http://www.pakkotoisto.com/vip.htmTomekkio sanoi:miten saa kuvan tohon nimen viereen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.pakkotoisto.com/vip.htmTomekkio sanoi:miten saa kuvan tohon nimen viereen?
rhp sanoi:Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaa)2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu.

Slarto sanoi:Vanno äitisi isoäidin haudan kautta, niin uskon.
hölkkääjä sanoi:kyllä musta tulee iso :curs: :curs: perkele!
ja siitä 32 kilosta että 20 kiloo voi hyvinki tulla jos on tosi tikku (niinQ mä) nii vuodessa?
ja kahes vuodes ehkä sit se 32![]()
se on vaa unelma! älää riistäkö sitä multa :curs:
hitmään sanoi:Tänää otin penkistä 52,5 jonkun molopään varmistaessa(se sano et sil o omaaki tekemistä ku pyysin sitä tsekkaa ettei painot putoo päälle,no suostu se siihen et se seiso 4 sekkaa siin ku mä nostin.
ps:en tajuu kuinka sain helposta kyssästä näin pitkän:kippis1: :kippis1:

J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?J-M sanoi:Tuosta tulis jollekkin niin mainio allekirjoitus!:D
32 kg puhasta lihasmassaa 2 vuodessa ilman treeniä! :lol2:
Tortilla90 sanoi:tuommosta turhaa tekstii nii siinä syy..
No kiitos tuosta täydentävästä vastauksesta,saatoitko kuvittellakaan,että toi oli jonkilainen vitsi toi pitkä kysymys juttu.'
ps:ois kiva jos oisit laittanu vaikka jotai penkkineuvoiki,mut ei se mitää ei se oo tärkeet,mielummi puutut tollassii älyttömmii juttuihi
:kippis1: :down:
rhp sanoi:J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?
Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D
), joten loppujenlopuksi jätin muokkaamatta....kun tällä kaikennäköstä hiipparia pyörii nii ei tiijä kuka meinaa mitäki tosissaa ;)rhp sanoi:J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?
Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D

rhp sanoi:Tulipa selitykset äkkiä:D