Slarto sanoi:Kuinka usein yrität puristaa uusia sarjaennätyksiä?
mä oon ite yrittäny joka kerta nostaa yhdel toistol, mut tee sillee et joka kerta ite saat vietyy sarjan loppuu et ei kaveri sitä vikaa nosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Slarto sanoi:Kuinka usein yrität puristaa uusia sarjaennätyksiä?

Ensikertalainen sanoi:Tunnusta vaan...Saat orgasmeja kun teet reiden ojentajia.

sunnyboy sanoi:Ei millään pahalla mutta oot aika "naru" jos painat 43kg ja 165cm pitkä =)

sunnyboy sanoi:Ei millään pahalla mutta oot aika "naru" jos painat 43kg ja 165cm pitkä =)
hölkkääjä sanoi:mut tee sillee et joka kerta ite saat vietyy sarjan loppuu et ei kaveri sitä vikaa nosta

Slarto sanoi:No enköhän kuiteski tolleen tee kun neuvoin sua aikaisemmin samalla tavalla tekemään.![]()

hölkkääjä sanoi:Tavoite on, että 16 vuotiaana ei enää naru! jos sitä ois vaikka 80kg nii seki ois kiva
edit: mitäpä veikkaatte onko tuolla jotai hirveää hidastetta mun penkin kehitykseen jos teen 3x viikos ja yhteensä 6 sarjaa?
ku mul ei oo koskaan pahemmin rinnat tukossa eikä ojentajatkaa. seuraavana päivänä on vaa vähän kipeet paikat mut sit sitä seuraavana ei koskaan.
tuntuis et sais enemmän kehitystä siihe jos tekee vähän enemmän.
Failureen vetämisestä ei varmaankaan mitään tartte sanoa...hölkkääjä sanoi:Tavoite on, että 16 vuotiaana ei enää naru! jos sitä ois vaikka 80kg nii seki ois kiva

hölkkääjä sanoi:joo en tee koskaan failureen enää, käsi raamatulla
sunnyboy sanoi:Noh ,onhan se totta että itekin pitäis vielä pari kiloa saada lisää ,mutta mietin vaan "hölkkääjän" pituus\paino suhdetta (ei oo kovin häävi)
Hölkkääjästä tulee vielä iso karju.Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaamxu sanoi:Elähän ny hyvä mies! :D Oletko tosissas? Eli 36 kiloa massaa 2 vuodessa! :D![]()
)2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu. Peilistä näin ihteni samanlaisena tikkuna kun ennenkin, muut väitti lihoneen. Tuo on muuten jännä juttu, kun sitä lihomista ei tosiaan ite huomaa kun se tapahtuu niin hiljalleen.rhp sanoi:Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaa)2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu. Peilistä näin ihteni samanlaisena tikkuna kun ennenkin, muut väitti lihoneen. Tuo on muuten jännä juttu, kun sitä lihomista ei tosiaan ite huomaa kun se tapahtuu niin hiljalleen.