Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hölkkääjä sanoi:on ne
.. ja jos vaik vuoden päästä rupee iha omasta takaaki tulee massaa nii eiks se treeni sit mee vähän niinku hukkaan ku sillon on alkanu kehitys hidastuu?
Fatso sanoi:Suosittelisin ensin harjoittamaan lihaksesi ns. toimintakuntoon. Ota semmonen paino millä menee vaikka 20 toistoa. Jumppaat tätä 2 sarjaa ja sitten kun olet päässy 30-40 toistoon sulla alkaa pelkkilihat olla siinä tilassa että kannattaa aloittaa koettelemaan lyhempiä sarjoja. Vaihtoehtoisesti aloitat harjoittelun perinteisillä etunoja punnerruksilla ja kun olet "kuntoutunut", rupeat sitten punttaamaan.
Treeni määristä.. vähin mahdollinen millä tulee kehitystä, aloita parista sarjasta ja lisää jos parissa viikossa ei kehitystä näy. V
marru sanoi:Ei mun oo mitään järkeä tehdä noin kovia toistoja, koska tavoitteet on hieman erilaiset.
marru sanoi:Varmaan ihan toimiva en sitä kiellä. Mä oon täysin tuore tapaus ja tän hetkinen tavoite ei ole toistomäärien kasvattaminen vaan ainoastaan saada kilot lähemmäs 40:iin ja sillä toistoja max 6-8. Ja tosiaan pelkästä tangosta lähdetty liikkeelle...aikaa ei ole paljoa käytettävissä. Kokeilen aikaisemmin mainittua 2X6 menetelmää. Toivottavasti tuottaa tulosta. Tietysti reenailen myös muita lihasryhmiä.
marru sanoi:Sepä se, kiire on ja kova. menossa testiin vajaan 2kk kuluttua ja silloin pitäis toi mun tavoite mennä.
usko mua, mua saaa syyttää jos pieleen menee:Dmarru sanoi:Hankalaa ku yks sanoo yhtä ja toinen toista. Täysin nollasta aloitin noin pari kuukautta sitten ja edistystä on tullut. Täytyy varmaan tehdä jonkinlainen oma miksaus...ei sit voi ainakaan ketään muuta syyttää jos pieleen meni.
Henkka. sanoi:Moro. Nyt tuli eteen pikku pulma. Joskus pari vuotta sitten teloin vasemman ranteeni mopolla, ja se vihoittelee aina kun saa hiukan niittiä. Nyt on alkanut vihoitella penkkiä ja haukkareita tehdessä. Mietein että oisko rannesiteistä mitään hyötyä? Ei hirveesti kiinostais repiä mitään siteitä käsiin, kun noi heiluteltavat painot on kuitenkin lähinnä naurettavat (sarjapainot max. 57.5). Mutta kuitenkin, jos siteistä on hyötyä niin sellaiset hankin. Myös muita ehdotuksia ongelman poistamiseksi otetaan mielellään vastaan.
Sitten toinen juttu, mihin haluaisin hieman selitystä. Miten seuraavanlainen voi olla mahdollista: Tänään koulussa liikunnan tunnilla menin salille, ja lämmittelyn jälkeen koitin tehdä kolmosta 65kg huonolla menestyksellä, jäi rinnalle ekalla ja enkat on 67,5kg. Sitten loppuviimeksi sain tehtyä vain ykkösen 60kg :curs: Kyllä sapetti nolata itsensä koko luokan edessä. Noh, arvatkaapas kiinostiko lähteä koulun jälkeen salille? Ei. Salikaverin "pakottamana" kuitenkin salille raahauduin. Kun liikan tunnilla oli mennyt niin huonosti, aloitin kepoisilla painoilla, mutta sitten huomasin että ei jumankauta penkki kulkee kuin häkä! Tein itseasiassa elämäni kovimman 5*5, jossa viimeinen vitonen meni 58,5kg ! . Mistä hemmetistä tollainen tulosten heilahtelu voi johtua ihan parin tunnin sisällä voi johtua?