- Ikä
- 52
http://www.pakkotoisto.com/vip.htmTomekkio sanoi:miten saa kuvan tohon nimen viereen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.pakkotoisto.com/vip.htmTomekkio sanoi:miten saa kuvan tohon nimen viereen?
rhp sanoi:Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaa )2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu.
Slarto sanoi:Vanno äitisi isoäidin haudan kautta, niin uskon.
hölkkääjä sanoi:kyllä musta tulee iso :curs: :curs: perkele!
ja siitä 32 kilosta että 20 kiloo voi hyvinki tulla jos on tosi tikku (niinQ mä) nii vuodessa?
ja kahes vuodes ehkä sit se 32
se on vaa unelma! älää riistäkö sitä multa :curs:
hitmään sanoi:Tänää otin penkistä 52,5 jonkun molopään varmistaessa(se sano et sil o omaaki tekemistä ku pyysin sitä tsekkaa ettei painot putoo päälle,no suostu se siihen et se seiso 4 sekkaa siin ku mä nostin.
ps:en tajuu kuinka sain helposta kyssästä näin pitkän:kippis1: :kippis1:
J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?J-M sanoi:Tuosta tulis jollekkin niin mainio allekirjoitus!:D
32 kg puhasta lihasmassaa 2 vuodessa ilman treeniä! :lol2:
Tortilla90 sanoi:tuommosta turhaa tekstii nii siinä syy..
No kiitos tuosta täydentävästä vastauksesta,saatoitko kuvittellakaan,että toi oli jonkilainen vitsi toi pitkä kysymys juttu.'
ps:ois kiva jos oisit laittanu vaikka jotai penkkineuvoiki,mut ei se mitää ei se oo tärkeet,mielummi puutut tollassii älyttömmii juttuihi
:kippis1: :down:
rhp sanoi:J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?
Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D
rhp sanoi:J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?
Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D
rhp sanoi:Tulipa selitykset äkkiä:D