penkkiä!! taas...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NGV sanoi:
Muuten vähän offia, mutta Hölkkääjä liityppä VIP:iksi ja toinen kyssäri on, että tuutko Kultsalle lauantaina?

on hankinnan alla tuo vip jäsenyys.

mikä on kultsa? saatan tullakki jos tiedän mikä se on :D:david:

painoo jos haluat hetkessä ylös niin krea kuuria vaan naamaa+karmee syönti päälle.

itellä tullu aamupaino 1,5kk 69kg -> 77kg

nestettä lie ukko täynnä :D tosin ei oo vielä mtnkää missää toi neste kunnol näkyny ulkomuodossa, vaa alla ja tuloksis kyl

On täällä kunnon ongelmia tyypeillä "paino ei nouse kun 10kg viikossa, miten sais lisää massaa nopeesti" :D Kun sais ite pidettyä painon kurissa. On se teillä helppoo kun voitte kerätä huoletta massaa ja tuloksetkin sitten nousee sen mukasesti :)
Minua taas huolettaa, miten paljon hidastaa voimien kehitystä (huom ei lihasmassan vaan voiman) kun yritän samalla pitää painon samassa. Mielipiteitä kiitos!

Syökää nuudelaita niissä on kaloreita, jos kerta haluatte massaa lisää! niillä se tämäkin kroppa on rakennettu.

SS-Adler sanoi:
Syökää nuudelaita niissä on kaloreita, jos kerta haluatte massaa lisää! niillä se tämäkin kroppa on rakennettu.

pelkkää lihas massaa..
ite oon pyrkiny siihen että rasvat pydyis suunnillee samoissa tai nousee enintää 5 pykälää tän pitkähkön tulevan bulkin aikana.

alottaessa ku olin 38kg nii ne oli 11 ja nyt 8kiloa myöhemmin ne on 13 :rolleyes:
et on sitö rasvaa tullu myös

No nyt on sitten saatu toi penkki raijattua tuollaiseen "mielettömään" 2x70kgn tulokseen:D Niin alhaalta mä lähin että toi on paljon mulle:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja nytten taas sitten lagii paikoillaan tuo tulos :(
kai se siitä

auttaako muuten pakkotoistot voiman saamiseen? jos kaveri auttais mut siihen 8:iin saakka siitä ku tuntuu et enää ei jaksa ku yhen?

hölkkääjä sanoi:
kai se siitä

auttaako muuten pakkotoistot voiman saamiseen? jos kaveri auttais mut siihen 8:iin saakka siitä ku tuntuu et enää ei jaksa ku yhen?
Ei auta pakkotoistot voimaan. Jos massaa haluaa, niin pakkotoistoja kannattaa silloin tällöin tehdä. Mutta siis tarkotukses varmaan oli saada voimaa niin ei niitä pakkotoistoja siis

ace-oo- sanoi:
Tämä ketju on mennyt ihan floodaamiseksi.
Hommatkaa vipit, niin pääsette pistämään treenipäiväkirjan.:)

tekisin sen kyllä mut se maksaa ja rahaa en omista liikaa

oho! siel pakkotoiston kaupas vois viimestään loman alkaes kävästä maksamas tuo vipi jäsenyys

hölkkääjä sanoi:
kai se siitä

johan se on sanottu, että ei. tee vaikka kolmosia vähän aikaa ja sit taas vitosia tai mitä tahansa teetkin.

hahha.. onhan tääki kehitystä ku nyt meni taas se 5x30 penkiltä mut se meni helpomman tuntusesti ku aiemmin :P

ehkä kohta tulee taas sellanen rykäys et viikossa tulee 3 toistoa lisää

Back
Ylös Bottom