ei varmaan, mutta tuossa on hyvä ja helppo runko jota noudattaa pidemmäksi aikaa.kaNi- sanoi:hölkkääjä tuskin lähiaikoina nostaa sarjapainojaan 120-130kiloon :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei varmaan, mutta tuossa on hyvä ja helppo runko jota noudattaa pidemmäksi aikaa.kaNi- sanoi:hölkkääjä tuskin lähiaikoina nostaa sarjapainojaan 120-130kiloon :O
neutraali sanoi:ei varmaan, mutta tuossa on hyvä ja helppo runko jota noudattaa pidemmäksi aikaa.
ei ku just niinku sanoinki, siinä on tavotettahölkkääjä sanoi:nii siis mun kohalla sit ku oon 20stä saanu painot 30 nii rupeen tekee vitosii? vai mitä tarkotit?
mp3-soitin on ratkasu ;)hölkkääjä sanoi:pyhhhhhhhhhh.... kyllä mä tressaan muistki liikkeistä mut teeppä v****u ite hampaat irvessä 12 pelkäl tangol ja kuuntele sitä repeilyy ympärilläs nii kyl siihe haluu nopeesti tulost.
eihän ne muita rautoja tuijotakkaa ku penan... kanssa reenaajat siis
useemmanki kerran kuullu et ''tuolt tulee toi jätkä joka nostaa pelkän tangon penkist''
hölkkääjä sanoi:ai et menisin näyttää et penkki max on 30kg? vai mitä tarkotit ensikertalainen?
tuskinpa kukaan aIkuinen sulle nauraa. harvoinpa 15vuotiaat mitään isoja rautoja liikuttelee. netissä voi monesti saada hiukan väärän kuvan vain. ja jostakinhan se on aina aloitettava, sillä ei oo mitään merkitystä mitä nuin alussa penkkaa, maltilla vaan eteenpäin niin voi saada vaikka mitä aikaiseksi.Ensikertalainen sanoi:Sama se olisi täälläkin, jos menisin illemmalla salille, niin uskoisin että minulle nauretaan (penkissä nousee jotain 40kg).
Sanoo jätkä, jonka takakyykkyennätys on 40kg. :DDmitri sanoi:haha elä viiti oot nolo:D:D kaveri painaa 77kg ja 40kg penaa;D
JHM sanoi:Tulipa nähtyä salilla taas esimerkkisuoritus penkkaamisesta: munat katossa ja paino hartioilla sekä kengän kärjillä. Nousipa mieleeni kuitenkin kysymys... miksi runkkupenkillä nousee enemmän ku normipenkissä? Oletan, että nousee, koska muutenhan sitä ei tehtäisi noin.