penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuosta tulis jollekkin niin mainio allekirjoitus!:D
32 kg puhasta lihasmassaa 2 vuodessa ilman treeniä! :lol2:

kyllä musta tulee iso :curs: :curs: perkele!

ja siitä 32 kilosta että 20 kiloo voi hyvinki tulla jos on tosi tikku (niinQ mä) nii vuodessa?

ja kahes vuodes ehkä sit se 32 :rolleyes:

se on vaa unelma! älää riistäkö sitä multa :curs:

hölkkääjä sanoi:
kyllä musta tulee iso :curs: :curs: perkele!

ja siitä 32 kilosta että 20 kiloo voi hyvinki tulla jos on tosi tikku (niinQ mä) nii vuodessa?

ja kahes vuodes ehkä sit se 32 :rolleyes:

se on vaa unelma! älää riistäkö sitä multa :curs:

mitäköhän riehut? enhän oo sinulta ollu viemässä mitään enkä kommentoinu mittään sun sanomisia?
vaan tuo rhp:n juttu lähinnä nauratti kun sano että _ilman treeniä_ 32kg lihaa 2 vuodessa.

Nyt lähti taas penkkitulos nousemaan. Sain parin viikon jurraamisen jälkeen nostettua sarjapainot 40kg->42.5kg. Tavoitteena, että torstaine teen vielä tuolla 42.5, mutta lauantaina nostan 45kg:hen...

Hitto, pitänee ostaa lisää painoja kun loppuu kesken.

Jostain syystä tää hölkkääjän palsta vetää kaikki penkkimiehet nii aattelin et täält varmaa löytys joku joka osais vastata tähän:
Treenaan lähinnä massaa ja voimaa eli koitan saada molempia siks teenki tollasia 8 toiston sarjoja.Ja tulokset nousee,MUTTA toi penkki pitäis saada nostettua tonne 60 kg siis maksimi kesäkuuhun mennessä.Tänää otin penkistä 52,5 jonkun molopään varmistaessa(se sano et sil o omaaki tekemistä ku pyysin sitä tsekkaa ettei painot putoo päälle,no suostu se siihen et se seiso 4 sekkaa siin ku mä nostin.Nii eli jotai rakentavia neuvoja 5-7 kg nousu 2 kk aikaa ei pitäis olla mahoton,mutta tuntuu epävarmalta ku kehitystä ei oo oikee tullu läähiaikoin.Onko hyvä tää mitä oon ajatellu et teen
40 kgx8 ja 42,5 max sitte ku saan 8x42 ni alotan nostaa 8x42 ja 45xmax ja niin edelleen.
Tää tehtäs 4xviikos 2x kapee ote 2x levee eli jotai 70-80 ni ettei rasita samoja lihaksii kaik 4 kertaa.

kiitti jos jaksatte vastata

ps:en tajuu kuinka sain helposta kyssästä näin pitkän:kippis1: :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hitmään sanoi:
Tänää otin penkistä 52,5 jonkun molopään varmistaessa(se sano et sil o omaaki tekemistä ku pyysin sitä tsekkaa ettei painot putoo päälle,no suostu se siihen et se seiso 4 sekkaa siin ku mä nostin.

ps:en tajuu kuinka sain helposta kyssästä näin pitkän:kippis1: :kippis1:

tuommosta turhaa tekstii nii siinä syy.. :eek:

J-M sanoi:
Tuosta tulis jollekkin niin mainio allekirjoitus!:D
32 kg puhasta lihasmassaa 2 vuodessa ilman treeniä! :lol2:
J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?

Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D

Tortilla90 sanoi:
tuommosta turhaa tekstii nii siinä syy..

No kiitos tuosta täydentävästä vastauksesta,saatoitko kuvittellakaan,että toi oli jonkilainen vitsi toi pitkä kysymys juttu.'

ps:ois kiva jos oisit laittanu vaikka jotai penkkineuvoiki,mut ei se mitää ei se oo tärkeet,mielummi puutut tollassii älyttömmii juttuihi

:kippis1: :down:

rhp sanoi:
J-M ja varsinkin -keke- Otitteko tosissaan ton 32kg lihasta 2 vuodessa jutun? Niiku Pesupallo jo sanoki, ei taida olla sarkasmi teille kahelle tuttu käsite?

Ja edittiä: Nyt että varmasti ymmärrätte, tuo 32kg oli luultavasti puhdasta läskimassaa:D

joo, hetken oli jo editti päällä ku katoin että vitsihän tuo on (mutta jäi totinen maku suuhun:rolleyes: ), joten loppujenlopuksi jätin muokkaamatta....kun tällä kaikennäköstä hiipparia pyörii nii ei tiijä kuka meinaa mitäki tosissaa ;)

rhp sanoi:

Mä taas luulin että kyseessä on joku p-jauhaja, joita foorumilla tuntuu liikkuvan :D..., joten en ottanut todesta/ otin todesta, mutta kun katsoin äsken entisiä viestejäsi niin sitten kolahti :hyper:

Oon tehny kaksijakoisesti treeniä:

1.päivä: rinta; penkki,pullover
olkapäät; vipunostot sivulle, pystysoutu
ojentajat; ranskalainen, kapea penkki

2.päivä: vatsat; erilaiset liikkeet oma paino vastuksena
selkä; -"-, leuanveto, kulmasoutu
hauis; hauiskääntö tangolla, keskitetty hauiskääntö

Tossa on jokaseen lihakseen avuttoman vähän liikkeitä, tiedän. Mitäs ootte mieltä tosta pulloverista? Onko iha turha liike? Ja mitäs muita liikkeitä suosittelette kun käytössä on penkki tangolla+käsipainoja+leuanvetotanko.

Niin ja penkkiä olen tehnyt 2x6 systeemillä. Onko se iha ok vaikka toistot jäävät aika vähäiseksi koska kauheesti ei oo muita liikkeitä tehty rinnalle :/

Jep, katsos tuol faQ osiolta kunnon treeni ohjelmaa missä on koivetkin mukana, vai mahtaako olla jokin vaiva kun et niitä treenaa?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom