penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Slarto sanoi:
Kuinka usein yrität puristaa uusia sarjaennätyksiä?

mä oon ite yrittäny joka kerta nostaa yhdel toistol, mut tee sillee et joka kerta ite saat vietyy sarjan loppuu et ei kaveri sitä vikaa nosta

Kokeile erilaisia ohjelmia paljon, ja tee vaan lisää liikkeitä... kyllä noissa painoissa paranee melkeen millä vaan ohjelmalla voima, kun tekee tarpeeks. tai se on oma mielipide, itse lähdin nosteleen 20kilosta, eli tangolla ja tein vaan niin paljon kun jaksoin ja joka päivä, siitä se lähti kehittymään. nykyään pari vuotta myöhemmin menee 100kg karkeesti penasta ja nousee koko ajan :)

sunnyboy sanoi:
Ei millään pahalla mutta oot aika "naru" jos painat 43kg ja 165cm pitkä =)

167cm / 58kg sun lukemat, eli taidat olla perus säbä -tai skeittaripoju. Ei noilla mitoilla parane alkaa muille pätemään. =)
Btw todella hyvän kuvat annoit itsestäsi ensimmäisellä postauksella tähän foorumiin...:thumbs:

hölkkääjä sanoi:
mut tee sillee et joka kerta ite saat vietyy sarjan loppuu et ei kaveri sitä vikaa nosta

No enköhän kuiteski tolleen tee kun neuvoin sua aikaisemmin samalla tavalla tekemään. :)

Slarto sanoi:
No enköhän kuiteski tolleen tee kun neuvoin sua aikaisemmin samalla tavalla tekemään. :)

nii sinähän se neuvoitki *läimäyttääitseäänkovaapäähän*

sori piti vaa sanoo :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavoite on, että 16 vuotiaana ei enää naru! jos sitä ois vaikka 80kg nii seki ois kiva

edit: mitäpä veikkaatte onko tuolla jotai hirveää hidastetta mun penkin kehitykseen jos teen 3x viikos ja yhteensä 6 sarjaa?
ku mul ei oo koskaan pahemmin rinnat tukossa eikä ojentajatkaa. seuraavana päivänä on vaa vähän kipeet paikat mut sit sitä seuraavana ei koskaan.

tuntuis et sais enemmän kehitystä siihe jos tekee vähän enemmän.

hölkkääjä sanoi:
Tavoite on, että 16 vuotiaana ei enää naru! jos sitä ois vaikka 80kg nii seki ois kiva

edit: mitäpä veikkaatte onko tuolla jotai hirveää hidastetta mun penkin kehitykseen jos teen 3x viikos ja yhteensä 6 sarjaa?
ku mul ei oo koskaan pahemmin rinnat tukossa eikä ojentajatkaa. seuraavana päivänä on vaa vähän kipeet paikat mut sit sitä seuraavana ei koskaan.

tuntuis et sais enemmän kehitystä siihe jos tekee vähän enemmän.

Ei se enempi ole aina parempi, mutta jos kerta osaat kuunnella kehoasi niin miks ei. :) Failureen vetämisestä ei varmaankaan mitään tartte sanoa...

hölkkääjä sanoi:

Elähän ny hyvä mies! :D Oletko tosissas? Eli 36 kiloa massaa 2 vuodessa! :D :hyper:

hölkkääjä sanoi:
joo en tee koskaan failureen enää, käsi raamatulla

Vanno äitisi isoäidin haudan kautta, niin uskon.

Noh ,onhan se totta että itekin pitäis vielä pari kiloa saada lisää ,mutta mietin vaan "hölkkääjän" pituus\paino suhdetta (ei oo kovin häävi)

sunnyboy sanoi:
Noh ,onhan se totta että itekin pitäis vielä pari kiloa saada lisää ,mutta mietin vaan "hölkkääjän" pituus\paino suhdetta (ei oo kovin häävi)

Mitäpä jos miettisit vain omia pituus/paino suhteitasi.. :) Hölkkääjästä tulee vielä iso karju.

mxu sanoi:
Elähän ny hyvä mies! :D Oletko tosissas? Eli 36 kiloa massaa 2 vuodessa! :D :hyper:
Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaa:rolleyes: )2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu. Peilistä näin ihteni samanlaisena tikkuna kun ennenkin, muut väitti lihoneen. Tuo on muuten jännä juttu, kun sitä lihomista ei tosiaan ite huomaa kun se tapahtuu niin hiljalleen.

rhp sanoi:
Mulla 32kg massaa (puhdasta lihasmassaa:rolleyes: )2 vuodessa enkä ees sillo viel treenannu. Peilistä näin ihteni samanlaisena tikkuna kun ennenkin, muut väitti lihoneen. Tuo on muuten jännä juttu, kun sitä lihomista ei tosiaan ite huomaa kun se tapahtuu niin hiljalleen.

No tuskin kuitenkaan puhdasta lihasmassaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom