoka, esim: 3-4perunaa (isohkoja) ja jauhelihakastiketta reilusti + salaattia ja raejuustoa puolisen purkkia, sekä 5dl maitoa.

siinä klo17-19: puolpurkkia raejuustoa, keitetty kananmuna + puolipurkkia tonnikalaa ja 3dl maitoa.

.

Taitaa pojalle raejuusto maistua :jahas:

Kannattaisi ehkä siirtyä lisäravinteiden maailmaan tuolla tankkaustarpeella. Loppuu pian massi muuten...

joo on mennyt raejuustoa tosiaan 3purkkia päivään heh :)
en rupea käyttämään lisäravinteita.. kiitos ehdotuksesta.
ei tuo minua vaivaa kun vanhemmat maksavat..
joo lisäilen aamulle noita hiilihydraatteja, kiitos kun kerroit :)

Mikäs niissä lisäravinteissa mättää? Ainakin palkkari olis hyvä olla.
Ja mitä syöt tuon lisäksi, syötkö koulussa kotona jotain perusruokaa? Ja muista syödä tolleen joka päivä eikä vaan sillon tällön.

en perustu lisäravinteista.. :)
koulussa yleensä, esim. 4perunaa, 3jauhelijapihviä(niitä pienehköjä mitä kaupastakin saa), 1-3näkkileipää ja 1-3lasia vettä.

ps. lisäravinteita en ota käyttöön siksi, koska tiedän kyllä miten hyvän kropan saa ilman nitä ;)

ps2. jos penkkaat 200kg, ja sanot salilla porukoille että ei tässä palautusjuomia tarvita, vettä vaan huikka, niin olet tosimies.

Originally posted by StuntMan91
ps2. jos penkkaat 200kg, ja sanot salilla porukoille että ei tässä palautusjuomia tarvita, vettä vaan huikka, niin olet tosimies.
jaa.a, penkkaamalla 200kg on melkovarmasti tosimies vaikka olisikin vain se palautusjuoma reenien jälkeen.
itse en koe liian tärkeäksi palautusjuomaa, mutta juon sen jokatapauksessa koska saan siitä lisää proteiinia ruokavalion ohessa. toisaalta en ole kokeillut harjoitella ilmankaan sitä niin en sitte osaa sanoa hyödystä. ainakin maistuu hyvältä...

Samalla periaatteellako sitten juoksukilpailussa jätät piikkarit käyttämättä, tai hiihtäisit hiihtokisat vanhoilla mehtäsuksilla? Lisäravinteissa on samoja ainesosia mitä saat ruuastakin, tosin helpommin ne tulee lisäravinteista niin mikä syy nyt olis ehdottomasti olla niitä käyttämättä?

Suositut

Back
Ylös Bottom