penkkiä!! taas...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kaNi- sanoi:
hölkkääjä tuskin lähiaikoina nostaa sarjapainojaan 120-130kiloon :O
ei varmaan, mutta tuossa on hyvä ja helppo runko jota noudattaa pidemmäksi aikaa.

pyhhhhhhhhhh.... kyllä mä tressaan muistki liikkeistä :) mut teeppä v****u ite hampaat irvessä 12 pelkäl tangol ja kuuntele sitä repeilyy ympärilläs nii kyl siihe haluu nopeesti tulost.

eihän ne muita rautoja tuijotakkaa ku penan... kanssa reenaajat siis

useemmanki kerran kuullu et ''tuolt tulee toi jätkä joka nostaa pelkän tangon penkist''

neutraali sanoi:
ei varmaan, mutta tuossa on hyvä ja helppo runko jota noudattaa pidemmäksi aikaa.

nii siis mun kohalla sit ku oon 20stä saanu painot 30 nii rupeen tekee vitosii? vai mitä tarkotit?

oon kuullu et kannattas perus kunto hommaa kohallee et menis jolla 50kg 8-12 ja sit ruveta viemää toistot alle 6

hölkkääjä sanoi:
nii siis mun kohalla sit ku oon 20stä saanu painot 30 nii rupeen tekee vitosii? vai mitä tarkotit?
ei ku just niinku sanoinki, siinä on tavotetta:)

hölkkääjä sanoi:
pyhhhhhhhhhh.... kyllä mä tressaan muistki liikkeistä :) mut teeppä v****u ite hampaat irvessä 12 pelkäl tangol ja kuuntele sitä repeilyy ympärilläs nii kyl siihe haluu nopeesti tulost.

eihän ne muita rautoja tuijotakkaa ku penan... kanssa reenaajat siis

useemmanki kerran kuullu et ''tuolt tulee toi jätkä joka nostaa pelkän tangon penkist''
mp3-soitin on ratkasu ;)

ei kun oikeesti,mitä vitun väliä? jätkä on vittu parhaassa kasvuiässä,nyt rakennat kunnon pohjan fiksulla treenillä ja ruokavaliolla,ja sitten kun nostelet 19weenä 150kg penkistä ni katot ketä sillon naurattaa.

eli vitut niistä muista,kyllä se siitä lähtee.tässä hommassa kun mikään ei tuu nopeesti.

niin ja allekirjoittanut on,ja tulee aina olemaan,täysin paska penkissä,ja mä olen hyväksynyt asian jo hyvän aikaa sitten.

ai et menisin näyttää et penkki max on 30kg? vai mitä tarkotit ensikertalainen?

hölkkääjä sanoi:
ai et menisin näyttää et penkki max on 30kg? vai mitä tarkotit ensikertalainen?

Tarkotti varmaan ihan yleensä, eli tuskin tarkotti sua.. onhan niitä joo jotka salilla käy vaan pullistelee :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis tarkoitin joitakin, en kaikkia. Tarkoitin että moni niistä jotka nauravat sille että joku ei nosta penkistä paljoakaan, tahtovat vain kehuskella omilla tuloksillaan ja sillä miten he ovat sinua parempia.
Eli kun sanoin "se minkä takia jotkut käyvät salilla", tarkoitin joitakin salilla kävijöitä.

Sama se olisi täälläkin, jos menisin illemmalla salille, niin uskoisin että minulle nauretaan (penkissä nousee jotain 40kg).

dmitri mitä sitte vaikka jätkä painaa 77kg tai mitä olikaan, ei ihmisen paino kerro mitä nostaa penkistä, ole sinä hiljaa morkkaaja :whip:

Dmitri on hyvä ja kertoo nyt meille kuinka paljon nousee penkistä, koska se näyttää olevan hänelle niin tärkeää.

Tai sitten lopetetaan offtopikki.

Itse ainakin kunnioitan helvetisti niitä jotka kehtaavat käydä salilla ja tehdä "pienillä" painoilla muitten naureskelusta huolimatta. Itselleni vittuillaan siitä kun nostan paikkakunnan ikäisiäni enemmän, ja mikä hauskinta etten koskaan sano kellekkään tuloksiani tai tuo mitenkään ilmi. Pelkkä toisten kyyläily salilla saa minun korvat kuulemaan muualla "NostaT5ä xXxkG PenkIstä""!? 0oT5ä Nyt KOva jÄtkä=?"

Hohhoijaa...

Ensikertalainen sanoi:
Sama se olisi täälläkin, jos menisin illemmalla salille, niin uskoisin että minulle nauretaan (penkissä nousee jotain 40kg).
tuskinpa kukaan aIkuinen sulle nauraa. harvoinpa 15vuotiaat mitään isoja rautoja liikuttelee. netissä voi monesti saada hiukan väärän kuvan vain. ja jostakinhan se on aina aloitettava, sillä ei oo mitään merkitystä mitä nuin alussa penkkaa, maltilla vaan eteenpäin niin voi saada vaikka mitä aikaiseksi.

JHM sanoi:
Tulipa nähtyä salilla taas esimerkkisuoritus penkkaamisesta: munat katossa ja paino hartioilla sekä kengän kärjillä. Nousipa mieleeni kuitenkin kysymys... miksi runkkupenkillä nousee enemmän ku normipenkissä? Oletan, että nousee, koska muutenhan sitä ei tehtäisi noin.

Eihän kukaan siinä penkissä makaa kuin lahna?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom